جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رسانه ها پل ارتباطی ما با بخش خصوصی و مردم هستند

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ آبان ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۸/۲۳- سازمان میراث فرهنگی به منظور تعامل بیشتر با مردم،تشکل های خصوصی و صنفی نیازمند همکاری رسانه ها است.

مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن حضور در غرفه روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در گفتگوی اختصاصی اظهارداشت:حوزه کاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ،حوزه بسیار گسترده ای است،وما برای رفع مشکلات موجود نیازمند بهره گیری از امکاناتی غیر از امکانات دولتی هستیم.

وی افزود:تعامل ما با مردم ،بخش خصوصی و تشکل های مختلف صنفی باید پررنگ تر شود و ابزار برقراری این تعامل رسانه ها هستند،بی شک عملکرد رسانه ها موجب می شود کمک های بخش خصوصی و مردمی را جذب کنیم.

مسعود سلطانی فر در ادامه عنوان کرد: در حوزه گردشگری رسانه تخصصی کم داریم ،تنها روزنامه توریسم هست که آن هم در تیراژمحدود چاپ می شود،حضور نشریات تخصصی به ما کمک خواهد کرد موفق تر عمل کنیم.

وی افزود:برخی از روزنامه ها فقط یک صفحه به گردشگری اختصاص می دهند که این میزان برای حوزه وسیعی مثل گردشگری کافی نیست.

رییس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت:حوزه گردشگری بسیار وسیع و از ظرفیت بالایی برخوردار است که توجه به آن از سوی مقام معظم رهبری و رییس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است و مجلس هم نظر مثبت و مساعدی به آن دارد.

وی در ادامه تاکید کرد:زمانی می توانیم در انجام وظایف خود موفق تر عمل کنیم و کارنامه قابل قبول تری ارایه دهیم که همکاری بیشتری با بخش های مختلف داشته باشیم.

معاون رییس جمهورافزود:برای تحقق این امر حضور و عملکرد رسانه ها اهمیت دارد،در واقع آن ها پل ارتباطی ما با بخش خصوصی ، تشکل های صنفی و مردم هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *