جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

در پاییز به کدام کشور خارجی سفر کنیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۹ آبان ۱۳۹۷

یک ضرب المثل چینی میگه: «گوش نکن چی می گن، برو ببین!!»
در زمان بچگی، احتمالا کسی به ما گفته بود اگر زمین رو بکنید به چین می رسید. امیدوارم این نفر معلم علوم شما نباشه، در غیر اینصورت به شما گفته که دایناسورها رو انسان ها شکار کردن که الان منقرض شدن!!!!
اما به عقیده من، چین خیلی با جایی که می شناسید فرق داره و کلا یک سیاره دیگه هستش – مکان بسیار دور افتاده و یک سیاره بیگانه که تا حالا ندیدی!!! اگر خیلی موفق باشی و خودت رو به چین نزدیک بدونی، یک فیلم پلیسی جکی چان یا فیلم بروس لی رو می بینی.
امروزه سفر بدون دردسر به چین تقریبا شبیه تور کلاسیک در اروپاست چون با آپدیت کردن زیرساخت های گردشگری بعد از بازی های المپیک ۲۰۰۸ در پکن، یکی از جذاب ترین تمدن های دنیا را راحت تر میشه کشف کرد. چین شگفت انگیزه!!!

چین 1 در پاییز به کدام کشور خارجی سفر کنیم؟
آب و هوای چین:
با توجه به قرارگیری چین در نیمکره شمالی، فصل بندی آن همانند، اروپا و آمریکا می باشد. در ناحیه شمال شرقی تابستان ها خشک و گرم و در زمستان ها سرد می باشد. در مناطق مرکزی و شمالی باران های پیوسته و زمستان های سرد و تابستان های گرم دارد. در منطقه جنوب شرقی که به ساحل چین ختم می شود هوا شرجی با بارش های رگباری می باشد که تابستان های نیمه گرمسیری و زمستان های سردی دارند. جنوب و غرب چین مستعد وقوع سیل هستند و زلزله گهگاه در آن اتفاق می افتد.

چین1 در پاییز به کدام کشور خارجی سفر کنیم؟

اما اینکه چرا باید حتما تور چین رو ببینید، ۴ تا دلیل بیشتر نداره:
۱. دیوار بزرگ چین: اولین کاری که باید در چین انجام بدید، دیدن این شاهکار معماری هستش که یک ماجراجویی فوق العاده عاطفی هستش. شما می تونی حتی یک شب روی این دیوار کمپ بزنی (اگر شانس بیاری که پرت نشی پایین) یا اینکه تو یک مهمان خانه کوچیک تو Jinshanglin اقامت داشته باشی، که بتونی یه پیاده روی درست و حسابی و طولانی بین Jinshanglin و Simatai داشته باشید. بین این دو نقطه مکان خیلی خوبی برای دیدن طلوع یا غروب خورشید هستش.
۲. بیشتر مکان هایی تاریخی که در چین هستند، یا در حالت تخریب هستند و یا بازسازی. بیشتر شهرهای چین هم به سرعت در حال مدرن شدن هستند و در هر جای چین شما ساخت و ساز بناهای جدید را می بینید. واقعا تا قبل از اینکه این مکان های تاریخی از بین برود، باید حداقل یکبار چین را دید.
۳. چشم انداز وسیع و مختلف چین باعث می شود که برای هر سلیقه ای ، مکانی و یا تفریحی برای انجام دادن داشته باشه، حالا چه شما شهر و روستا دوست داشته باشید، چه کوه یا کشتی سواری بر روی رود یانگ تسه یا پیاده روی در جنگل ها و …
۴. غذاهای چینی اصلا شبیه غذاهای خونگی ما نیستند، بلکه بهتر و متنوع تر و ارزان هستش. هر استان و هر شهر غذاهای مخصوص خودش رو داره، از رستوران های اردک در پکن تا رستوران های مشهور Pepper در سیچوان و تا غذاهای تند و گرم استان هونان.
پس منتظر چی هستی – بکن زمین رو!

و اما تور بالی..
اندونزی، کشوری مبهم و گیج کننده با ماجراجویی های بی شمار.»
سرزمینی با ۱۷،۰۰۰ جزیره؛ که در ۸،۰۰۰ تای آن مردم به طور دائمی در آن سکونت دارند که هر کدام یک ترکیب منحصر به فرد از افرادی است که در آن جزیره زندگی می کنند؛ ۳۰۰ زبان مختلف برای صحبت کردن.
سرزمینی با فرهنگ ها، مردم، حیوانات، آداب و رسوم، گیاهان، مناظر، آثار هنری و غذاهای متنوع و فراوان و بی شمار.
مزارع سرسبز برنج که مانند تراس روی کوه ها قرار دارند، حیوانات آزاد در جنگل ها و سواحل و دریاچه های فراوان و بکر. در پشت این مناظر طبیعی، سرزمین زیبا و خیره کننده با مردمان دوست داشتنی و یکی از بهترین دارایی های آسیا منتظر شما است.

بالی در پاییز به کدام کشور خارجی سفر کنیم؟
زمانی که به اندونزی فکر می کنیم، ناخودآگاه تور بالی به ذهن می رسه و یه جورایی بالی را به عنوان نماینده کل اندونزی می دونیم.
بالی محبوب ترین جزیره برای گذراندن تعطیلات در بین تمام جزایر اندونزی هست. لقب این جزیره، جزیره خدایانه، آن هم به این دلیل که بین تمام جزایر رنگارنگ اندونزی و بعد از یک دهه از ورود میلیون ها گردشگر به این جزیره، همچنان زیبا و مرموز مانده. از صبح تا غروب آفتاب در بالی انواع تفریحات و گشت گذارهایی مثل موج سواری، دیدن معبدهای باستانی و کاخ هایش، آتشفشان های فعال و جنگل های وحشی و شنا تو ساحل های شنی سفید در جنوب و ساحل هایی با شن های سیاه در شمال و غرب، می تونید انجام بدید. شب های بالی هم معروف هستند، با یک عالمه نمایش های خیابانی و شاد که می تونه حسابی سرگرمتون کنه و بهتون خوش بگذره. اکثر هتل ها و ویلاها در ساحل های کوتا، سمیناک و جیمباران قرار گرفتند و بهترین هتل های ساحلی با دریایی آرام و شن های سفید زیبا در شرق جزیره و در ساحل های سانور، نوسا دوا و ساحل دورافتاده کاندیداسا قرار دارند. این جزیره جادویی ارزش کشف کردن و گشت و گذار را دارد.

اندونزی 1 در پاییز به کدام کشور خارجی سفر کنیم؟

اندونزی، چهاردهمین کشور بزرگ جهان از لحاظ مساحت زمین و هفتمین کشور از لحاظ بزرگترین مجموعه زمینی و دریایی در جهان و بزرگترین کشور جزیره جهان با بیش از ۱۳ هزار جزیره که در حدود ۸۰۰۰ جزیره قابل سکونت می باشد. از لحاظ کشور پرجمعیت و نژاد آسترونزی و جمعیت مسلمان، چهارمین کشور در این رتبه می باشد. استان جاوه در منطقه جاوه پرجمعیت ترین جزیره در جهان می باشد و بزرگترین قوم اندونزی مربوط به جاوه می باشد که در حدود ۵۰ میلیون نفر می باشند و اکثریت آنها مسلمان هستند.

در چند سال گذشته تور بالی برای ایرانیان یک مقصد توریستی محبوب به حساب آمده است و استقبال زیادی از این تور از طرف گردشگران ایرانی شده است. با آژانس هواپیمایی سام سیر مفتخر است که در چندین سال گذشته در زمینه تورهای بالی به صورت حرفه ای با کارگزاران مجرب در اندونزی به طور مستقیم، کار نموده است و تجارت زیادی در این زمینه به دست اورده است و توانایی اجرای تور بالی را برای مسافران گرامی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی دارا می باشد.
آژانس مسافرتی سام سیر، که در قسمت فروش و رزرو بلیط خارجی و بلیط داخلی از جمله آژانس های برتر در این زمینه می باشد، در اقدامی برای آسان نمودن و صرفه جویی در هزینه و وقت مسافرین خود اقدام به فروش بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی به تمامی مقاصد در دنیا به صورت انلاین، نموده است.
علاقمندان برای سفر به چین و بالی و مشاهده آفرهای تور و بلیط در پاییز روی لینک زیر کلیک نمایید.
منبع: بلیط هواپیما

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *