رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ اسفند ۱۳۹۲

تورهای استان‌گردی مازندران در نوروز برپا می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از همشهری، دلاور بزرگ‌نیا در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه مازندران دارای نقاط دیدنی بسیاری است که توجه به آن مغفول مانده است.: آیین‌ها و آداب‌های خوبی در استان وجود دارد که برای مسافران شناخته شده نیست و باید با تبلیغات و اطلاع رسانی معرفی شوند.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه آمار مسافران نوروزی مازندران باید بر مبنای اسکان مسافران تعیین شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت اسکان واحدهای اقامتی استان شامل هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، پلاژهای ساحلی، مدارس و اماکن استیجاری، ۶۵۰ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی به استقبال نوروز می‌رویم. فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر برای اولین بار در قالب مصوبه هیات وزیران اجرایی شده است. با توجه به اینکه مازندران از جمله استانی است که در هر چهار فصل پذیرای مسافران است باید تدبیری اندیشیده شود تا ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام پیک سفر و قبل از آن دایر باشد.

اجرای طرح نظارتی نوروز در مازندران از ۱۵ اسفند
حسین اصغرزاده، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: اقلام و مایحتاج عمومی مردم در ۱۳ شهرستان استان در قالب نمایشگاه بهاره در ۶۰۰ غرفه ارائه می‌شود. همچنین ۸۰۰ واحد فروش فوق العاده در سطح استان به تنظیم بازار کمک می‌کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از توزیع میوه پایانی شب عید خبر داد و افزود: از چند روز گذشته توزیع پرتقال مازندران در میان استان‌های درخواست کننده آغاز شده است. همچنین یک هزار تن پرتقال و یک هزار تن سیب بین هم استانی‌ها در هفته پایانی سال توزیع می‌شود.

اصغرزاده یادآور شد: اجرای طرح نظارتی نوروز در مازندران همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند آغاز می شود. در طرح نظارتی نوروز، بازرسین مستقر در صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف به صورت شبانه روز فعال هستند. از یک هزار و ۲۰۰ ناظر افتخاری در این طرح بکارگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه شکایات از سوی شهروندان استان است تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

اصغرزاده با بیان اینکه ۱۷ واحد کارخانه آرد و ۱۸ شرکت توزیع آرد در استان فعال است، گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ واحد خبازی در استان فعالیت دارند که پاسخگوی ۲ برابر جمعیت استان در شرایط عادی است و هیچگونه نگرانی از لحاظ کمبود آرد و نان در ایام نوروز وجود ندارد.

417 تورهای استان‌گردی مازندران در نوروز برپا می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *