رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ فروردین ۱۳۹۳

توصیه های ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافران دور دوم سفرهای نوروزی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۱۲ – تهران – ایرنا – ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی ۹۳ به مسافران توصیه هایی ارایه کرد.

به گزارش روز دوشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با عنایت به تعطیلات هفته دوم فروردین و دور دوم سفر هموطنان به نقاط مختلف کشور ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه شماره ۱۵ مواردی به هموطنان توصیه کرد.

– مسافران با توجه به شرایط جوی و آب و هوای ناپایدار بهاری قبل از سفر طی تماس با شماره ۱۳۴ سازمان هواشناسی نسبت به کسب اطلاع از وضعیت آب و هوای مقصد سفر اقدام کنند.

– هموطنان در مکان هایی که توسط ستادهای اجرائی خدمات سفر استانها و شهرداری ها تعیین شده است، نسبت به برپایی چادر اقدام کرده و از برپایی چادر در سایر مکان ها به خصوص در حاشیه رودخانه ها و مناطقی که احتمال آبگرفتگی دارد جداً خودداری کنند.

– به هموطنان توصیه می شود برای سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

– قبل از آغاز سفر ضمن بازبینی فنی خودروی شخصی طی تماس با شماره ۱۴۱ و یا سایر سامانه های پلیس از شرایط تردد محورهای مواصلاتی و جاده های منتهی به مقصد سفر اطلاع حاصل کنند.

– هموطنان برای رسیدن به مقصد سفر، زمان بیشتری در نظر بگیرند و از جاذبه های طول مسیر نیز دیدن کنند.

– مسافران و گردشگران نسبت به رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست دقت و همکاری لازم داشته باشند.

– هموطنان استانهای کمتر دیده شده را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده و سفر به استانهای پر مسافر را به وقت دیگری موکول کنند.

– هموطنان در صورت بروز مشکل با سامانه ملی و شبانه روزی ۰۹۶۶۹ تماس حاصل کنند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این اطلاعیه بر حفظ ایمنی و سلامت مسافران، گردشگران و زائران در سرتاسر کشور تاکید کرد و از همه دستگاههای متولی درخواست کرد با این ستاد همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

81104715-5596997 توصیه های ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافران دور دوم سفرهای نوروزی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *