رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ تیر ۱۳۹۸

شهربانو منطقه ۶ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مجموعه شهربانو منطقه ۶، بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی شهربانوی تهران است. مجموعه شهربانو منطقه ۶ مختص بانوان است و برنامه‌های ورزشی ، آموزشی ، هنری، فرهنگی متنوعی در آن ارائه می‌شود. مجموعه شهربانو منطقه ۶ در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. ساعت کاری مجموعه شهربانو منطقه ۶ از ۸ صبح تا ۸ شب است.فعالیت های این مجموعه براساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز واقعی بانوان همچون موضوع تندرستی و سلامت در نظر گرفته شده تا بانوان بتوانند در یک محیط امن، سالم و کاملا زنانه نیازهای خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی رفع کنند.تمامی کارکنان مجموعه های شهربانو، بانوان هستند که این ویژگی موضوع اشتغال و اقتصاد خانواده را مورد توجه قرار داده است.

مجموعه های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان و به طور خصوصی از طریق پیمانکار پیشنهادی ایشان که مورد تائید اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد اداره می شود.
ارایه تسهیلات برای مشاغل خانگی از طریق راه­ اندازی بازارچه­ های کوثر، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ معنوی و اخلاقی در سطح منطقه از طریق برگزاری دوره های آموزش قرآن و اخلاق به فرزندان و بانوان از دیگر خدمات مجموعه شهربانو است
مجموعه شهربانو از امکاناتی مانند کتابخانه، کافی نت ، کافی شاپ، استخر، سونا ، جکوزی و خانه کودک جهت رفاه بیشتر بانوان برخوردار هستند.
نحوه دسترسی
مسیر اتوبوس
از اتوبوس های تندور خیابان ولیعصر استفاده کنید و در ایستگاه میدان ولیعصر پیاده شده و به مجموعه بروید.
تلفن تماس : ۸۸۹۹۳۵۲۶_۸
ساعت کاری : ۸ الی ۲۰
آدرس : تهران- میدان ولیعصر- بلوار کشاورز- بعد از خیابان فلسطین- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۴۰

-شهربانو-منطقه-6 شهربانو منطقه 6 تهران

منابع:
بزنیم بیرون
خبرگزاری جمهوری اسلامی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *