جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جاده تندرستی پارک ملت تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ خرداد ۱۳۹۸

جاده تندرستی پارک ملت در میدان ورزش بوستان ملت و در نزدیکی دریاچه موزیکال قرار دارد ضمن اینکه هر روز از ساعت ۶:۱۵ الی ۷:۱۵ صبح ایستگاه تندرستی با حضور مربی مجرب به صورت رایگان برای علاقمندان برپا می‌شود.جاده تندرستی پارک ملت یا همان پیست تارتان پارک ملت دارای فضایی به طول ۶۵۰ متر است که در ۲ مسیر برای شهروندان آماده شده است و پایتخت‌نشینان می‌توانند به صورت رایگان از این امکان ورزشی استفاده کنند.جاده تندرستی پارک ملت از مواد خاصی ساخته شده و حالت ارتجاعی دارد تا برای کسانی که دچار مشکل کمرد یا زانو درد هستند و حتی کسانی که کفش مناسب به پا ندارند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.
پیست و جاده تندرستی تارتان یک مسیر ویژه برای پیاده روی و ورزش های سبک است که به تازگی در بوستان ملت تهران راه اندازیی شده است. اگر دارای درد پا یا کمر درد هستید، می توانید از امکانات ویژه این پیست قرمز رنگ که دارای حالت ارتجاعی است، استفاده کنید.
مشابه این پیست در مجموعه ورزشی انقلاب از سالها قبل به صورت خصوصی به بهره برداری رسیده است و این پیست برای نخستین بار در یکی از بوستان‌های شهر برای تمامی شهروندان قابل استفاده است‌.
آدرس : تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از نیایش، بوستان ملت

جاده تندرستی پارک ملت جاده تندرستی پارک ملت تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *