جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر دست یافت

تاریخ بروزرسانی :
۷ فروردین ۱۳۹۷

مازندران آنلاین – جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر دست یافت.
به گزارش ایسنا مازندران، علی نبییان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به افزایش میزان تردد جاده ای در استان و افزایش مسافران نوروزی به استان گفت: مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر را در سطح کشور دست یافت .
وی افزود: به دلیل افزایش تردد در مناطق غرب استان و برپایی نمایشگاه ها در شهرهای محمودآباد، نور، رویان، نوشهر و چالوس شاهدترافیک در این مناطق هستیم.
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، در ادامه با اشاره به این که در نمایشگاه های صنایع دستی شهرهای استان، محصولات و تولیدات بومی_محلی و کالای ایرانی عرضه و به فروش می رسد،افزود: این اقدام شایسته در راستای شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی عملیاتی شده است.
نبیان تصریح کرد: تردد جاده ای در چهارمین روز فروردین هفت درصد نسبت به روز قبل از آن افزایش داشته است و ۹،۴درصد از کل تردد های کشور در سطح مازندران بوده است .
%name مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر دست یافت
وی با بیان این که در چهارم فروردین ماه ۹۶۷هزار و ۴۵نفر شب اقامت در جای جای استان را شاهد بودیم، ادامه داد: این میزان برای مدت مشابه سال ۹۶،معادل ۷۵۲هزار و ۲۶۹نفرشب اقامت بوده است.
معاون استاندار مازندران، با اعلام این که از ۲۷اسفند ۹۶تا چهارم فروردین ۹۷میزان اقامت شب در استان پنج میلیون و ۶۲هزار و ۳۵۳نفر گزارش شده است گفت: از آغاز سفر نوروزی تا چهارم فروردین ماه مازندران رتبه اول را در جذب و هدایت مسافر در کشور را داشته است.
نبیان، افزود: خوشبختانه گزارش شکایتی در حوزه گردشگری از سوی مسافرین ثبت نشده و این اتفاق خوب نتیجه یک کار تیمی و گروهی است .
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با اشاره به افزایش ۱۳درصدی مسافر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، گفت: در همه مناطق گردشگری و مسافرخیز استان شرایط و وضعیت مساعدی حکمفرما است و امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم داشته باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *