جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پنجره ای رو به حرم با اقامت در قصر طلایی مشهد + عکس + رزرو هتل

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ خرداد ۱۴۰۰

اگر قصد زیارت حرم امام رضا (ع) را دارید، داشتن پنجره ای رو به حرم مطهر امکانی منحصر به فرد است که در هر جایی نمی توان یافت. با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد می توانید از این امکان برخوردار شوید.هتل قصر طلایی مشهد یک اقامت شاهانه را برای زائران حضرت رضا فراهم می کند که می توانید از آن برخوردار شوید.هر کدام از اتاق های قصر طلایی مشهد دارای دکوراسیونی منحصر به فرد است که می توانید جلال و شکوه را در آن ها احساس کنید. این اتاق ها کاملا مطابق با شأن زوار حرم مطهر رضا (ع) طراحی شده اند.
معماری هتل قصر طلایی مشهد بسیار زیبا و مثال زدنی است. انواع سوئیت ها و اتاق های این هتل، هر نیازی را به طور کامل برآورده می کنند.

هتل قصر طلایی مشهد پنجره ای رو به حرم با اقامت در قصر طلایی مشهد + عکس + رزرو هتل

مالک هتل قصر طلایی مشهد

مالک هتل قصر طلایی مشهد، آقای مرحوم حاج محمود سزاوار بندی بود. پدر ایشان گچ بر ماهری در شیراز بوده است. به نظر می رسد که استعداد معماری های زیبا و منحصر به فرد در خانواده سزاوار بندی، ارثی است. پس از فوت حاج محمود، پسر ایشان آقای امیر سزاوار بندی صاحب هتل قصر طلایی مشهد شد.

هتل قصر طلایی مشهد 1 پنجره ای رو به حرم با اقامت در قصر طلایی مشهد + عکس + رزرو هتل

سوییت قجری  قصر طایی مشهد

حاج محمود ابتدا به مدت ۵ سال گلدوزی می کرد. سپس تصمیم گرفت کسب و کار خودش را راه بیندازد او مغازه ای برای گلدوزی راه انداخت تا اینکه بیماری های چشم او را از گلدوزی بازداشتند. سپس وارد کار فروش پتو و پارچه شد. در کنار این شغل یک زمین را در نزدیکی حرم مطهر خرید. حاج محمود سزاوار بندی زمین تازه خریداری شده را تبدیل به پاساژ کرد اما کسی حاضر به خرید مغازه ها نشد.
حاج محمود با دلی گرفته به درگاه حضرت رضا دعا کرد. سپس یک زائر غریبه به سمت او آمد و گفت آیا مغازه ات را برای اقامت اجاره می دهی؟ هیچ هتلی جای خالی ندارد. حاج محمود یکی از مغازه ها را به طور رایگان در اختیار او گذاشت. به تدریج دیگر زوار امام رضا (ع) نیز به حاج محمود مراجعه کرده و از او درخواست اقامتگاه کردند.
این هتل که بعدها چهارستاره شد، اولین هتل حاج محمود سزاوار بندی بود. سپس او تصمیم گرفت هتل قصر طلایی مشهد را تأسیس کند. زمین خریداری شد اما کار به درازا کشید و اجل به حاج محمود فرصت دیدن هتل پنج ستاره اش را نداد. در نهایت امیر سزاوار بندی، پسر حاج محمود، ساخت هتل قصر طلایی مشهد را ادامه داد. هتل قصر طلایی، بزرگترین هتل مشهد است. زندگینامه حاج محمود سزاوار بندی را می توانید در مستند “یک لقمه نان” ببینید.

هتل قصر طلایی مشهد 2 پنجره ای رو به حرم با اقامت در قصر طلایی مشهد + عکس + رزرو هتل
اتاق های دابل پانوراما هتل قصر طلایی مشهد، رو به حرم

این اتاق ها که پنجره ای رو به حرم دارند دارای ۳۷ متر مربع مساحت هستند. دکوراسیون این اتاق ها بسیار مجلل است و امکانات کاملی را می توان در آن ها یافت. رنگ بندی این اتاق ها ترکیبی از طلایی، زرشکی، قهوه ای و کرم است. این اتاق ها در طبقه هفتم به بالا وجود دارند.

امکانات اتاق دبل پانوراما هتل قصر طلایی مشهد

– حمام با جکوزی
– سشوار و لوازم بهداشتی
– سرویس فرنگی
– مبل تختخواب شو
– مایکرویو
– کتری برقی
– ماهواره مرکزی
– اینترنت پرسرعت
– اتو و میز اتو
– میز آرایش
– شبکه تلویزیون داخلی

دیگر اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

– یک تخته
– دبل آتریوم پنجره به داخل هتل
– دو تخته دبل لاکچری
– دبل لاکچری تراس دار
– لندسکیپ تخت دبل
– سوئیت آمریکایی
– جونیور سوئیت
– دبل پاناروما تراس دار
– پرنسس روم برای دو نفر
– پرنسس رویال
– سنیور سوئیت
– کانکت برای چهار نفر
– آپارتمان رویال برای چهار نفر
– سوئیت قاجاری
– امپریال سوئیت (شامل دو سوئیت جونیور و سوئیت سینیور )
– پرزیدنت سوئیت

هر کدام از سوئیت های قصر طلایی دارای سبک معماری خاص خود هستند.
آپارتمان رویال هتل قصر طلایی مشهد یکی از لوکس ترین سوئیت های این هتل است. آپارتمان رویال ۱۰۱ متر مربع مساحت دارد و رنگ های قرمز و طلایی شکوه و جلال خاصی را به این سوئیت بخشیده اند. در هرکدام از طبقات هتل فقط یک آپارتمان رویال وجود دارد. این سوئیت دارای امکانات خاصی است که در دیگر سوئیت ها و اتاق ها وجود ندارند.

در سوئیت آمریکایی هتل قصر طلایی مشهد می توانید در اتاقی به سبک وسترن، اقامت داشته باشید. اتاقی با دیوراهای چوبی و پوست حیوانات، برای شما فضای فیلم های وسترن را تداعی می کنند.مناظر اسب ها بر روی دیوار، دیوارها و کف چوبی، میز ناهارخوری با صندلی های چرم، مبلمان چرمی، زین اسب و کلاه کابوی از جمله مناظر و وسایلی است که در این اتاق وجود دارند.

هتل قصر طلایی مشهد 3 پنجره ای رو به حرم با اقامت در قصر طلایی مشهد + عکس + رزرو هتل
سوئیت پرزیدنت هتل قصر طلایی مشهد ، دارای ۱۰۹ متر فضا است. این سوئیت مجلل با دکوراسیون با شکوه خود، شایسته یک رئیس جمهور است. سوئیت پرزیدنت چهار نفر ظرفیت دارد و دارای میز کار است. یک آشپزخانه و دو تلویزیون ال سی دی و ال ای دی از جمله امکانات اتاق هستند.
سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی مشهد، به سبک قاجار تزئین شده است. انواع نقش و نگار های قاجاری و آینه کاری در سوئیت قاجاری به چشم می خورند. این سوئیت شبیه موزه ای است که شما را به عصر قاجاریه می برد. دو تلویزیون ال سی دی و ال ای دی، دو اتاق، سونا، جکوزی، سیستم کنترل هوشمند دما و نور از جمله امکانات سوئیت قاجاری هستند.

رستوران های قصر طلایی مشهد:

– رستوران سنتی ترمه
– رستوران ترنم
– رستوارن پنج قاره زوشا
– رستوران پرستیژ
– رستوران ضیافت

در هتل قصر طلایی مشهد می توانید یکی از بهترین تجربه هایتان را در هتلی پنج ستاره داشته باشید. نزدیک بودن هتل قصر به مکان هایی مانند حرم امام رضا(ع)، نمایشگاه بین المللی مشهد، مرکز خرید الماس شرق، سرزمین موج های آبی، شهربازی پارک ملت و کوه سنگی این هتل را منحصر به فرد کرده است. همچنین شما برای رسیدن به حرم فقط ۱۵ دقیقه پیاده روی دارید.
منبع: هتلیار

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد