رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ بهمن ۱۴۰۲

راهنمای گام به گام رزرو هتل یاکاموز اردبیل

اشتراک گذاری

راهنمای رزرو اینترنتی هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل به عنوان اولین هتل ۵ ستاره و لوکس این شهر، نقش مهمی در رونق گردشگری ایفا کرده است. این مجموعه با رعایت تمام استانداردهای بین المللی یک هتل ۵ ستاره، امکانات و خدمات رفاهی مطلوبی در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. بیشتر اتاق‌های یاکاموز با چشم انداز رودخانه بالیقلو و فضای سبز اطراف آن، تجربه یک اقامت بی‌نظیر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به اردبیل را دارید؛ در ادامه همراه ما باشید تا با رزرو آنلاین هتل یاکاموز اردبیل آشنا شوید.

راهنمای گام به گام رزرو هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل

رزرو آنلاین هتل از طریق سایت های معتبر نظیر جااینجاس، آسان ترین راه برای تجربه یک اقامت به یادماندنی در سفر است. از طریق سایت های رزرو هتل می‌توانید به راحتی تمامی هتل‌ها در شهرهای مختلف را جستجو کرده و پس از اطلاع از امکانات، قیمت و موارد دیگر مناسب‌ ترین هتل را به صورت اینترنتی رزرو کنید. اگر با رزرو آنلاین هتل یاکاموز اردبیل آشنا نیستید؛ در ادامه مطلب همراه ما باشید.

جااینجاس یکی از بهترین سایت های رزرو هتل در ایران است.

راهنمای رزرو هتل یاکاموز اردبیل از سایت جااینجاس

برای رزرو هتل یاکاموز اردبیل از سایت جااینجاس کافیست نشانی اینترنتی سایت (jainjas.com) را در گوگل جستجو نمایید و پس از مراجعه به سایت جااینجاس مراحل زیر را طی کنید:
۱. ابتدا در بخش مقصد، شهر اردبیل یا نام هتل یاکاموز را وارد کنید. سپس در فیلدهای کناری، تاریخ ورود و خروج و را وارد کرده و روی دکمه جستجو کلیک کنید. حالت پیش فرض ظرفیت ۲ نفر است.
۲. پس از جستجوی هتل یاکاموز، لیستی از اتاق‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود. انواع اتاق‌های هتل یاکاموز اردبیل شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل رویال، اتاق دو تخته تویین رویال، اتاق دوتخته دبل لاکچری فیستا، اتاق سه تخته امپریال، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته امپریال کانکت، اتاق سه تخته لندسکیپ، اتاق چهار تخته و سوئیت چهارتخته VIP است.
۳. در این لیست ظرفیت اتاق‌ها، قیمت هر اتاق به ازای یک شب و اتاق‌های تخفیف‌دار به شما نمایش داده شده است.
۴. در این مرحله می‌توانید اتاق مورد نظر خود را مشخص نموده و روی دکمه انتخاب اتاق کلیک کنید. مجموع قیمت سفارش در سمت چپ صفحه برای شما به نمایش در می‌آید.
۵. در مرحله بعد روی باکس رزرو کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت اطلاعات شوید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با وجود آن که رزرو کننده و مسافر در بیشتر مواقع یکی هستند، ممکن است این دو با هم متفاوت باشند. اما تأییدیه نهایی به نام مسافر ثبت خواهد شد.
۶. پس از ثبت اطلاعات خواسته شده، رزرو هتل یاکاموز اردبیل برای شما در سیستم ثبت شده و وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن «کد رزرو آنلاین» و «مبلغ قابل پرداخت» و همچنین پیغام « رزرو شما در سیستم ثبت شده است» نشان داده شده است.
۷. در این مرحله رزرو شما توسط تیم جااینجاس بررسی خواهد شد و در زمان تعیین شده نتیجه رزرو آنلاین هتل به شما اعلام می‌گردد.
۸. پس از تایید نهایی رزرو توسط هتل یاکاموز اردبیل، این موضوع توسط یک پیامک به شما اعلام می‌شود.
۹. همچنین صفحه انتظار بالا به صورت خودکار شما را به صفحه پرداخت وجه هدایت خواهد کرد. بعد از پرداخت هم می‌توانید واچر (نامه اقامت هتل) خود را دریافت نموده و آن را ذخیره یا پرینت کنید.

راهنمای گام به گام رزرو هتل یاکاموز اردبیل

راهنمای رزرو آنلاین هتل یاکاموز اردبیل از سایت جااینجاس

پشتیبانی رزرو هتل در جااینجاس

با اینکه تمام روند رزرو هتل در سایت جااینجاس به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ اما پشتیبانی ۲۴ ساعته جااینجاس به شما این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز برای راهنمایی و مشاوره رزرو هتل اقدام کنید. کافی است با شماره ۷۴۴۱۷۷۴۴-۰۲۱ تماس گرفته یا به support@jainjas.com ایمیل بزنید.
هم‌چنین می‌توانید در منوی سایت از بخش پیگیری سفارش با وارد کردن کد رزرو و شماره موبایل، سفارش خود را در لحظه بررسی کنید. علاوه بر این از همین بخش می‌توانید نامه اقامت خود را مجددا دریافت نمایید.

راهنمای گام به گام رزرو هتل یاکاموز اردبیل

مزایای رزرو هتل از سایت جااینجاس

جمع بندی
در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی از رزرو آنلاین هتل یاکاموز اردبیل از سایت جااینجاس را در اختیار شما قرار دهیم. در سایت جااینجاس می‌توانید برای رزرو هتل در سراسر ایران اقدام کرده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته و تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

سوالات متداول در مورد نحوه رزرو هتل یاکاموز اردبیل

۱. برای رزرو آنلاین هتل یاکاموز اردبیل چه اقدامی لازم است؟ کافیست به یکی از سایت های رزرو هتل نظیر جااینجاس مراجعه نمایید و پس از انجام مراحلی که بالاتر گفته شد؛ اتاق مورد نظر خود را قبل از سفر رزرو کنید.
۲. آیا رزرو آنلاین هتل یاکاموز اردبیل شامل تخفیف هم می‌شود؟ بله، در حال حاضر با رزرو آنلاین هتل یاکاموز در سایت جااینجاس تا ۲۹ درصد تخفیف در پرداخت هزینه‌ها اعمال می‌شود.
۳. آیا برای اقامت کودک در هتل یاکاموز باید هزینه جداگانه پرداخت کرد؟ اقامت کودک تا ۲ سال رایگان است. تا ۶ سال نیز هزینه به صورت نیم بها، حضوری در هتل دریافت می‌شود.
۴. جریمه کنسلی هتل یاکاموز اردبیل چقدر است؟ با توجه به زمان اعلام کنسلی، میزان جریمه متفاوت است. اما در ایام پیک امکان کنسلی وجود ندارد. توصیه می‌شود بخش قوانین کنسلی هتل را در سایت جااینجاس مطالعه کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *