جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران باکس تهران ( شهرک غرب )

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

رستوران باکس یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. آقای پناه مدیر رستوران، تجربه تأسیس سه شعبه از این رستوران را در کارنامه موفقیت‌آمیز خود دارد. اولین شعبه چند سال گذشته در تورنتوی کانادا تأسیس شد. دومین شعبه سال ۱۳۸۷ در فرمانیه تهران و سومین شعبه در بلوار شهید دادمان شهرک غرب و در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید. به جرأت می‌توان گفت که رستوران باکس در بالاترین سطح نسبت به تمامی رستوران‌های تهران قرار دارد. در این مقاله قصد داریم شعبه سوم این رستوران را به شما عزیزان معرفی کنیم.
رستوران باکس از سه طبقه تشکیل شده است. سالن اول و دوم این رستوران با ظرفیت ۶۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. باید بگوییم که سالن سوم خاص‌ترین و شیک‌ترین سالن این رستوران است. این سالن با گنجایش ۳۵ نفر گزینه مناسبی برای برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها و جلسات رسمی شماست.
در این رستوران، چیزهای غافلگیرکننده‌ای انتظار شما را می‌کشند. چراکه شعار باکس هم همین است « سلیقه کنجکاو شما را غافلگیر می‌کنیم» . طراحی کلاسیک، نورپردازی مدرن با رنگ‌های گرم، پرسنل حرفه‌ای و غذاهای بسیار خوشمزه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رستوران باکس محسوب می‌شوند. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران برای مهمانان عزیز سرو می‌شوند. غذاهای دریایی باکس، مانند ماهی سالمون و ماهی هامور به علت طبخ خاص آن‌ها از کیفیت و طعم خاصی برخوردار هستند. پرفروش‌ترین غذای این رستوران پاستاهای خاص و خوشمزه است. هر چند از نظر آقای پناه، بهترین و معروف‌ترین غذای باکس چه از نظر طعم و چه از لحاظ دیزاین «فیله مینیون» می‌باشد. خبر خوش این که این رستوران با بهترین مواد اولیه و کارآزموده‌ترین پرسنل از ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب منوی کامل دسر را به مهمانانش ارائه می‌دهد.
چیدمان بی‌نظیر غذاهای این رستوران چشم هر ببیننده‌ای را خیره می‌کند. جهت دیزاین این غذاها از خلاقیت فوق‌العاده دو نفر از سرآشپزان معروف و حرفه‌ای تهران بهره گرفته شده است. غذاها آن‌قدر زیبا درون بشقاب‌ها جا گرفته‌اند که گاهی مهمانان قبل از سرو از آن‌ها عکس می‌گیرند. چیزی که این رستوران را از بقیه متمایز می‌کند، به کارگیری پرسنلی با مدارک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد هتلداری است. همین موضوع موجب شده که سطح خدمات این رستوران کیفیتی برابر با رستوران‌های انگلیسی و فرانسوی داشته باشد.
رستوران مجلل باکس، لحظات شاد و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و عزیزان برایتان رقم می‌زند.

باکس، رستورانی بزرگ با فضای کلاسیکه که اولین شعبه ش در تورنتو، شعبه دومش فرمانیه و شعبه سومش بلوار شهید دادمان شهرک غربه.باکس سه سالن داره. سالن اول که طبقه هم کف رستورانه ۶۰ نفر گنجایش داره ، سالن دوم طبقه زیرینه که اونم۶۰ نفر گنجایش داره. اما جذاب ترین و خاص ترین سالن، سالن ۳ رستورانه که در بالاترین طبقه س و ۳۵نفر گنجایش داره.این قسمت به سالن vip هم معروفه چرا که با قابلیت smoking طراحی شده و می تونه مکان خوبی برای برگزاری جشن ها، مهمانی ها و جلسات خاص باشه. ضمن اینکه برای جلسات دوره ای زنانه هم این سالن با پرسنل زن، از شما پذیرایی می کنه.برای درسینگ از دونفر از سرآشپزان معروف تهران استفاده شده که به حدی تزئین روی غذاهاشون قشنگه که گاهی وقتا مشتریا از روش عکس می گیرن.بهترین و معروف ترین غذا در این رستوران «فیله مینیون» هست.

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۵۷۰۱۰۲ ۰۲۱۸۸۰۸۶۰۶۰

آدرس: ایران – تهران – تهران شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش گلها پلاک ۱۷۱

رستوران باکس تهران 6 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 4 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 9 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 7 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 1 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 2 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 3 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 5 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب ) رستوران باکس تهران 8 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب )

9 1 5 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب )

9 2 5 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب )

9 3 5 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب )

9 4 5 رستوران باکس تهران ( شهرک غرب )

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    استیکش عالیه موهیتوش خیلی خوبه و برخورد کارمندان خییلی خوبه واقعا مشتری مدارن و کلا فضا و دکوراسیون خوبه نورش هم عالیه

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *