رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

تور تایلند+تور ترکیه+تور ارمنستان

اشتراک گذاری

تور تایلند : در این مقاله توضیحاتی در مورد تایلند خواهیم داشت تا با دید بازتری به این کشور سفر کنید:
تایلند که به نام “سرزمین لبخند ها ” نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد. این کشور ان چنان اماکن و جاذبه هایی دارد که برایش فرقی نمی کند که از این سفر هیجان انگیز خود را از سواحل درجه یک جنوب تایلند شروع کنید یا از روستاهای کوهستانی که در شمال این کشور واقع شده اند.
تور تایلند در بانک تور ,های تورینگ جایگاه ویژه ای داشته و آژانس های مسافرتی عضو سیستم بهترین و ارزانترین تورهای تایلند را با مشاوره کارشناسان مجرب خود به شما پیشنهاد خواهند داد.
خدمات تور تایلند غالبا عبارت است از: بلیط رفت و برگشت تایلند، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی، مدت اقامت و نوع هتل(هتل های ۴ یا ۵ ستاره با صبحانه) که به آژانس مسافرتی و نحوه برگزار نمودن تور تایلند مورد انتخاب شما خواهد داشت ، راهنمای فارسی زبان،بیمه مسافرتی، گشت شهری در هر شهر، ترانسفر زمینی رفت و برگشت از هر یک از شهرهای تایلند و پرواز داخلی رفت و برگشت از شهرهای مختلف تایلند میباشد.

photo_2016-09-28_08-16-52 تور تایلند+تور ترکیه+تور ارمنستان


 

تور ترکیه : ترکیه با داشتن بناهای تاریخی بی نظیر و مناظر چشمگیرش یکی از مقاصد گردشگری پر زرق و برق است که گستره آن از آسیا تا اروپاست.فرهنگ سرزنده ، غذاهای مشهور تاریخ پیشینه دار این سرزمین ،همه آنانی که از این سرزمین دیدن می کنند را مبهوت می سازد و این خود در حالی است که ترکیه با دارا بودن مناظر وطبیعت چشم نوازش از سواحل زیبای مدیترانه گرفته تا کوه های سربرافراشته وحتی استپ های بی آب وعلفش در نوع خود بی نظیر است. در بخش های دیگر به چند نمونه از این بناها و مناظر اشاره خواهیم کرد.
های تورینگ بزرگترین بانک اطلاعات تور ایران شما را به مشاهده پکیج های این تور از طرف آزانس های مسافرتی معتبر دعوت مینماید.

photo_2016-09-28_08-16-34 تور تایلند+تور ترکیه+تور ارمنستان


 

تور ارمنستان : به دلیل نزدیکی این کشور به ایران و برگزاری کنسرت های گوناگون در نوروز و ایام ویژه یکی از محبوب ترین تورها در بین ایرانیان محسوب میشود.
تور هوایی ارمنستان و تور زمینی ارمنستان هر دو در بزرگترین بانک اطلاعات تور ایران , های تورینگ توسط مجریان مستقیم و آژانس های مسافرتی متخصص در این تور با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت برگزار میگردد.
فرهنگ غنی و مردمان مهمان دوست ارمنستان و همچنین جاذبه های توریستی ,مناطق بکر طبیعی و تاریخی بسیاز زیاد این سرزمین یکی دیگر از دلایل افزایش ترافیک گردشگران در این کشور میباشد.

photo_2016-09-28_08-17-05 تور تایلند+تور ترکیه+تور ارمنستان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *