رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

لیست هتل ‌های استخر دار در وان ترکیه

اشتراک گذاری

یکی از شهرهای گردشگر پذیر ترکیه شهر وان است. شهری توریستی در شرق ترکیه که قسمت اعظم مسافران برای تجارت و خریدو‌فروش به آن‌جا می‌روند. به‌دلیل سهولت در مسافرت اغلب ایرانی‌های عازم ترکیه هم از این شهر بازدید می‌کنند. به مراکز تجاری می‌روند و از مکان‌های دیدنی و اغلب تاریخی شهر بازدید می‌کنند. در این متن قصد معرفی هتل‌های فول‌آپشنی را داریم که برای پذیرایی از مسافران ایرانی بیشترین امکانات را ارائه می‌دهند. همچنین برای شما نحوه رزرو هتل وان در علی بابا را بیان می‌کنیم تا به‌راحتی مکان استراحت خود را انتخاب کنید و سپس به وان ترکیه بروید.

منظور از فول‌آپشن بودن امکانات هتل چیست؟

تنها چیزی که مردم از هتل‌ها انتظار دارند امکانات خوب و شرایط ایده‌آل است. شاید شما فکر کنید که پتوهای تمیز و اتاق بدون گردوخاک امکانات به‌حساب می‌آید؛ اما به این شکل نیست. منظور از امکانات در هتل‌های دنیا و مخصوصا شهرهای توریستی ترکیه مکانی متفاوت با دیگر امکانات خانه‌ها است. برای مثال هتلی که قسمت‌هایی را برای ورزش تفریح و استراحت جز اتاق درنظر می‌گیرد، هتل فول‌آپشن است. استخر، باشگاه‌های بدنسازی، اتاق ماساژ، کافه و… قسمتی از این امکانات هستند.
البته این امکانات به‌نسبت ستاره و درجه هتل متفاوت است که هتل‌های معرفی‌شده در این مطلب همگی درجه یک هستند.

وان

هتل دابل تری هیلتون وان

یکی از هتل‌های معروف و فول‌آپشن وان، هتل دابل تری هیلتون محسوب می‌شود. هتل دابل تری، یک هتل پنج ستاره زیبا، کنار دریاچه وان ساخته شده است. این هتل امکانات بسیار زیادی اعم از باشگاه ورزشی، سالن ورزشی، رستوران با لیست غذای کامل، کافه، مهد کودک و… دارد که می‌توانید از اغلب آن‌ها، رایگان و بدون پرداخت پول استفاده کنید. ویژگی برتری که این هتل نسبت به دیگر مکان‌های وان دارد، موقعیت مکانیش است. همان‌طورکه گفته شد این هتل کنار دریاچه وان ساخته شده و منظره بیشتر اتاق‌های هتل به سمت دریاچه است. منظره زیبای دریاچه وان در بالکن‌های این هتل جزء مناظری به‌شمار می‌آید که به‌راحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. هتل دابل تری، استخر بزرگسالان و کودکان و اتاق ماساژ هم دارد. شما می‌توانید با رزرو و خرید بلیط‌های آن از این استخرها استفاده کنید و لذت یک پذیرایی کامل را ببرید.

هتل ایت وورد وان

یکی از معدود هتل‌های ترکیه به‌حساب می‌آید که با نمای داخلی شبیه به کاخ تزیین و به بهترین نحو ممکن ساخته شده است. سازندگان هتل با متریال فوق‌العاده‌ای که استفاده کرده‌اند، اتاق، رستوران و قسمت‌های زیبایی را ساخته‌اند که تماشای آن می‌تواند لذت‌بخش باشد. ویژگی ممتاز این هتل استخر بسیار بزرگ آن است. از وسایل و امکانات استخر می‌توان به دو حوضچه مجزا برای کودکان و بزرگسالان، سونا، حمام ترکی، اتاق ماساژ و… اشاره کرد که ورزش دلپذیری را برای شما رقم می‌زند. شما می‌توانید این هتل زیبا را به‌صورت آنلاین هم رزرو کنید. سایت رزرو هتل خارجی علی بابا با قرار دادن قسمتی برای رزرو هتل‌های خارجی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید به‌راحتی و با خاطری آسوده اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید و به سفر بروید. درادامه نحوه کلی رزرو هتل وان و رزرو هتل در استانبول از علی بابا را توضیح می‌دهیم.

هتل ساهماران ریزورت وان

یکی از هتل‌های کنار ساحل وان، هتل ساهماران ریزورت است. شما می‌توانید در این هتل امکانات کامل همراه با خدمات بسیار مناسب و عالی را تجربه کنید. در این هتل قسمت‌های مختلفی پیش‌بینی شده که می‌توانید از آن‌ها اسفاده کنید. مجموعه اسخر این هتل بسیار کامل‌تر از دیگر هتل‌های وان است. استخر سرپوشیده و روباز، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی مجموعه تفریحات آبی این هتل را تشکیل می‌دهند. همچنین در آن‌جا رستوران و کافه ساخته شده که اغلب غذاهای دنیا را همراه با دسر سرو می‌کنند. شما می‌توانید پس از یک آبتنی حسابی به کافه هتل رفته و با نوشیدنی خنک لذت استراحت در سفری کامل را بچشید.

هتل ساهماران

چگونه این هتل‌ها را رزرو کنیم؟

با توجه به تسهیل رفت‌وآمد ایرانی‌ها به ترکیه برای اخذ روادید و… تعداد مسافران ایرانی که به این کشور سفر می‌کنند بسیار زیاد شد. این مساله برای شهر وان که فاصله بسیار کمی با شهرهای مرزی ایران دارد، به‌مراتب بیشتر است. مردم با اتومبیل خود راهی این شهر می‌شوند و پس از گشت‌وگذار به‌راحتی برمی‌گردند. همین نکته باعث می‌شود، ظرفیت هتل‌ها و مهمانسراهای وان خیلی سریع تکمیل شود.
اغلب مردم نگران نبود جا و پربودن اتاق‌های هتل هستند. البته این نگرانی کاملا به‌جا و قابل پیشگیری است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید با آن، این استرس کاذب را برطرف کنید رزرو هتل به‌صورت آنلاین است. برای این‌کار سایت‌های اینترنتی خدمات مناسبی را به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با سرچ جمله رزرو هتل وان از علی بابا در گوگل وارد این سایت شوید و محل استراحت خود را در این شهر انتخاب کنید. این یکی از بهترین روش‌های حل مشکل رزرو است که اطمینان خوبی از ادامه سفر به شما می‌دهد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *