رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ خرداد ۱۳۹۸

پیست سوارکاری شهر ورزش تهران

لینک این مطلب کپی شد!

پیست سوارکاری شهر ورزش، در رینگ ۷ کیلومتری دور تا دور بوستان ولایت ایجاد شده است؛ همچنین سوارکاری با درشکه نیز در این بوستان وجود دارد. این مجموعه دارای پارکینگ روباز با گنجایش نهایی ۳۵۰۰ واحد است. همچنین رینگ سواره پیرامونی، پیست اسکیت، گشتگاه پیاده (باغراه ایرانی)، مسیر تندرستی، زمین‌های بازی کودکان و بزرگسالان، پیست موتور سواری، سرویس‌های بهداشتی و … از دیگر امکانات مجموعه شهر ورزش ولایت به شمار می رود.
یکی از پیست های سوارکاری موجود در تهران در بوستان ولایت افتتاح شده و مورد استقبال علاقه مندان به این ورزش نیز قرار گرفته است. افتتاح یست‌های سوارکاری در بوستان های تهران مانند بوستان ولایت، نشانگر تحقق همگانی شدن ورزش سوار کاری در شهر تهران است.بوستان بزرگ ولایت که در مجموع ۲۷۰ هکتار مساحت دارد که فاز یک آن با ۶۰ هکتار مساحت در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید.مجموعه شهر ورزش از ورزشگاه های ارائه دهنده خدمات به نابینایان است. این مجموعه تحت نظر شهرداری تهران اداره می شود.
در باشگاه‌های خصوصی ترم‌ های ابتدایی ورزش سوارکاری، چیزی حدود ۴۰۰ هزار تومان برایتان هزینه ‌بر می‌دارد، اما هزینه دوره مقدماتی سوارکاری در این بوستان‌ حدود ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود.پاراگلایدر، موتورکراس، فوتبال (چمن مصنوعی)، هواپیما و هلی کوپتر مدل، چتر بازی، پاراموتور و بانجی جامپینگ نیز در مجموعه شهر ورزش فعال است.

نحوه دسترسی
مسیر اتوبوس
از اتوبوس های بی آر تی اتوبان نواب استفاده کنید و در ایستگاه بوستان ولایت پیاده شده و به مجموعه ورزشی شهر ورزش بروید.
مسیر مترو
برای دسترسی به این باشگاه از طریق مترو می توانید از ایستگاه مترو بوستان ولایت در خط ۳ مترو استفاده کنید.
تلفن تماس : ۰۹۱۹۶۸۳۶۱۰۰

آدرس : تهران – انتهای اتوبان نواب صفوی – تقاطع اتوبان تندگویان – بوستان ولایت – مجموعه شهر ورزش

-سوارکاری-شهر-ورزش پیست سوارکاری شهر ورزش تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *