جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین هتل های شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۵ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های شیراز را در این مطلب می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم . از آنجا که شیراز شهر بهارنارنج و شهر شعر و ادب با جاذبه‌های گردشگری فراوان است، افراد با سلیقه‌های متنوع را به سمت خود می‌کشاند. باغ ارم، ارگ کریم خان، آرامگاه سعدی و حافظ تنها بخشی از زیبایی‌های بی نظیر این شهر است. اگر شما هم قصد سفر به شیراز زیبا را دارید و می‌خواهید یک اقامت لوکس و ماندگار را تجربه کنید، با ما همراه شویدتا بهترین هتل های شیراز را با هم مقایسه کنید و راحتتر هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یک هتل ۵ ستاره با امکانات رفاهی ویژه است.نمای زیبای شبیه به کشتی هتل بزرگ با چشم انداز دروازه قرآن در ورودی شهر، این اقامتگاه را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز کرده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز به شما اطمینان می‌دهد که سفری آسوده را در شیراز تجربه خواهید کرد. هتل بزرگ شیراز در نزدیکی جاذبه‌هایی چون حافظیه، دروازه‌قرآن و باغ جهان‌نما قرار دارد و دسترسی آن به فرودگاه نیز مناسب است.
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز همگی از نوع لوکس است و اگر با خانواده‌ای پرجمعیت به شیراز سفر می‌کنید، اتاق‌های مرتبط به هم یا به‌اصطلاح «کانِکتِد روم» انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. هتل بزرگ شیراز میزبان رستوران‌هایی برای سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با سرآشپزهایی حرفه‌ای است.
شما می‌توانید در کافی‌شاپ‌های این هتل انواع نوشیدنی‌ها و همچنین فالوده محبوب شیرازی را امتحان کنید. اگر اهل ورزش‌کردنید، سالن بدن‌سازی هتل به شما کمک می‌کند تا از فرم ایدئال خود در طول سفر خارج نشوید. هتل بزرگ شیراز یک پارکینگ چهار طبقه دارد و خیال شما از بابت سفر با خودروی شخصی به شیراز را آسوده می‌کند.

هتل بزرگ شیراز بهترین هتل های شیراز

آدرس : فارس ، شیراز ورودی شمالی شیراز – جنب دروازه قرآن
تلفن :۰۷۱۳۲۲۷۴۸۲۰

هتل بزرگ شیراز 2 بهترین هتل های شیراز

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM /آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد /آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده /رستوران روف گاردن /رستوران فست فود.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات /سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ اسپا/ سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی /ماساژ /فوتبال دستی /بیلیارد.
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر /نمای کوه.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی :اتاق بازی/ پارک بازی کودکان.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش /خدمات پزشکی /دستگاه واکس کفش/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر با هزینه.

هتل بزرگ شیراز 3 بهترین هتل های شیراز

هتل همای شیراز 

هتل هما شیراز، در کنار بوستان آزادی شیراز، با چشم اندازی زیبا در مرکز شهر شیراز واقع شده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز امکانات مورد نیاز یک هتل شیک تجاری را در کنار امکانات یک هتل لوکس تفریحی به مسافران اهدا می کند. هتل همای شیراز با امکانات کامل رفاهی، امکانات ورزشی، رستوران های مختلف و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، پذیرای میهمانان گرامی شهر شیراز می باشد.

با اقامت در این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما، ارگ کریمخان، مجموعه وکیل و باغ ارم در فاصله کمی از هتل هما واقع شده‌اند. به‌علاوه اماکنی مثل حرم شاهچراغ (ع)، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا و بسیاری از مراکز خرید شهر هم به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند. با انتخاب هتل همای شیراز علاوه بر دسترسی‌های بسیار خوبی که دارید، می‌توانید از امکانات بی‌نظیر و خدمات باکیفیت آن بهره‌مند شوید و خاطراتی فراموش‌نشدنی از سفر به شیراز یادگار داشته باشید.

هتل هما شیراز6 بهترین هتل های شیراز

آدرس :استان فارس، شیراز، خیابان مشكین فام، جنب پارک آزادی
تلفن :۰۷۱۳۲۲۸۸۰۰۰

هتل هما شیراز بهترین هتل های شیراز

امکانات رفاهی هتل هما شیراز

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فضای باز /رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی /سالن چند منظوره.
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر پیاده روی/ میز و صندلی.
ورزشی و تفريحی:سالن بدنسازی/ استخر /سونا خشک/ سونا بخار /جکوزی/ ماساژ/ زمین تنیس/ زمین بازی.
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر /رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر /نمای فضای سبز /نمای کوه /نمای رو به حیاط /نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان آلمانی/ مسلط به زبان فرانسه.
سرگرمي :پارک بازی کودکان.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی /آژانس مسافرتی /ترانسفر با هزینه/ خدمات /باربری.

هتل هما شیراز9 بهترین هتل های شیراز

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز (۵ ستاره ) واقع در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز (بلوار چمران) بلندترین هتل شهر شیراز با دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری و با امکانات درخور یک هتل پنج ستاره در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید. هتل چمران دارای ۲۵ طبقه مشتمل بر ۱۶ طبقه اقامتی و ۲۵۰ باب اتاق و سوئیت می باشد که اتاق های واقع در طبقات بالا، دارای نمایی زیبا از شهر شیراز می باشند. موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری از جمله مزایای اقامت در هتل پنج ستاره چمران شیراز می باشد.
اگر عاشق غذا هستید، خیالتان از بابت غذا راحت باشد، زیرا هتل چمران با داشتن یک سفره‌خانه سنتی، رستوران ملل و رستوران ایتالیایی، منوی متنوعی از غذاها را برای شما تدارک دیده است. هتل از چندین کافی‌شاپ نیز بهره می‌برد که بهترین جا برای تجربه فالوده اصیل شیرازی است.

چمران 12 بهترین هتل های شیراز

آدرس :استان فارس، شیراز، بلوار چمران
تلفن :۰۷۱۳۶۲۶۲۰۰۰

چمران 10 بهترین هتل های شیراز

امکانات رفاهی هتل چمران شیراز

عمومی : فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM/ آسانسور /نمازخانه/ آرایشگاه مردانه /آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران /رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران سنتی/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن تشریفات
خارج از هتل:فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل:ویلچر.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ فکس /اتاق چمدان /فتوکپی/ پرینتر.

چمران بهترین هتل های شیراز

هتل زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل زندیه شیراز در یکی از بهترین مناطق شهر شیراز و در اوایل سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز با زیربنای ۹۰۰ متر مربع دارای ۳ طبقه اقامتی مشتمل بر ۷۲ باب اتاق، سوئیت و ۲ طبقه منفی می باشد. سالن اجتماعات، بخش اداری، رستوران سنتی و پارکینگ در طبقه ۱- و مجموعه آبی و ورزشی نیز در طبقه ۲- قرار دارد. هتل زندیه با نمایی منحصر به فرد و با الهام از هنر معماری اصیل شهر شیراز بنا شده است. موقعیت مکانی مناسب در خیابان هجرت و واقع بودن در مرکز شهر، از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره زندیه می باشد.

این هتل در مجموعه زندیه قرار گرفته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به ارگ کریم‌خان، مجموعه وکیل و آرامگاه شاهچراغ نزدیک بوده و دسترسی بسیار راحتی به دیگر نقاط شهر دارد.

زندیه 8 بهترین هتل های شیراز

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان هجرت، نرسیده به ارگ کریمخان
تلفن :۰۷۱۳۲۲۳۴۲۳۴

زندیه 13 بهترین هتل های شیراز

امکانات رفاهی هتل زندیه شیراز

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران/ رستوران سنتی/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش:سالن همایش/ سالن چند منظوره.
خارج از هتل :فضای سبز.
ورزشی و تفريحی :سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار /جکوزی/ ماساژ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر /نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات :روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق /تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ پرینتر/ صرافی.

زندیه 18 بهترین هتل های شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز هتل ۵ ستاره مجلل که توسط آقای اسدالله بخشی در سال ۱۳۸۱افتتاح گردید. هتل بین المللی پارس دارای دو برج ساختمانی می باشد.که دارای ۱۸۸ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است. تمام اتاقهای هتل مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون مجهز به امکانات دریافت کانالهای ماهواره ای و ۵ شبکه تلویزیون محلی ودر صورت تمایل شما مجهز به کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد.

هتل بین‌المللی پارس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جنوب کشور است. این هتل پنج‌ستاره در خیابان کریمخان زند در قلب شیراز واقع شده‌است. با اقامت در هتل پارس در نزدیکی بسیار از جاذبه‌های گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. ارگ کریم‌خان، بازار وکیل، آرامگاه سعدی و مقبره حافظ به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند. همچنین با ۱۵ دقیقه رانندگی به حرم شاهچراغ (ع) می‌رسید.

هتل پارس شیراز4 بهترین هتل های شیراز

آدرس :استان فارس، شیراز، خیابان کریم خان زند
تلفن :۰۷۱۳۲۳۳۲۲۵۵

هتل پارس شیراز 2 بهترین هتل های شیراز

امکانات رفاهی هتل پارس شیراز

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه /آرایشگاه مردانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فست فود.
جلسه و همايش: سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ حمام ترکی/ سونا خشک /سونا بخار /جکوزی /ماساژ.
خاص هتل :ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای رودخانه /نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق /نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل پارس شیراز1 بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز در شهر تاریخی و کهن شیراز پذیرای شما می باشد. هتل پرسپولیس شیراز شامل ۷ طبقه و دارای ۱۰۴ اتاق دوتخته، سوییت، رویال سوییت، سوییت کانکت و آپارتمان با امکاناتی نظیر جدید ترین سیستم تهویه مطبوع ، امکان اتصال به اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و ماهواره، خط مستقیم و… می باشد.

هتل بین‌المللی پرسپولیس هتلی پنج‌ستاره واقع در شهر شیراز است. با اقامت در این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. به طوری که با کمی قدم زدن به آرامگاه حافظ می‌رسید و می‌توانید در فضای دلنشین آن تفالی به دیوان حافظ زده و اوقات خوشی را سپری کنید. همینطور باغ جهان‌نما و دروازه قرآن هم در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند.. این هتل همچنین دسترسی راحتی به شاهچراغ، باغ ارم، آرامگاه سعدی، بازار وکیل و غیره دارد.

هتل پرسپولیس شیراز بهترین هتل های شیراز

آدرس :استان فارس، شيراز، حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی)
تلفن :۰۷۱۳۲۲۹۵۳۷۰

هتل پرسپولیس شیراز1 بهترین هتل های شیراز

امکانات رفاهی هتل پرسپولیس شیراز

عمومی: آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن همایش /سالن کنفرانس /سالن اجتماعات/ تالار عروسی /سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ بیلیارد.
خاص هتل: ویلچر.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر /نمای رو به حیاط /نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ لاندری /خدمات پزشکی/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز /خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل پرسپولیس شیراز3 بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های پنج ستاره در شیراز کدامند؟

هتلهای هما ، چمران ، زندیه ، بزرگ ،پارس ، پرسپولیس ،هتل بوتیک اسکرو پنج ستاره می باشند.

بهترین هتل های چهار ستاره شیراز کدامند ؟

هتل های الیزه ، پارسیان ، پارک سعدی ،ستارگان ، رویال ، آریو برزن ،هفت دریا ، کریمخان و شیرازیس چهار ستاره هستند.

بهترین هتل های سه ستاره شیراز کدامند؟

هتل جهانگردی، هتل شیرازیس، هتل تالار، هتل اطلس، هتل وکیل، هتل امیرکبیر و هتل ارم از بهترین هتل های ۳ ستاره شیراز است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *