رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شهر شمس آباد

تاریخ بروزرسانی :
۳ شهریور ۱۳۹۳

شمس‌آباد (دزفول)، شهری وابسته به بخش مرکزی شهرستان دزفول در استان خوزستان ایران است.این شهر در سال ۱۳۹۰ از بهم پیوستن روستای شمس آباد با سه روستای خلطه، توحید و قلعه سید ایجاد گردید.

-آباد-1 شهر شمس آباد

-آباد شهر شمس آباد

           
 

نظر کاربران :

  • یکی از ساکنین شمس آباد

    با سلام و تشکر
    یکی از مشکلات اصلی شمس آباد این است که هنوز بافت آن کاملا شهری نشده‌ و تغییر بافت آن امری زمان بر است. دومین مسئله ای که لازم است شهرداری شمس آباد به آن عنایت بیشتری داشته باشد افزایش فضای سبز در سطح شهر است. پیشنهاد می شود با توجه به خاک حاصلخیز این شهر که به نگین سبز خوزستان معروف است، درختان مثمر در بلوارها و بوستان ها کاشته شود تا مردم از میوه های آنها بهره مند شوند.

    ۱۱ اسفند, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محمودرضا

    بخدا راس گویی.حاج نورعلی قمرزاده بزرگ مردی بود.خدا آمرزش

    ۲۲ بهمن, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • حسن زارع

    باسلام.بزرگترین مشکل شمس آباد جاده خطرناک آن میباشد.به این شهر زیبا و پربرکت که واقعا گنجی در خوزستان به شمار میره کم توجهی شده.در سالیان گذشته تلفات جاده ای کم نداشتیم.البته کسانی بودند که دلسوزانه کار کردند و به این منطقه و مردمش خدمت کردن.کسایی مثل مرحوم حاج نورعلی قمرزاده که باعث و بانی ساخت پل زیر گذر در کنار مدرسه حر تنها راهگذر عبور ایمن از جاده می باشد بوده این پل در شهر شمس آباد بنام پل نورعلی قمرزاده یادگاری از زحمات ایشون برای آرامش مردم مخصوصا کودکان و فرزندان ودانش آموزان در دهه شصت ساخته شد.روحش شاد و یادش گرامی

    ۱۴ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *