رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ شهریور ۱۳۹۹

رستوران تهران بین

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران تهران بین ، یک رستوران لوکس و مجلل واقع در پنت هاوس برج عرفان در سعادت‌آباد است که با محیطی بسیار زیبا و لاک چری، می‌تواند گزینه‌ای مناسب، برای ساختن یک روز رؤیایی برای شما باشد. شک نکنید، اگر شما، میزبان این مهمانی متفاوت باشید، در بدو ورود، تحسین همگان را برمی‌انگیزید. چراکه طراحی محیط داخلی رستوران و کافه‌ی تهران بين، هر بیننده‌ای را برای چند دقیقه هم که شده، به تحسین و تمجید، وا می‌دارد. هر قسمت از این رستوران، با مبلمانی خاص و زيبا، لوسترهايی جذاب و متفاوت، به همراه طراحی داخلی شکیل، نشان از ارزش و احترامی است كه به سلیقه‌ی شما ميهمانان ارجمند ، داده‌شده ، تا بنا به سفارش و سلیقه‌ی خود، بتوانيد، آن را انتخاب كنيد.

-تهران-بین-2 رستوران تهران بین

اما زیبایی‌های اين رستوران، به همین‌جا ختم نمی‌شود، برای آن دسته از عزيزانی هم كه چشم انداز رستوران و کافه‌ای كه به آن می‌روند، برايشان، مهم است نيز، نويد اين را می‌دهیم كه شرق و غرب و شمال و جنوب تهران، از داخل رستوران و كافه، قابل‌مشاهده است و به‌ جرئت می‌توان گفت، شما از ديدن اين مناظر، لذت خواهيد برد.

تخصص این رستوران برگزاری بزرگترین و با شکوه ترین همایش ها، ایونت ها و جشن های شما میهمانان عزیز در تمامی بخش های رستوران، کافه، VIP و CIP است.

-تهران-بین-1 رستوران تهران بین

رستوران

پیدا کردن یک رستوران خوب و لاکچری با منوی غذایی عالی و بی نظیر شاید کار آسانی نباشد و شما را درگیر کند اما بعد از پیدا کردن یک رستوران خوب که پاتوق همیشگی شما شود می توانید با خیالی آسوده از منوی جامع آن و نیز خدمات به روز و اعتماد به مدیریت خبره، سال های سال از طعم غذا های بی نظیر و فضای آن لذت ببرید.برای انتخاب یک رستوران خوب، فاکتور های زیادی برای سلایق و نظرات متفاوت وجود دارد که شما بایستی بسته به نوع سلیقه ی خود در ویژگی های مختلف یک رستوران جست و جو کرده تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

رستوران تهران بین که یک رستوران در منطقه سعادت آباد تهران است با محیطی شکیل و زیبا همواره سعی دارد تا با خدمات متنوع و لوکس، شبی رویایی را برای میهمانان خود رقم بزند.

-تهران-بین-4 رستوران تهران بین

از جمله ویژگی های این رستوران واقع در سعادت آباد می توان موارد زیر را نام برد:

کیفیت غذا
کیفیت غذا شاید یکی از اصلی ترین موضوعاتی باشد که برای اکثر افرادی که قصد دارند برای صرف غذا به رستوران بروند، اهمیت دارد. اگر از آن دست افرادی هستید که کیفیت غذا برای شما بسیار با اهمیت است، قطعا رستوران تهران بین با منوی غذایی کامل از انواع کباب، پاستا، میگو، غذا های دریایی، ماکیان، غذا های رژیمی و … با دورچین عالی شما را غافلگیر می کند.این رستوران واقع در سعادت آباد با گردآوری بهترین آشپز های سطح کشور منویی کامل با غذا های عالی را برای شما فراهم نموده است.

-تهران-بین-14 رستوران تهران بین

موقعیت عالی
رستوران تهران بین با موقعیت عالی که در قسمت شمال غربی تهران در منطقه ی سعادت آباد واقع شده است سبب شده تا به جهت نحوه ی دسترسی به رستوران عالی بوده و میهمانان بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.همچنین به علت قرار گیری این رستوران سعادت آباد در پنت هاوس برج عرفان، مشتریان آن می توانند در کنار لذت بردن از غذای بی نظیر، چشم اندازی از کل تهران را نظاره گر باشند.

-تهران-بین-3 رستوران تهران بین

فضای داخلی رستوران
فضای داخلی رستوران نیز از جمله دیگر ویژگی هایی است که رستوران های تحت مدیریت قوی، بسیار بر روی آن تاکید دارند. رستوران تهران بین که به جرات بهترین رستوران تهران است تلاش کرده تا با به کار گیری بهترین طراحان دکوراسیون داخلی، دکوراسیونی مدرن و لوکس را در این رستوران فراهم آورند تا بتوانند رضایت هر چه بهتر مشتریان را جلب نمایند.چیدمان این رستوران تهران بین با مبلمان متنوع، لوستر های بزرگ، گرین وال و … به گونه ای طراحی شده تا مشتریان با هر نوع سلیقه ای از آن لذت برده و مدت ها محو تماشای فضای اطراف خود باشند.

-تهران-بین-10 رستوران تهران بین

اجرای موسیقی زنده
اجرای موسیقی زنده از دیگر امکاناتی است که بهترین ها در صنعت رستوران به آن توجه ویژه دارند.لذت بردن از اجرای موسیقی زنده بخشی از خدمات بی نظیر رستوران تهران بین است که فضایی گرم و دلنشین را برای شما فراهم می آورند. این رستوران با گردآوری یک گروه موسیقی خوب تلاش دارد تا ساعاتی سراسر آرامش و لذت را برای شما فراهم آورد که هیچ گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد.

-تهران-بین-6 رستوران تهران بین

نحوه ی خدمات
پرسنلی که در کمال احترام میزبان شما باشند نیز از دیگر ویژگی هایی است که یک رستوران را در صدر جدول بهترین ها قرار خواهد داد.پرسنل رستوران تهران بین از بدو ورود با راهنمایی شما به سمت میز انتخابی و ارائه منو و دیگر خدمات مورد نظر شما، در کمال ادب و احترام به نحو احسنت از شما میزبانی خواهند نمود تا شبی خاطره انگیز را بریا شما رقم بزنند.

-تهران-بین رستوران تهران بین

پارکینگ اختصاصی
دارا بودن پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی هایی است که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرد اما در نوع خود بسیار با اهمیت بوده و نشان دهنده ی توجه رستوران به آسایش میهمانان خود می باشد.رستوران تهران بین نیز با دارا بودن پارکینگ اختصاصی در برج عرفان توانسته موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم آورد و احساس خوشایند یک رستوران گردی لاکچری را در ذهن میهمانان خود به تصویر بکشد.

-تهران-بین-8 رستوران تهران بین

نحوه دسترسی به رستوران تهران بین

آدرس : تهران -سعادت آباد – سرو غربی – خیابان ریاضی بخشایش – کوچه ۱۷ ( جنب بیمارستان عرفان )- پنت هاوس برج عرفان – طبقه نهم

-تهران-بین-5 رستوران تهران بین

-تهران-بین-9 رستوران تهران بین

-تهران-بین-11 رستوران تهران بین

-تهران-بین-12 رستوران تهران بین

-تهران-بین-13 رستوران تهران بین

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *