رزرو هتل فضاگشت
۲۵ آذر ۱۳۹۲

ستاد سفرهای نوروزی سال ۹۳ شرکت رجاء آغاز به کار کرد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۹/۲۵ –
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ حمل و نقل ـ بعد از ارائه گزارشات و برنامه‌های اعضای ستاد سفرهای نوروزی رجاء، مدیرعامل این شرکت گفت: هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی، باید ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجاء و جلب رضایت‌مندی آنان باشد.
«سید حسن موسوی‌نژاد» به مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی که در حال پیشرفت است اشاره کرد و اظهار داشت: با پشتوانه و حمایت مسؤولان به ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن ج.ا.ا که فضای توأم با آرامش را برای این صنعت ایجاد کرده‌اند باید سریع‌تر و بهتر عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء به احساس کردن تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: «تهیه و تدارک برای پوشش یکدست و یکرنگ تمام مأمورینی که به صوت مستقیم با مسافران رجاء در ارتباط هستند باید مد نظر قرار گرفته و حتی قطارهای رجاء با رنگ مشخص و شاخصه‌های دیگر برای مسافران شناخته شده باشد.»

اجاره خودرو

وی بر تکریم ارباب رجوع و مشتریان شرکت تأکید کرد و اظهار داشت: «کلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت مأمورین مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.»

مدیرعامل رجاء تأمین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان کرد و گفت: «با مطالعه درست باید به دنبال یکنواخت و یکسان کردن استفاده از امکانات قطارهای مختلف پرداخت و این نکته را در امکانات قطارهای موجود و قطارهای در دست ساخت مورد پیگیری قرار داد.»

وی سامانه اینترنتی رجاء (www.raja.ir )، سامانه مکانیزه ارتباط با مشتری ۱۵۳۹، پیامک ۳۰۰۰۱۳۹، ایمیل (Info@raja.ir) و … را به عنوان راه‌های دریافت نظرات، پیشنهادها و شکایات مردمی قطارهای شرکت رجاء یاد کرد و افزود: اطلاع‌رسانی درست و به موقع به منظور احترام به مشتری، باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

مهندس موسوی‌نژاد مطالعه برای تهیه و تنظیم برنامه حرکت قطارهای اصلی رجاء به صورت یکساله را از مدیران مربوطه با هماهنگی راه‌آهن ج.ا.ا خواستار شد و اظهار داشت: «هموطنان به ویژه اساتیدو دانشجویان باید امکان تهیه بلیت قطارهای مسافری رجاء را با یک برنامه‌ریزی بلند مدت برای تردد دارا باشند.»

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بهره‌گیری از تجربه ستاد سفرهای نوروزی را برای راه‌اندازی ستاد سفرهای تابستانی خواستار شد و گفت: «سفرهای تابستانی نیز با توجه به بازه زمانی بیشتر و حجم جابه‌جایی بالاتر باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و این ستاد برای هماهنگی جهت ارائه خدمات فعالیت داشته باشد.»

IMAGE635017126728787464 ستاد سفرهای نوروزی سال 93 شرکت رجاء آغاز به کار کرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *