رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خرید ویلا در چمستان یا خرید ویلا در محمودآباد؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ بهمن ۱۳۹۷

همیشه مشتریانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، ممکن است با این دو راهی روبرو شوند که بین شهر های چمستان و محمودآباد یکی را برگزینند.
ابتدا لازم می دانیم این دو شهر را به لحاظ جغرافیایی و فرهنگی بررسی نمائیم تا قدری با این دو شهر محبوب در مازندران آشنا شوید. هر کدام از این شهر ها دارای مزایای متفاوتی می باشند که ما سعی کردیم در این مقاله به گوشه ای از امکانات و ویژگی های چمستان و محمودآباد اشاره نمائیم.

شهر جنگلی چمستان:
راه دسترسی به چمستان:
۱. جاده هراز: پس از گذر از جاده هراز به شهر آمل می رسید که با طی کردن ۲۵ کیلومتر به ویلای خود در چمستان خواهید رسید.
۲. جاده چالوس: اگر در شمال یا غرب تهران زندگی می کنید، می توانید جاده زیبای چالوس را برای سفر خود انتخاب نمائید که در اینصورت پس از رسیدن به شهر چالوس، با طی کردن ۷۰ کیلومتر می توانید به ویلای چمستانی خود برسید.
نکته: مسیر آمل به چمستان و چالوس به چمستان، هردو از نظر ترافیکی حتی در اوج پیک ترافیک مانند عید نوروز نیز بسیار روان بوده و ترافیکی مشاهده نخواهید کرد.

فرهنگ چمستان:
جمعیت: جالب است بدانید که این شهر زیبای بکر، دارای کمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت است که نشان از خلوت بودن و سکوت این شهر دیدنی دارد.

مراکز تفریحی و امکاناتی:
جاذبه‌های گردشگری چمستان:
طبیعت بسیار زیبا و بکر، روستای ییلاقی لاویج، پارک جنگلی کشپل، شهر زیبای واتاشان، چمستان را به یک نقطه ی زیبای گردشگری و بسیار دیدنی تبدیل کرده که حتماً خرید ویلا در چمستان را بسیار با ارزش نموده است.

 خرید ویلا در چمستان یا خرید ویلا در محمودآباد؟

شهر ساحلی محمودآباد:
شهر محمودآباد که رابط بین سه شهر آمل، نور و بابلسر است، از جمله شهرهای ساحلی فوق العاده زیبای شمال است که دارای مراکز تفریحی و فروشگاهی زیادی می باشد که در این میان برندهای معتبر پوشاک نیز مشاهده می شود.

راه دسترسی به محمودآباد:
۱. جاده هراز: پس از گذر از جاده هراز به شهر آمل می رسید که با طی کردن مسیر ۲۰ کیلومتر به ویلای محمود آباد خود خواهید رسید.
۲. جاده چالوس: اگر در شمال یا غرب تهران زندگی می کنید، می توانید جاده زیبای چالوس را برای سفر خود انتخاب نمائید که در اینصورت پس از رسیدن به شهر چالوس، با طی کردن ۷۵ کیلومتر می توانید به ویلای محمودآباد خود برسید.
نکته: مسیر آمل به محمودآباد و چالوس به محمودآباد، هردو از نظر ترافیکی حتی در اوج پیک ترافیک مانند عید نوروز و تابستان نیز بسیار روان بوده ترافیکی مشاهده نخواهید کرد.

فرهنگ محمودآباد:
جمعیت: این شهر زیبای ساحلی با داشتن ۳۱ هزار جمعیت، دارای امکانات شهری مناسب و نیز آرامش کافی جهت خرید ویلا در محمودآباد بسیار مناسب می باشد.

مراکز تفریحی و امکاناتی محمودآباد:
جاذبه‌های گردشگری:
شهر زیبای محمودآباد دارای دریای بسیار زیبایی می باشد که حتماً ارزش دیدن دارد.
همچنین نزدیکی شهر محمودآباد به شهر های بابلسر، فریدونکنار، آمل، چمستان، نور، رویان، نوشهر … ارزش خرید ویلا در محمودآباد را دوچندان می کند، چراکه شما مشتری گرامی می توانید به راحتی به هرگونه امکانات شهری، تفریحی و ضروری متنوعی دسترسی سریع داشته باشید.

تفاوت خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در محمودآباد:
اولین تفاوت مشهودی که در نگاه اول بین این دو شهر شمالی دیده می شود، ساحلی بودن شهر محمودآباد و جنگلی بودن شهر چمستان می باشد. البته با توجه به اینکه فاصله ی چمستان از دریا کمتر از ۱۵ کیلومتر است، نقطه ی منفی به حساب نمی آید و همچنین فاصله ی شهر محمودآباد نیز با مناطق جنگلی باز هم کمتر از ۱۵ کیلومتر می باشد.

نتیجه گیری:
بدون شک خرید ویلای جنگلی در چمستان و خرید ویلای ساحلی در محمودآباد دارای تفاوت های مشهودی می باشد که شما خریداران محترم با مطالعه ی این مقاله و بررسی های بیشتر می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما نکته ای که می توانیم به عنوان کلام آخر اشاره نمائیم این است که اگر به دنبال خرید ویلای جنگلی در نقطه ای دنج و نسبتاً روستایی و بکر و دست نخورده هستید، چمستان می تواند انتخابی بینظیر برای شما باشد؛ ولی اگر بدنبال یک شهر ساحلی با فروشگاه های جذاب و کمی پرشور تر هستید، محمودآباد گزینه ای بسیار عالی برای شماست.
سعی کردیم در این مقاله بدون هیچگونه تعصبی این دو شهر زیبا را به شما عزیزان معرفی نمائیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید ویلا در شهر مد نظر خود داشته باشید و ما بتوانیم خاطره ای خوش نیز از گروه مشاورین املاک سیوان برایتان بسازیم.
حال اگر شما قصد خرید ویلای جنگلی در چمستان را دارید و یا قصد خرید ویلای ساحلی در محمودآباد را کرده اید، می توانید به وب سایت مشاورین املاک سیوان به آدرس seeone.net مراجعه نموده و از تنوع بسیار بالای ویلا در چمستان و محمودآباد بهره مند شوید.
گروه مشاورین املاک سیوان سیوان به آدرس seeone.net با داشتن شعبات مختلف در شهرهای شمالی می تواند به شما در خرید و فروش ویلا در محمودآباد ، رویان، نور، چمستان، نوشهر و سرخرود که دارای بانک اطلاعات املاک بسیار کاملی می باشد، همواره مشاورین ما می توانند در خرید ویلا در هر نقطه ای از شهرهای فوق به شما عزیزان راهنمایی های لازم را برسانند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *