جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

عسلک ، سوییس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ تیر ۱۳۹۹

عسلک به سوییس تهران معروف شده است .شهرستان شمیرانات در نقطه شمالی استان تهران قرار گرفته ، از شمال به استان مازندران، از جنوب به شهرستان تهران، از شرق به شهرستان های دماوند و پردیس و از غرب به استان البرز محدود می شود. شهرستان شمیرانات با مساحت حدود ۱۱۸۸ کیلومتر مربع و اشغال ۷/۸ درصد از مساحت استان تهران، در بین ۱۶ شهرستان استان، مقام ششم را از نظر مساحت داراست و آب و هوای خاص این منطقه باعث شده تا برخی افراد متمول و علاقمند به زندگی خاص به سمت این منطقه خاص گرایش پیدا کنند.

عسلک؛ سوییس تهران عسلک ، سوییس تهران

حضور این قشر خاص باعث شده حتی مراکز خرید، پاساژها و برند های مختلف نیز به این منطقه روی بیاورند. حتی نمایندگی خودروهای این محل نیز با بقیه تهران و حتی ایران متفاوت است تا چه در افتتاح و چه در طراحی شکل و شمایل متفاوتی داشته باشند.اصطلک یا عسلک نام یکی از محله‌های شهر لواسان است. در تعریف اینکه عسلک لواسان کجاست باید بگوییم هنگامی که به لواسان وارد می‌شوید اولین محله سمت چپ عسلک است که خانه‌هایش روی دامنه کوه‌ها ساخته شده‌اند.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

عسلک؛ سوییس تهران 2 عسلک ، سوییس تهران

خانه­‌هایی که در این قسمت ساخته شده به علت قرارگیری در بهترین منطقه لواسان، برخوردار بودن از امکانات رفاهی بالا و دید کامل شهر و سد لتیان قیمت بسیار بالایی دارند.جایی در قالب شمال شرق تهران، که سال های سال با نام سوییس تهران شناخته می شود. به این لقب می شناسند چون ویلاسازی اش خاص و منحصر به فرد است؛ آن هم با قیمت های باورنکردنی و نجومی در متراژهای بالا و به شدت روی بورس. طرفداران و خریدارانش نیز دست به نقد آماده خرید و فروش هستند.

عسلک؛ سوییس تهران 3 عسلک ، سوییس تهران

مواردی که گفته شد تنها دلیل شهرت عسلک نیست، در اینجا صاحبان ویلاها و ساختمان ها همگی افراد معروف، مطرح و شناخته شده اند که مانند دهکدهای کوچک تمام آنها را در آخر هفته دور هم جمع می کند؛ از هنرپیشه و بازیگر گرفته تا ورزشکار، سیاستمدار، تجار معروفی که بارها و بارها نامشان را شنیده اید.

عسلک؛ سوییس تهران 4 عسلک ، سوییس تهران
عسلک؛ سوییس تهران 5 عسلک ، سوییس تهران
عسلک؛ سوییس تهران 6 عسلک ، سوییس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد