رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تالار پذیرایی آمیتیس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ مهر ۱۳۹۶

تالار پذیرایی آمیتیس تهران، در رده بهترین و مجلل‌ترین تالارهای پایتخت قرار دارد. تالاری که در دل منطقه سعادت‌آباد و محدوده بلوار دریا به مانند نگینی می‌درخشد. این مکان فوق‌العاده زیبا، در سال ۱۳۸۴ و با مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع افتتاح شد. مجموعه‌ای در ۷ طبقه که یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری همایش‌ها، مهمانی‌ها، مراسم عروسی و رسمی می‌باشد. تالار پذیرایی آمیتیس تهران، با ورودی بسیار زیبا و باشکوهی امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد را در داخل لابی فراهم کرده است. این مجموعه بی‌نظیر، به خاطر معماری شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد، موفق به دریافت جایزه اختصاصی معماری در سال ۱۳۸۲ گردید. باید بگوییم که مدیریت تالار آمیتیس بر عهده جناب آقای گیاهی بوده و ایشان با بکارگیری افرادی مجرب و تحصیل‌کرده در زمینه هتلداری لبخندی حاکی از رضایت را بر لبان مهمانان نشانده‌اند. این مجموعه، دارای دو سالن با سقف‌های بلند و تزیین شده بوده و دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز آن در بدو ورود نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. گفتنی است که هر کدام از سالن‌های تالار پذیرایی آمیتیس، با مساحتی برابر با ۱۰۰۰ مترمربع، امکان پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارا می‌باشد.
این تالار، سالن عقدی بسیار شیک نیز در خود جای داده است. جایی که با چیدمان صندلی‌های آن که شباهت زیادی به سالن‌های عقد اروپایی دارد، شما را از انتخاب این مکان به عنوان شروع زندگی مشترک مطمئن می‌کند. همچنین، بروجکشنی نیز در سالن مخصوص بانوان جهت تماشای کلیپ‌های عروسی تعبیه شده است. در مورد منوی غذایی این تالار باید بگوییم که آمیتیس بهترین و باکیفیت غذاها را در مراسم‌های باشکوه شما برایتان آماده می‌کند. انواع سالاد، دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم و اردورها با بهترین مزه و چیدمانی فوق‌العاده در این رستوران شما را به مهمانی طعم‌ها و رنگ‌ها دعوت می‌کنند.
اگر به دنبال یکی از بهترین و مجلل‌ترین تالارها در غرب تهران بزرگ برای برگزاری مراسمی باشکوه در شبی فراموش‌نشدنی می‌گردید، ما تالار پذیرایی آمیتیس را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. جایی که به عنوان تالاری همه چیز تمام سعی در جلب رضایت و رقم زدن لحظاتی خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی را برای شما دارد.
آدرس: تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان صراف‌ها، پلاک ۳۷.
شماره تماس: ۸۸۶۸۹۹۸۰-(۰۲۱)
-پذیرایی-آمیتیس-تهران تالار پذیرایی آمیتیس تهران

 

 

-پذیرایی-آمیتیس-تهران3 تالار پذیرایی آمیتیس تهران

-پذیرایی-آمیتیس-تهران4 تالار پذیرایی آمیتیس تهران

-پذیرایی-آمیتیس-تهران5 تالار پذیرایی آمیتیس تهران

-پذیرایی-آمیتیس-تهران6 تالار پذیرایی آمیتیس تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    برای عروسی ها از این تالار استفاده میشه…ک خیلی مجلل و شیکه

    ۱۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *