جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران حوریا بابل

تاریخ بروزرسانی :
۹ دی ۱۳۹۷

رستوران حوریا مازندران جزء قدیمی ترین رستوران های شهر بابل به حساب می آید. طبخ و اماده کردن غذاهای لذیذ شمالی کار هرجایی نیست ولی وقتی به رستوران حوریا مازندران می روید خیالتان راحت باشد که طعم واقعی غذاهای محلی را تجربه خواهید کرد و از ان لذت می برید. رستوران حوریا بابل دارای سرآشپزانی حرفه ای و کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.
کیفیت و طعم غذاهاش عالیه , یه مرغ شکم پر داره که توش با آلو و آجیل پر شده و طعم فوق العاده ای داره باقالی پلو با ماهیچش هم خیلی خوشمزست. خوب حتما تا الان متوجه شدید که منوی رستوران حوریا مازندران متنوع می باشد و همگی غذاها از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه می گردد که به صورت روزانه تهیه می شود و توسط کارکنای دوره دیده برای شما عزیزان سرو می گردد.

چجور بریم رستوران حوریا بابل

رستوران حوریا مازندران در شهر سرسبز و زیبای بابل قرار گرفته است. شما می توانید با رفتن به خیابان شریعتی در شهر بابل در میدان جهاد این شهر سرسبز شمالی این رستوران را به راحتی پیدا کرده. مژده برای شما عزیزان که انتخابتان رستوران حوریا مازندران این است که وقتی به این رستوران با صفا می روید نگران جای پارک وسیله نقلیه خود نخواهید بود به راحتی حوالی رستوران ماشین خود را پارک کرده و با عزیزانتان اوقات خوشی را بگدرانید.

آدرس :بابل ، خیابان شریعتی
تلفن :۰۱۱۳۲۳۳۸۴۲۷

حوریا 3 رستوران حوریا بابل

حوریا 4 رستوران حوریا بابل

حوریا 5 رستوران حوریا بابل

حوریا 6 رستوران حوریا بابل

حوریا رستوران حوریا بابل

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 2.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    سلام. ماهی سفیدش خوب بود ولی در کل رستوران معمولی ای هستش.

    ۱۷ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    کیفیت خیلی متوسطی داره من خودم به کسی پیشنهاد نمی کنم به نظرم فقط چلو گوشتش نسبتا خوبه بقیه غذاها مثل ماهی و جوجه واقعن خوب نبود

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *