جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)

تاریخ بروزرسانی :
۹ خرداد ۱۳۹۸

خیابان باب همایون از قدیمی ترین خیابان های تهران است که حداقل پنجاه سال عمر دارد که مرکز فروش کت و شلوار مردانه می باشد . در این بازار همه مدل کت شلوار برای هر سلیقه ای می توان پیدا کرد. جالب اینجاست که قیمت کت و شلوار در خیابان باب همایون به قدری مناسب است که قابل مقایسه با مرکز خریدهای دیگر نیست. پس اگر دنبال کت و شلوارهستید و می خواهید خرید ارزانتری داشته باشید، حتما به این خیابان سری بزنید.
این بازار قدیمی مسیری شمالی- جنوبی دارد که ابتدای شمالی آن از ایستگاه متروی امام خمینی شروع شده و به خیابان صوراسرافیل و ساختمان وزارت دارایی منتهی می شود. اگر قصد خرید دارید و گذرتان به راسته های اطراف بازار بزرگ افتاد، حتماً گشت وگذار و بازارگردی و خرید را بین برنامه های تان بگذارید. این راسته بازار باریک یکی از مراکز اصلی تهیه پوشاک و خریدهای مخصوص عروسی است که زوج های جوان قبل از شروع زندگی مشترک حتماً به اینجا مراجعه می کنند.

خیابان باب همایون خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)
آنچه این گذرگاه را مورد توجه قرار می دهد، بافت قدیمی و نام معروف منطقه است که در گذر ایام به عنوان مرکز خرید و محل گذران اوقات فراغت شهروندان پایتخت نشین و مسافران مشهور بوده است. از پیش از انقلاب این محله به عنوان یکی از مراکز خرید و مشهور تهران محسوب می شده و همین نقش را در سال های بعد از آن به دوش کشیده است.
در نگاه اول با یک راسته شلوغ، پرازدحام و بسیار بی نظم روبه رو می شوید، اما با سرکشی به مغازه ها و دیدن لباس های رنگ به رنگ و سایر البسه موجود که پشت ویترین ها و تن مانکن ها خودنمایی می کنند، به احتمال زیاد نظرتان عوض می شود. قیمت های خیابان باب همایون تجاری تا اندازه زیادی مناسب و باصرفه است و برخلاف مناطق بالای شهر که قیمت ها برق از سر آدم می پراند، حس خوشایند ارزان فروشی را به فرد منتقل می کند.

مغازه های باب همایون خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)
محدوده تجاری خیابان باب همایون دربست در اختیار صنف پوشاک است. البته مغازه های کفش و پیراهن هم زیاد است. بیشتر محصولات موجود با منسوجات خارجی ولی دوخت تمام ایرانی فروخته می شود. بیشتر کت و شلوارهای موجود در داخل همین تولیدی های رنگ و رو رفته از روی جدیدترین ژورنال های لباس و مدل های روز اروپا دوخته می شود. برندهای ایرانی بیشتر شامل مقدم، جامعه، مطهری، یارمیس و ایران برک هستند.
آدرس : تهران میدان امام خمینی، باب همایون بورس کت و شلوار مردانه

599 خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)

باب همایون خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)

601 خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)

602 خیابان باب همایون (پر از لباس های مردانه)

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 7 میانگین: 4.1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • وحيد اكبري

    سلام از كيفيت كت و شلوار هم بفرماييد ، ارزان باشد ولي بي كيفيت كه معني و مفهوم ندارد

    ۲۱ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • مهرنوش زاده رفيع

      كيفيت اجناس در حد خيلي خوبي هست اما بعضي از مدلها كمي قديميه و تمام طيف آقايون از جوان تا پير مي تونن اينجا خريد كنن. حتي مي تونيد پارچه مورد نظرتون رو انتخاب كنيد و خياطهاي بازاري دوز براتون خيلي تميز مدل دلخواهتون رو مي دوزند

      ۱۲ دی, ۱۳۹۷

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *