رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ فروردین ۱۳۹۳

ضرورت ساماندهی واحدهای پذیرایی بین راهی

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ – رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: واحدهای پذیرایی بین راهی با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت باید ساماندهی شوند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مرتضی رحمانی موحد، ساعت ۶صبح امروز (۵شنبه ۷ فروردین) از پایگاه‌های هلال احمر، راهدارخانه، اورژانس، پلیس راه، واحدهای پذیرایی بین راهی و ستاد هماهنگی خدمات سفر در محور هراز – فیروزکوه بازدید کرد.

وی با تاکید بر ساماندهی واحدهای پذیرایی بین راهی گفت: در صورتی که واحدهای پذیرایی بین راهی ساماندهی، درجه‌بندی و استانداردسازی شوند، می‌توانند متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های خود را تغییر دهند.

معاون گردشگری کشور تاکید کرد: در صورتی که واحدهای پذیرایی این محور بخواهند با هم رقابت کنند و سهم بیشتری از مسافران نوروزی را به خود اختصاص دهند باید در ارائه خدمات خود به مسافران نوآوری داشته باشند.

رحمانی موحد ادامه داد: باتوجه به اینکه در این محور افراد نسبتا کمی توقف کرده و خدمات می‌خواهند، واحدهای پذیرایی بین راهی نباید صرفا به عرضه مواد غذایی اکتفا کنند، بلکه باید نیازهای دیگری از جمله نمازخانه، محل توقف و پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی خود را نیز توسعه و سامان دهند تا مسافران برای توقف در این مسیر ترغیب شوند.

او با اشاره به محور هراز – آمل که در حال بازسازی و ایجاد تونل‌ها و پل‌های جدیدی است ،بیان کرد: همزمان با تکمیل و بهره‌برداری از این محور باید مجتمع‌های بین راهی نیز ساخته و توسعه یابند. کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ باید بدانند واحدهای پذیرایی بین راهی پاسخگوی نیاز مسافران نیست و باید در آینده اقدام به تاسیس مجتمع های بین راهی کنند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به ظرفیت جذابیت غذا در حوزه گردشگری بیان کرد: یکی از جذابیت‌های حوزه گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی، غذاهای ایرانی است و کشورمان با توجه به تنوع قومیت‌ها، آداب و رسومی که دارد از تنوع غذایی زیادی بهره‌مند است. بنابراین باید سعی شود در رستوران‌های کشور به ویژه واحدهای پذیرایی بین راهی از غذاهای محلیب یشتر استفاده شود.

او در ادامه با اشاره به اتمام موج اول سفرهای نوروزی و آغاز موج دوم سفرها از تعامل دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با یکدیگر و مسافران نوروزی اظهار رضایت کرد و گفت: همه دستگاه‌های عضو این ستاد به خوبی در حال انجام وظایف خود هستند.

رحمانی در ادامه سفر خود از شهرهای آمل و قائم شهر بازدید می‌کند.

او همچنین از راهدارخانه‌های مبارک آباد، پلور، امام زاده هاشم، منظریه، پایگاه ‌های هلال احمر و اورژانس هوایی آمل و واحدهای پذیرایی بین راهی دیدن کرد و با مسافران به گفتگو نشست.

abdolvahed+mirzazadeh-4-72 ضرورت ساماندهی واحدهای پذیرایی بین راهی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *