رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راسته لوازم آرایش در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ مهر ۱۳۹۸

امروزه یکی از پرفروش ترین و شلوغ ترین بازارهای تهران بازار خرید و فروش لوازم آرایش در تهران می باشد . ولی در بازار لوازم آرایش هم اجناس تقلبی بسیاری وارد شده که از کیفیت پایینی برخوردار است . اما اینکه این لوازم آرایش را از کدام مرکز و با چه کیفیتی خریداری کنیم بسیار مهم است . لوازم آرایش به طور مستقیم با پوست و بدن انسان سرو کار دارد و نمی توان با خرید نامناسب و غیر بهداشتی سلامت را به خطر انداخت . اگر سلامتی برایتان مهم است ترجیح دادن کیفیت بر کمیت می تواند به شما کمک کند .در این مطلب می خواهیم شما را با مراکزی که لوازم آرایشی ارائه می دهند آشنا کنیم ، تا بادقت و وسواس بیشتری خرید خود را انجام دهید .

خیابان منوچهری

یکی از قدیمی ترین مراکز فروش لوازم آرایشی درتهران خیابان منوچهری می باشد که از هر خانمی آن را بپرسید تاییدش می کند . این خیابان از اواسط خیابان سعدی شروع می‌شود. خیابان منوچهری برند‌های مختلف لوازم آرایشی را در خود جای داده که می‌توانید همه نوع لوازم آرایشی را با انواع قیمت‌ها در آن مشاهده کنید و با مقایسه‌ی قیمت‌ها لوازم آرایشی مورد نظرتان را تهیه کنید. همچنین برای دسترسی به خیابان منوچهری از طریق مترو می‌توانید در ایستگاه مترو سعدی پیاده شده و از سمت شرق وارد خیابان منوچهری شوید.

-لوازم-آرایش راسته لوازم آرایش در تهران

کوچه مروی

یکی دیگر از مراکز بزرگ فروش لوازم آرایشی محله‌ی کوچه مروی است که میتوانید برای خرید لوازم آرایشی سری به آنجا بزنید کوچه مروی از محله‌هایی است که از قدیم محل فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است. برای دسترسی به کوچه مروی از طریق مترو می‌توانید مترو پانزده خرداد پیاده شوید و پس از ده دقیقه پیاده‌روی در خیابان پانزده خرداد به خیابان ناصر خسرو و سپس به محله‌ی کوچه مروی که در سمت راست شما قرار دارد برسید. البته اگر اهل پیاده روی نیستید مسیر بین ایستگاه مترو و خیابان ناصر خسرو را نیز می‌توانید با کالسکه یا ماشین های تهران قدیم طی کنید. همچنین می‌توانید در ایستگاه مترو امام خمینی نیز پیاده شده و پس از پانزده دقیقه پیاده‌روی در خیابان ناصر خسرو به کوچه مروی برسید.

-مروی راسته لوازم آرایش در تهران

بازار بزرگ تهران
اگر قصد خرید لوازم آرایشی به صورت عمده برای فروشگاه خود را دارید بازار بزرگ تهران واقع در جنوب تهران در محله‌ی پانزده خرداد یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش لوارم آرایشی و بهداشتی به صورت عمده در تهران است که دسترسی به آن از طریق مترو پانزده خرداد بسیار آسان است. البته گاهی مغازه‌دارها ترجیح می‌دهند لوازم آرایشی مغازه خود را از بانه تهیه کنند. اگر شما هم مایل به این کار هستید باید از چند نفر که قبلا این کار را انجام داده‌اند پرس و جو کنید. گاهی قیمت‌های بانه تفاوت چندانی با قیمت‌های بازار بزرگ ندارند و تهیه آن‌ها از تهران به نفع شما خواهد بود.

-لوازم-آرایش راسته لوازم آرایش در تهران

           
 

نظر کاربران :

  • احمد صبوحی

    چنانچه فاکتور خرید معتبر داشته باشی مشکلی نداری اما اگر فاکتور بی مهر و امضا باشه حتی اگر درب مغازه هم ببری تعزیرات میتونه کالای شما را به عنوان کالای قاچاق یا فاقد مجوز بهداشتی ضبط کنه

    ۹ اسفند, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • عبد

    سلام
    جابجایی لوازم آرایشی به صورت عمده با ماشین شخصی قاچاق محسوب میشه یا نه ؟ مثلا میخوام با ماشین شخصی بیام از تهران خرید کنم ببرم رشت ولی میترسم تو راه بگیرن به عنوان کالای قاچاق بارمو ضبط کنن لطفا اگر کسی اطلاعاتی در این خصوص داره راهنمایی کنه ممنون

    ۱۳ تیر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • اصغر فرهادی

      نه بابا برو بخر خیالت راحت

      ۲۵ تیر, ۱۴۰۰
    • علی نوروزی

      فاکتور بگیر از فروشگاه که ثابت بشه از بانه نیاوردی

      ۱۳ تیر, ۱۴۰۱
    • Mehdighareghani

      اره قاچاق حساب میشه جز اینکه برگ سبز صادر کنی براش اونم جایی نمیشه صادر کنی فقط گمرک میتونه

      ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۲

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *