جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راسته لوازم ورزشی در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ مهر ۱۳۹۸

تمام کسانی که به ورزش علاقه دارند یا ورزش را دوست دارند ولی منتظرآمدن شنبه یا اول ماه دیگه هستند حتما نام منیریه را شنیده اند .می توانید به راحتی چندین نوع و مدل از لوازم ورزشی مورد نیاز خود را در این بازار مورد بررسی قرار دهید و به بهترین انتخاب دست یابید. منیریه از زمان های قدیم به عنوان یکی میدان های شهرداری تهران محسوب می شود، این میدان که هم اکنون به عنوان فلکه ای ترافیکی در تهران شناخت می شود از شرق و از سمت خیابان ابوسعید به بازار تهران و چهارراه گلوبندک، از غرب از طریق خیابان معیری به چهار راه لشکر و خیابان کارگر جنوبی و از شمال از طریق خیابان ولیعصر به میدان ولیعصر و از جنوب با دسترسی از خیابان ولیعصر به میدان راه ‌آهن ارتباط دارد.

میدان منیریه تهران یکی از بزرگترین بازار های خرید و فروش لوازم ورزشی تهران است.خیابان ها و کوچه های اطراف این میدان پر از مغازه هایی است که لوازم ورزشی مختلفی از لوازم اسکی گرفته تا تردمیل و فوتبال دستی! می فروشند.اگرچه این بازار هم به تسخیر کالا های چینی در آمده و هرطرف راکه نگاه می کنی کالاهای چینی را می بینید اما اگر متخصص باشید و سلامتیتان اهمیت دارد می توانید با صرف وقت و هزینه ای معقول یک کفش ورزشی استاندارد یا سایر لوازم ورزشی مورد نیازتان را تهیه کنید .

منیریه راسته لوازم ورزشی در تهران

خوبی این مغازه ها این است که همه چیز کنار هم است پس شما در یک روز می توانید آنچه که به آن نیاز دارید بخریدو همچنین تعدد مغازه ها و رقابت بین آنها باعث می شود گران فروشی کمتر به چشم بخورد و شما باصرف هزینه کمتر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.
بهترین فاکتور بازار منیریه این است که به راحتی می توانید برای هر سنی وسایل مورد نیاز هر ورزشی را پیدا کنید، تنوع قیمتی در فروشگاه های مختلف متفاوت خواهد بود پس زمانی را با دقت نظر برای خرید خود اختصاص دهید. میدان منیریه برای ورزش دوستان یکی از محافلی است که بتوانید با صلاح دید خود بهترین اجناس را خریداری کنید و شروع به ورزش نمایید. برای خریدهای خود از مکان های معتبر و نمایندگی ها نیز استفاده کنید، شاید کمی قیمت بالاتری را بپردازید اما متخصصین موجود در این فروشگاه ها می توانند شما را در خرید همیاری کنند.

مسیر دسترسی
از هر کجای شهر که بخواهید به میدان منیریه بروید، مسیر سر راستی را پیش‌رو دارید.اگر در مسیر شمال به جنوب یا برعکس قرار دارید، می‌توانید اتوبوس‌های تجریش- راه آهن یا همان BRTرا سوار شوید و بدون دردسر ترافیک، درست میدان منیریه پیاده شوید.
اگر هم در غرب یا شرق هستید؛ مترو سوار شوید و در ایستگاه منیریه که واقع در خط ۳ مترو است، از قطار پیاده شوید.حتی اگر از خط ۲ مترو سوار قطار شده‌اید و خط عوض کردن را دوست ندارید در ایستگاه دانشگاه امام علی از قطار پیاده شوید و از آنجا حدود ۱۰ دقیقه تا منیریه پیاده روی کنید. به این ترتیب تا پیش از رسیدن به بورس لوازم ورزشی می‌توانید در تهران قدیم که چیز زیادی از آن باقی نمانده، قدم بزنید و لذت ببرید.

منیریه 1 راسته لوازم ورزشی در تهران

منیریه 3 راسته لوازم ورزشی در تهران

منیریه 4 راسته لوازم ورزشی در تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد