رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ شهریور ۱۳۹۹

لیست هتل های تبریز با قیمت

اشتراک گذاری

تبریز یکی از زیباترین شهرهایی است که می‌تواند برنامه‌ای برای سفر داخلی لذت‌بخش شما باشد. انتخاب از بین هتل های تبریز بسیار سخت است، انتخاب بین لوکس‌ترین، اقتصادی‌ترین یا راحت‌ترین هتل های تبریز همیشه مسافر و گردشگر را گیج می‌کند. درادامه لیستی از بهترین هتل های تبریز آماده کردیم تا انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

هتل لاله پارک

این هتل پنج ستاره در سال ۹۵ افتتاح شد، به‌همین دلیل هتلی نوساز محسوب می‌شود. این هتل در گذشته به گروه هتل‌های ترکیه‌ای کایا تعلق داشت و نام آن هتل کایا لاله پارک بود. این هتل با ۱۴ طبقه و ۲۲۰ اتاق بهترین امکانات رفاهی را دراختیار شما خواهد گذاشت. اتاق دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو، رویال و کانکت از انواع اتاق‌های این هتل است. قیمت اتاق‌ها از نرخ مصوب ۹۵۰ هزارتومان شروع می‌شود. رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ خودرو به‌صورت رایگان، استخر و سونا، اینترنت، صبحانه، مینی‌بار، آب رایگان، روم‌سرویس، ماساژ، کافی‌شاپ، لاندری و… از جمله امکانات هتل محسوب می‌شود. اگر مایل به اقامتی لوکس و مجلل هستید یا می‌خواهید مدتی از شلوغی شهر دور باشید، قطعا هتل لاله پارک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای رزرو هتل تبریز می‌توانید از سایت‌های معتبر اقدام کنید.
آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

هتل پارس ائل گلی

سال ساخت این هتل به ۲۹ اسفند سال ۱۳۸۰ برمی‌گردد و به‌دلیل قرارگرفتن در بام شهر تبریز چشم‌انداز زیبا و خیره‌کننده‌ای دارد. نمای زیبای شیشه‌ای هتل در ۱۷ طبقه و ۱۷۸ اتاق ساخته شده و امکانات آن عبارت هستند از رستوران با ظرفیت ۲۸۰ نفر، کافی‌شاپ، سونا و استخر و جکوزی، اینترنت، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۳۰ نفر، آب رایگان، صبحانه، روم‌سرویس، سالن بیلیارد، اتاق بازی، اتاق سیگار، آرایشگاه، فضای سبز، کتابخانه، پذیرش ۲۴ ساعته و…
اتاق‌ها به چند دسته یک تخته، دو تخته توئین (روبه کوه)، دو تخته دابل (روبه کوه)، دو تخته دابل (روبه پارک)، دو تخته توئین (روبه پارک) و سوئیت دو خوابه سه نفره تقسیم و قیمت آن‌ها از نرخ مصوب ۶۰۵ هزارتومان شروع می‌شود. اگر در لیست هتل های تبریز این هتل را درنظر دارید با رزرو هتل تبریز علی بابا به‌صورت آنلاین اقدام کنید.
آدرس: جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

هتل صخره‌ای لاله کندوان

هتل لاله از اولین هتل بوتیک‌های کشور و سومین هتل صخره‌ای دنیا است که سال ساخت آن به ۱۳۸۶ برمی‌گردد. اگر یک‌بار تجربه زندگی در کوهستان برایتان لذت‌بخش است، پس اصلا اقامت در این هتل و رزرو هتل تبریز را ازدست ندهید. هتل با ۱۶ اتاق سنگی طبیعی همه امکانات یک هتل پنج ستاره را دارد. رستوران با ظرفیت ۱۲۵ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۶ خودرو به‌صورت رایگان، روم‌سرویس، آب رایگان، صبحانه، چایخانه سنتی، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، لاندری، فروشگاه و… از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود. درنظر داشته باشید که به‌خاطر قرارگیری هتل لاله در کوهپایه‌ها، این هتل فاقد آسانسور است.
آدرس: تبريز، دهكده توريستی كندوان

هتل کندوان

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز چهار ستاره با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۵۱ افتتاح و بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ انجام شد. ازاین‌رو یکی از باسابقه‌ترین هتل های تبریز محسوب می‌شود که مسافران همیشگی خود را دارد. هتل در پنج طبقه و با ۱۳۳ اتاق و با امکاناتی همچون روم‌سرویس، آب رایگان، پاورسوئیچ، سیستم گرمایش و سرمایش، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ نفر، سرویس‌بهداشتی ایرانی در اتاق و فرنگی در اتاق و لابی، فضای سبز و… سعی دارد اقامتی فرح‌بخش برای مسافران خود فراهم کند. اتاق‌ها همگی یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند و شروع قیمت آن‌ها از نرخ مصوب ۴۵۰ هزارتومان شروع می‌شود.
آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

هتل شهریار

هتل پنج ستاره بین‌المللی شهریار در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و برای ارتقای سطح خدمات خود در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرار گرفت. این هتل در ۱۰ طبقه و ۲۰۲ اتاق ساخته شده و اتاق‌های آن به یک تخته (با دو متراژ متفاوت)، دو تخته، دو تخته دوئین، سوئیت دیپلمات دو نفره، سوئیت پرزیدنتال یکخوابه دو نفره، اتاق دو تخته ویژه (پکیج تولد و پکیج سالگرد ازدواج)، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره تقسیم می‌شود که شروع قیمت آن از نرخ مصوب ۷۹۶ هزارتومان شروع می‌شود. اگر برای سوپرایز عزیزتان چه برای تولد و چه برای سالگرد ازدواج دنبال هتلی خاص هستید، پکیج این هتل می‌توانید به شما کمک کند. پکیج تولد شامل کیک رایگان، گل‌آرایی داخل اتاق رایگان، ۱۰ درصد تخفیف خدمات ماساژ و خروج دیرهنگام تا ساعت ۱۶:۰۰ است و همچنین پکیج سالگرد ازدواج شامل کیک رایگان، گل‌آرایی داخل اتاق رایگان، شام رایگان با منوی پیشنهادی هتل و ۱۰ درصد تخفیف خدمات ماساژ می‌شود.
آدرس: تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

هتل شهریار

هتل پتروشیمی تبریز

این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۷۸ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل با معماری آتریوم در پنج طبقه و ۲۶ اتاق ساخته شده است و امکانات رفاهی خوبی دارد. اتاق‌ها به دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت معمولی دو نفره، سوئیت رویال دو نفره و سوئیت فامیلی شش نفره تقسیم می‌شود و شروع قیمت آن از نرخ مصوب ۴۳۰ هزارتومان است. رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۶ خودرو، اینترنت رایگان، استخر، پاورسوئیچ، آب رایگان، مینی‌بار، صبحانه، روم‌سرویس، سرویس‌بهداشتی فرنگی، پارکینگ، استخر، سونا، سالن بیلیارد، ماساژ، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولان، کتابخانه، زمین ورزشی، فضای سبز و… از امکانات این هتل محسوب می‌شود. امتیاز ویژه این هتل از دید مسافران تمیزی و دلبازی اتاق‌ها است.
آدرس: بلوار استاد شهريار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

هتل اهراب

هتل سه ستاره اهراب در سال ۱۳۹۵ کار خود را شروع کرد و ازاین‌رو یک هتل نوساز محسوب می‌شود. این هتل در پنج طبقه و ۴۷ اتاق ساخته شده و از انواع اتاق‌های آن می‌توان به اتاق یک تخته (فاقد پنجره)، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت سه نفره و سوئیت یکخوابه سه نفره اشاره کرد که شروع قیمت آن‌ها از ۲۷۲ هزارتومان است. رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت هفت خودرو اما رایگان، روم‌سرویس، صبحانه، پاورسوئیچ، آب رایگان، مینی‌بار، سیستم گرمایش و سرمایش، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات برای معلولان، لاندری، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، کرایه اتومبیل بدون راننده، کتابخانه و… از امکانات این هتل محسوب می‌شود. شما می‌توانید با رزرو هتل تبریز به‌صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کرده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. اقامتی خوش را برایتان آرزومندیم.
آدرس: خیابان امام خمینی، چهار راه باغ گلستان، خیابان اهراب

           
 

نظر کاربران :

  • موسی زرنگ

    شماره هتل شهریار جهت رزرو لطفا

    ۲۹ مرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *