رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ دی ۱۳۹۳

شهرداری سراب شرکت توسعه و عمران و گردشگری تشکیل داد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۳-مرتضی اعیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب با اعلام آمادگی شهرداری سراب برای کمک به طرح‌های گردشگری در این شهر اظهار داشت: به منظور تسهیل در انجام برنامه‌های مختلف در حوزه عمران، صنعت و گردشگری برای نخستین بار در استان، شهرداری سراب شرکت توسعه عمران، صنعت و گردشگری را با سهامداری ۱۰۰ درصدی شهرداری تشکیل داد تا روند انجام خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها تسهیل شود.

وی در پاسخ به این اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی استان که از کمبود اعتبارات سخن می‌گفت، اظهار داشت: مدیرکل نقش مهمی در جذب اعتبارات می‌تواند داشته باشد و انجام رایزنی‌ها و مذاکرات می‌تواند به تخصیص اعتبارات بیشتر و اقناع ‌سازی مقامات بالادستی بینجامد.

اعیانی از موافقت سازمان میراث فرهنگی با اختصاص ۳ میلیارد ریال برای بهسازی و مرمت بازار سنتی سراب خبر داد و گفت: طبق تفاهمنامه منعقده با مشارکت مساوی بازاریان، شهرداری و میراث فرهنگی مرمت و بهسازی بازار سنتی سراب سال آینده صورت خواهد گرفت.

شهردار سراب خاطرنشان کرد: شهرداری آمادگی کامل دارد تا تصدی‌گری موزه مردم شناسی سراب را بر عهده گرفته و ساختمان قدیمی شهرداری را به موزه تبدیل کند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *