رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ خرداد ۱۳۹۸

شهربانو منطقه ۱۴ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

شهربانو منطقه ۱۴ تهران در ساختمانی ۵ طبقه در شرق تهران واقع شده است. مجموعه شهربانو منطقه ۱۴ فعالیت خود را در ساختمانی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع آغاز کرد. هر طبقه از این ساختمان ۵ طبقه، شامل دو واحد ۹۰ متری ست که بخش های مختلفی را پوشش می دهد. مجموعه شهربانو منطقه ۱۴ در مرداد ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. در طبقه چهارم مجموعه شهربانو منطقه ۱۴ سالن ورزشی برای رشته های بدنسازی، ایروبیک، یوگا، ورزش های رزمی، ماساژ درمانی و ژیمناستیک ویژه کودکان است که با هزینه کمی نسبت به بیرون مجموعه آموزش داده می شود.ساعت کاری مجتمع شهربانو هرروز از ۸ صبح تا ۸ شب است.

-شهربانو-منطقه-14-تهران-1 شهربانو منطقه 14 تهران

مجموعه های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان و به طور خصوصی از طریق پیمانکار پیشنهادی ایشان که مورد تائید اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد اداره می شود.
تمامی کارکنان مجموعه های شهربانو، بانوان هستند که این ویژگی موضوع اشتغال و اقتصاد خانواده را مورد توجه قرار داده است.
ارایه تسهیلات برای مشاغل خانگی از طریق راه­ اندازی بازارچه­ های کوثر، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ معنوی و اخلاقی در سطح منطقه از طریق برگزاری دوره های آموزش قرآن و اخلاق به فرزندان و بانوان از دیگر خدمات مجموعه شهربانو است.
خانه اسباب بازی، غرفه های فروش، مزون خیاطی و لباس عروس، سالن آرایش، آتلیه عکاسی و فیلم برداری، سالن ویژه جشن تولد، پاتوق گفت وگو و همایش، سالن ورزش، کافی شاپ، واحد آموزش، خانه سلامت و آموزش علوم قرآنی از امکانات این مجموعه است.
در این مجموعه دوره های مختلف کامپیوتر، زبان انگلیسی، دروس پایه، تقویتی از ابتدایی تا دانشگاه، موسیقی، نقاشی، آشپزی، شیرینی پزی، سفره آرایی، میوه آرایی، شمع سازی، خوشنویسی وسفالگری ویژه کودکان برگزار می شود.

-شهربانو-منطقه-14-تهران-2 شهربانو منطقه 14 تهران

منابع:
خبرگزاری جمهوری اسلامی
بزنیم بیرون

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *