جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی ۱۰ استخر معروف )

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ تیر ۱۳۹۹

به نظر شما بهترین استخرهای تهران کدامند؟ ویژگی های بهترین استخرهای تهران چیه که اونها رو متمایز می کنه؟ با نزدیک شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا یکی از اماکن تفریحی پر طرفدار استخر می باشد . در این مطلب می خواهیم بدانید بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند . استخرهای لوکس و بزرگ تهران را معرفی می کنیم که از لحاظ تمیزی و امکانات از کیفیت بالایی برخوردارند .

۱-استخر چهارفصل باشگاه انقلاب
قابلیت استفاده از استخر در همه فصول سال، فضایی منحصر به فرد، کیفیت بالای آب استخر و سرویس دهی عالی استخر چهار فصل روباز باشگاه انقلاب، این مجموعه را به یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای ایران تبدیل کرده است. سیستم تصفیه استخر چهار فصل باشگاه انقلاب مجهز به گاز کلر و ازون میباشد و تست کیفیت توسط تیم مربوطه، چندین مرحله در هر سانس انجام میشود.
از مزایای دیگر این استخر اینست که علاوه بر شنا می‌توانید از امکانات دیگر مجموعه ورزشی انقلاب مانند جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، مراکز ماساژ و … هم استفاده کنید.

انقلاب 20 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۲-استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری:

یکی از استانداردترین و مجهزترین استخرهای تهران، استخر شهید کشوری است که در خیابان میرداماد تهران واقع شده است. این مجموعه علاوه بر استخر اصلی، دارای دو حوضچه جکوزی، سونای خشک ‌و بخار، استخرکودکان، دو مجموعه رختکن، سالن بدنسازی و تراس آفتاب است. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از شنا هستید، استخر مجموعه شهید کشوری را تجربه کنید!

کشوری بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۳-استخر نارسیس

در شرق تهران پیدا کردن استخر مجهز و شیک چندان آسان نیست اما یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین استخرهای تهران که در تهرانپارس واقع شده است،استخرو سونای نارسیس است. یکی از امکانات ویژه این استخر، غار نمکی است که در هر استخری نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. از فواید غار نمکی می‌توان از بین بردن باکتری ها و میکروب های بدن، درمان بیماری های پوستی و بهبود برخی بیماری های روانی را ذکر کرد. پس همزمان با تفریح و ورزش به فعالیت درمانی هم بپردازید!

استخر نارسیس در تهرانپارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین واقع است

نارسیس 3 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۴- استخر حس خوب زندگی

قطعا یکی از لوکس ترین و زیباترین استخرهای تهران استخر مجموعه «حس خوب زندگی» است. شفافیت و کیفیت آب این استخر در نوع خود بی نظیر است و جالب است که در این استخر هرگز بوی کلر و یا هرماده نامطبوع دیگری احساس نمی شود و پارامترهای فیزیکی و شیمیایی آن دائما توسط تکنسین های مجموعه کنترل می شود. از ویژگی های جالب دیگر این مجموعه تجربه شنا در زیر باران است که در نوع خود مشابهی ندارد.در این استخر علاوه بر شنا، می توانید از امکانات دیگر مجموعه مانند آبدرمانی، سونا، ویرپول و آبشار و حمام سنتی، ماساژ و بدنسازی بهره مند شوید.
این استخر در میدان آرژانتین، بلوار بیهقی واقع شده است.

زندگی 7 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۵- استخر چهارفصل هودین و هورام

مجموعه تفریحی ورزشی هودین و هورام دارای یکی از معدود استخرهای روباز چهارفصل تهران است. این مجموعه امکاناتی دارد که می توانید یک روز کامل را در آن به تفریح بپردازید. از جمله این امکانات می توان به ساحل ماسه ای ویژه حمام آفتاب، غار سنگی آب درمانی، حمام نمک جهت انرژی درمانی، ماساژ تایلندی اختصاصی توسط ماساژور مجرب تایلندی و از همه مهمتر رستوران سنتی با موسیقی زنده اشاره کرد.

هودین 3 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۶-استخر روباز آفتاب قدس

اگر دنبال استخر روباز لوکس و نوساز می گردید، بهترین گزینه شما استخر روباز آفتاب قدس است که لقب مجهزترین استخر روباز غرب تهران را داراست. این استخر از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۸ پذیرای بانوان و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای آقایان می باشد.
استخر آفتاب در خیابان ایران زمین شهرک غرب واقع شده است.

قدس 8 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۷-دهکده آبی پارس
این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های آبی سرپوشیده کشور است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استاندارهای بین المللی در فضایی ۱۴هزار متر مربعی ساخته شده است. در این پارک می‌توانید اوج هیجان و شادی را تجربه کنید! از امکانات این پارک آبی علاوه بر استخر می‌توان به سرسره‌های «پیچشی، یو، سرعتی، مسابقه‌ای و سقوط آزاد ساده و لوپدار»،سیاه چال،چاله فضایی،رودخانه وحشی، دریاچه موج و محل بازی کودکان اشاره کرد. این پارک در کیلومتر ۲۲ اتوبان تهران-کرج واقع شده است.

پارس 3 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۸-استخر روباز بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنجک با مساحتی در حدود ۱۰۰۰ متر و امکانات ویژه خود یکی از بهترین استخرهای منطقه ولنجک است . شما می توانید در استخر بلوط ولنجک از امکانات ویژه آن مانند حمام آفتاب، رستوران و … استفاده کنید . همچنین استخر بلوط ولنجک دارای محیطی تمیز وکاملا بهداشتی است که لذت شنا دراین استخر را دو چندان می کند.

دوره آموزش غواصی در ۴ جلسه ی ۱۲ ساعته در استخر بلوط ولنجک تو سط اساتید برجسته غواصی آقای حسین زمانی و امیر عباسی برگزار می گردد.شما می توانید با شرکت در این کلاس ها مدرک CMAS از یک ستاره تا سه ستاره را دریافت کنید . غواصی عملی این دوره در آبهای آزاد جنوب کشور برگزار می گردد

بلوط 7 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۹-استخر مجموعه ورزشی یاسمن

مجموعه ورزشی یاسمن یکی از مجموعه های ورزشی کامل و مجهز محلاتی است که کادر مجرب برای کلاس های آموزشی گروهی و خصوصی می باشد. شما می توانید با قیمت عالی در کلاس های آموزشی استخر شرکت کنید و از این ورزش بی نظیر لذت ببرید . آموزش شنا در مجموعه ورزشی یاسمن ویژه آقایان و بانوان بوده که برای اطلاع از روزهای برگزاری با مجموعه تماس بگیرید.
دارای استخر سرپوشیده، دارای سونا خشک و بخار ، دارای حوضچه آب سرد ، دارای جکوزی، استخر کودکان ، دارای سالن آمادگی جسمانی ، هوازی ، ایروبیک ، پیلاتس و TRX

یاسمن 2 بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

۱۰-استخر مجموعه ورزشی شهید چمران

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های تفریحی تهران بدون شک مجموعه ورزشی چمران است که نام پیشین آن بولینگ عبدو است. این مجموعه از بخش‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و تجاری تشکیل شده است. به همین دلیل بعد از یک آب تنی آرامش بخش می‌توانید از فودکورت، سینما و دیگر مراکز این مجموعه استفاده کنید و تفریح آخر هفته خود را کامل کنید. از امکانات استخر بولینگ عبدو می‌توان به این موارد اشاره کرد: استخر به ابعاد ۲۵*۱۲، سونا خشک و بخار،بیلیارد، فوتبال دستی، تونل مه، حوضچه آبسرد و …
آدرس :خیابان شریعتی ، بالاتر از پل آیت اله صدر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران

چمران بهترین و بزرگترین استخرهای تهران کدامند ؟ ( معرفی 10 استخر معروف )

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 58 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • Af89

    درود
    من بیشتر استخر های تهران رو رفتم و بهترین های تهران ۱.استخر روباز هتل اوین ۲. Ast استخر ۳. استخر سید جلال حسینی
    لطفاً این هارو قرار بدید همه‌ی این استخر ها آب بسیار تمیز و محیط شیک و نوساز دارن و همه بازسازی شد هستند.

    ۱۵ دی, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • سمانه

    استخر نارسیس هم که نوشتن یه استخر کوچیک و قدیمی هست ! اصلا چیزی نیست که ازش به عنوان استخر معمولی حتی اسم برد

    ۲۱ تیر, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • رزا

    استخر برق آلسون هم عالیه

    ۲۷ آبان, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • رزا

      دقیقا👍

      ۲۷ آبان, ۱۴۰۱
    • م ط

      برق آلستوم بزرگوار.

      ۳۰ مهر, ۱۴۰۲
  • آریان

    دهکده آبی پارس مرخص شده. هودین و هورام هم مزخرفه

    ۷ مرداد, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • استخر زمزم

    شماره جدید استخر زمزم:
    ۰۹۱۹۴۴۴۱۱۴۵
    ۰۲۱۷۷۱۱۸۳۴۴
    ۰۲۱۷۷۱۱۵۰۱۴
    ۰۲۱۷۷۱۱۵۸۷۰

    ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • سینا شکوری

    چرا اطلاعاتتون ناقص هست خیلی استخرهای خوب رو نیاوردید استخر زیتون سبز – استخر اریکه ایرانیان ووووو

    ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • رزا

      ارهههه

      ۲۷ آبان, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد