رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ خرداد ۱۴۰۰

حس ناب طبیعت

لینک این مطلب کپی شد!

بیایید چند دقیقه ای از این دنیا دور شویم، شهر را فراموش کنیم و برگ تازه ای از دفترچه خاطرات زندگی را ورق بزنیم. بیایید تا طبیعت را قدم بزنیم، رخت نویی بر تن کنیم و گوشه ای مابین آواز پرندگان آرام بگیریم.امروز، روز دیگری است. فصلی نو از زندگی تو را می خواند. تمام عزمش را جزم کرده تا ما را با طبیعت آشتی دهد. طبیعتی پر از حس مادرانه، طبیعتی به آشنایی همان لالایی های کودکانه، که هنوز زمزمه هایش در گوشمان پرسه می زند. کم یا زیاد هر یک از ما به لمس گوشه ای از طبیعت احتیاج داریم. حال می خواهد سفری کوتاه یا اقامتی طولانی باشد.

-زیگو-3 حس ناب طبیعت
سال ها است که تعریف مردم از سفر به چند مورد همه گیر و کلی ختم می شود. سفر با قطار یا هواپیما، اقامت در هتل، خانه یا ویلایی از پیش تعیین شده، همگی زیبا هستند. اما در این گونه سفرها جای خالیِ هیجان و حس نابی که مدت ها پیش فراموش شده است، همیشه حس می شود. افراد بسیاری سعی دارند از طریق راه‌های گوناگون، حس ناب طبیعت و هیجان از دست رفته ی سفر را احیا کنند. راه هایی که باوجود اندکی کم و کاستی ، قدم های موثری هستند.
زیگوکمپ، یکی از پلتفرم‌های فعال در حوزه گردشگری، در تلاش است تا مسیر تازه ای به سوی سفری هیجان انگیز تر، جذاب تر و البته خاطره انگیز تر بگشاید. مسیری که از ماجراجویی‌های بی انتها، دوستانی تازه و حس و حالی متفاوت با هر آنچه تجربه کرده اید پر شده است.
پلتفرم زیگوکمپ در حال حاضر با سه پیشنهاد در این مسیر در حال حرکت است. نخست، فروشگاه آنلاین زیگوکمپ که با تنوعی از تجهیزات طبیعت گردی و کوهنوردی، آماده تجهیز کردن مسافران برای سفری متفاوت است. دوم، معرفی تورهای مفرح طبیعت گردی و کمپینگ که غذای روح هستند. در آخر مجله ای اینترنتی برای آنچه که باید بخوانیم و انتقال دهیم.

-زیگو-1 حس ناب طبیعت

فروشگاه آنلاین زیگوکمپ

طبیعت گردی، کوهنوردی و کمپینگ از بهترین انواع سفر بوده و طرفداران بسیار زیادی دارند. اما زمانی این سفرها می توانند بهترینشان را برای شما به نمایش بگذارند که شما نیز پا به پای آنها حرکت کنید. یکی از مهم ترین بخش‌های چنین سفر هایی وسایل و تجهیزاتی است که باید همراه خود داشته باشید؛ و فروشگاه آنلاین زیگو کمپ از جمله فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که این تجهیزات را در اختیار شما قرار می‌دهد.
زیگوکمپ سعی کرده تا با کنار هم قرار دادن لیستی از تجهیزات کارآمد، بستری مناسب برای گردشگران ماجراجو ایجاد کند تا بتوانند تجهیزات و لوازم طبیعت گردی، کمپینگ و کوهنوردی را در تنوع زیاد مشاهده و به راحتی تهیه کنند. در حال حاضر محصولات زیگوکمپ به چهار شاخه اصلی تجهیزات طبیعت گردی، پوشاک، کیف و کوله پشتی و تجهیزات خودرو تقسیم می شوند که هر یک از این دسته ها دارای چندین زیر شاخه هستند.
برای مثال مواردی نظیر: انواع چادر و کیسه خواب، تجهیزات آشپزی، تجهیزات روشنایی و وسایل سرمایش و گرمایش در دسته ی تجهیزات طبیعت گردی، و همچنین در بخش پوشاک انواع لباس های زنانه، مردانه و لوازم جانبی موجود است. قصه جایی جالب تر می شود که متوجه می شوید علاوه بر ارسال سریع به سراسر ایران، زیگوکمپ تخفیفات متعددی را برای محصولات خود نیز در نظر می گیرد تا کلیه ماجراجویان بتوانند محصولات مورد علاقه و نیاز خود را با بودجه‌های متفاوت تهیه کنند.

 حس ناب طبیعت

تور های طبیعت‌گردی زیگوکمپ

از جمله چالش هایی که ذهن گردشگران را درگیر می کند، انتخاب مقصد و تور مناسب است. مقصدی که بتوان در آن یک قدم به طبیعت نزدیک تر شد و حس ناب آن را لمس کرد. سفر و مقصدی که بتوان لذت تنهایی و در جمع بودن را توأمان تجربه کرد. برای حل این مشکل، زیگوکمپ روزانه لیستی متنوع از تور های طبیعت گردی و کمپینگ را ارائه می‌کند که شما می توانید به راحتی از بین آنها انتخاب کنید. تورهایی که با هدف آشنایی بیشتر با طبیعت، تجربه ای متفاوت از سفر، هیجان و ده ها دلیل جذاب و خاص دیگر برگزار می شوند. مشخصات کامل این تورها در بخش تورهای زیگوکمپ به صورت روزانه بارگزاری می شوند و تمامی کاربران می‌توانند با بررسی زمان برگزاری، مکان و شرایط آنها، بهترین گزینه را برای یک سفر دلچسب انتخاب کنند.

-زیگو-2 حس ناب طبیعت

مجله گردشگری اینترنتی

از جالب توجه ترین و جذاب ترین بخش های هر سفری، تحقیق و برنامه ریزی پیش از آن است، که موجبات یک سفر بدون دردسر و مملو از آرامش و راحتی را فراهم می کند. زیگوکمپ با در نظر گرفتن چنین دیدگاهی اقدام به راه‌اندازی مجله گردشگری زیگوکمپ کرده است. مطالبی که در این مجله منتشر می شوند عبارتند از: انواع آموزش ها، معرفی جاذبه های طبیعت گردی، راهنمای طبیعت گردی، راهنمای خرید وسایل، سفرنامه، راهنمای آفرود و اخبار تازه که شما با مطالعه مطالب مورد نظرتان، می توانید یک سفر ماجراجویانه برای خود و دوستان خود ترتیب بدهید.
در آخر …
در آخر باید بگوییم که زیگوکمپ با گردآوری تیمی خلاق، حرفه ای و متعهد سعی در ارائه خدماتی موثر و کارآمد در راستای ارتقاء صنعت گردشگری دارد. این پلتفرم به طور مستمر در جذب تورهای طبیعت گردی مفرح و ارائه تجهیزات باکیفیت فعال است. فراموش نکنید که با نزدیکی به طبیعت به خود واقعیتان نزدیک تر می شوید. شاید همه ی آنچه به آن احتیاج دارید تجربه ی حس ناب طبیعت باشد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *