رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های تهران

لینک این مطلب کپی شد!

بهترین هتل های تهران را در این مطلب می خواهیم مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم . اکثر شهر های بزرگ هتل های لوکس و لاکچری زیادی دارند بخصوص اگر آن شهر پایتخت هم باشد. تهران هم مستثنی نیست و هتل‌های متنوع و متعدد در کلان‌شهر تهران به مسافران و گردشگران این امکان را می‌دهند تا با ارزیابی‌ قیمت و خدمات، نسبت به رزرو آن برای اقامت چند روزه اقدام کنند. در این میان هتل‌های لوکس و پنج ستاره بیشتر جلب توجه می‌کنند؛ به‌خصوص که در این هتل‌ها بهترین پذیرایی و امکانات از رستوران تا اتاق‌های تمیز و راحت لحاظ شده است.
ضمن اینکه محل قرارگیری هتل و دسترسی آسان آن به سایر نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری و غیره نیز دلیل دیگر انتخاب این هتل‌ها هستند.گاهی همین هتل های لوکس دلیل سفر می شوند . با سیری در ایران همراه باشید تا بیشتر با بهترین هتل های تهران آشنا شوید.

هتل اسپیناس پالاس از بهترین هتل های تهران

قطعا این هتل یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره لوکس و لاکچری تهران است. حتی اگر هنوز هم اقامت در این هتل را تجربه نکرده باشید. نام هتل اسپیناس پالاس بارها به گوش شما خورده است و برای صرف یک وعده غذایی در رستوران هتل با نمایی از شهر تهران وسوسه شده‌اید. این هتل لوکس و مجلل یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران است که در ارتفاعات تهران جای خوش کرده است. هتلی با امکانات بی‌نظیر و به دور از شلوغی شهر با دسترسی آسان از طریق اتوبان‌های چمران، نیایش و یادگار امام به تمامی نقاط شهر.

هتل اسپیناس پالاس گران ترین هتل تهران است که انواع واحدهای اقامتی لوکس تا اقتصادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برخی از واحدهای این هتل مشرف به نمای کوه‌های تهران و برخی دیگر به شهر هستند که در شب، منظره تماشایی را ایجاد می‌کند.هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و با ۲۱، بیش از ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد. همچنین دارای انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، استخر و سایر امکانات رفاهی یک هتل ۵ ستاره است که چیزی کم از بهترین هتل‌های دنیا ندارد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

نحوه دسترسی

آدرس: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه سی و سوم
تلفن :۷۵۶۷۵-۰۲۱

هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران سنتی/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش:سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس /اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
خارج از هتل : فضای سبز /حوض آب.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی /استخر /حمام ترکی /سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی /ماساژ.
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان روسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق /نهار در اتاق /خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /پرینتر /صرافی.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پارسیان استقلال از بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان استقلال تهران ،هتل بین المللی ۵ ستاره (هیلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتلهای پارسیان در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع واقع در تهران – دامنه سلسله جبال البرز – نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به خیابان زیبای ولیعصر نزدیک بوده و دسترسی راحتی به دو میدان مهم شهر یعنی ونک و تجریش دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید ساعت‌ها در خیابان ولیعصر قدم بزنید، برای گردش و پیاده‌روی به پارک ملت بروید و از مراکز خرید ونک، میرداماد و تجریش دیدن کنید.

همچنین اگر به قصد شرکت در یکی از نمایشگاه‌های بین المللی به پایتخت می‌روید خوب است بدانید هتل استقلال فاصله کمی تا محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران دارد. نزدیکی به ایستگاه اتوبوس‌های تندرو و بزرگراه چمران موجب شده هتل به راحتی به دیگر نقاط شهر دسترسی داشته باشد.با انتخاب این هتل علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت آن نیز بهره مند شوید.

هتل پارسیان استقلال تهران

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، تقاطع بزرگراه شهید چمران
تلفن :۲۵-۲۲۶۶۰۰۱۱-۰۲۱

بهترین هتل های تهران

امکانات رفاهی هتل پارسیان استقلال تهران

عمومی:فروشگاه و غرفه / دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/اتاق عقد / بانک / آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / رستوران فضای باز /رستوران سنتی/ رستوران فست فود .
جلسه و همايش:سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس / سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
خارج از هتل : مسیر پیاده روی .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی /استخر /زمین تنیس/سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی /ماساژ.
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق /نهار در اتاق / تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /آژانس مسافرتی / ترانسفر با هزینه / خدمات باربری.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان آزادی یکی از بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی تهران (هایت سابق) از مدرن ترین و مجلل ترین هتلهای کشور پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان مطرح سوئیسی، ایتالیائی و چینی بازگشائی گردید. این هتل زیبا با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای اوین با فاصله اندکی از نمایشگاه بین­ المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی. سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و شاهراه های اصلی پایتخت در برجی مرتفع در شمال شهر تهران قرار گرفته است .
اگر به دنبال اقامتی لوکس به دور از شلوغی و آلودگی شهر در پایتخت هستید. همچنین می‌خواهید از امکاناتی متنوع و خدماتی باکیفیت هم بهره مند شوید. هتل پارسیان آزادی تهران محل اقامت ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

هتل پارسیان آزادی تهران

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، بزرگراه چمران ، تقاطع اوین ، روبری شهربازی ، هتل آزادی
تلفن : ۲۹۱۱۲-۰۲۱

بهترین هتل های تهران

امکانات رفاهی هتل پارسیان آزادی تهران

عمومی:فروشگاه و غرفه / دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/اتاق عقد / آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / رستوران فضای باز .
جلسه و همايش:سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس / سالن اجتماعات /سالن چند منظوره .
خارج از هتل : فضای سبز .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی /استخر /اسپا /سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی /پینگ پنگ .
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه/ نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان عربی / مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی /دستگاه واکس کفش/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /پرینتر.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل ویستریا تهران

در بین بهترین هتل‌های ۵ ستاره تهران حتما به نام هتل تازه تاسیس ویستریا هم برخواهید خورد. هتلی لوکس و مجلل که کمتر از ۵ سال از عمر آن می‌گذرد و در نزدیکی میدان تجریش واقع شده است.این هتل با کمک مهندسان کانادایی ساخته شده و معماری آن به سبک کلاسیک و به‌صورت خاصی طراحی شده است. هتل ویستریا ۱۹ طبقه است اما در نمای آن فقط ۱۰ طقه را خواهید دید. دلیل این موضوع هم ۹ طبقه‌ای است که در زیر زمین ساخته شده است.هتل ویستریا در قسمت مرتفع و شمال تهران واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از رشته کوه البرز و شهر تهران را به نمایش گذاشته‌است.
از جاذبه‌های گردشگری تهران می‌توان به کاخ سعدآباد، کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، موزه سینما و موزه جهان‌نما اشاره کرد، که با پیمودن حداکثر مسافت ۵ کیلومتر از هتل ویستریا تهران می‌توان از این اماکن بازدید کرد. مهمانان گرامی در طول اقامت خود در هتل پنج ستاره ویستریا تهران، می‌توانند به مراکز خرید نظیر پالادیوم، ارگ، قائم، تندیس، مرکز خرید الهیه و جردن با حداکثر فاصله ۷ کیلومتر دسترسی داشته باشند.

هتل ویستریا تهران

نحوه دسترسی

آدرس :تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، ابتدای خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱
تلفن :۰۲۱۷۲۰۸۱۰۰۰

هتل ویستریا تهران

امکانات رفاهی هتل ویستریا تهران

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/اتاق عقد / صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری .
جلسه و همايش:سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس / اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
خارج از هتل : فضای سبز .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی /استخر /اسپا /سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی /ماساژ.
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/صبحانه در اتاق /نهار در اتاق/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی .

 

هتل ویستریا تهران

هتل هما تهران

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره تهران که وابسته به شرکت هواپیمایی هما با همین نام تاسیس شده است. هتل هما بر اساس استانداردهای بین‌المللی تاسیس شده و دارای بیش از ۱۱۷ واحد اقامتی لوکس با امکانات مختلف است. این هتل یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره تهران است.این هتل در خیابان ونک واقع شده و به همین دلیل می‌توانید با اقامت در آن به سادگی به خیابان ولیعصر و مراکز خرید مختلف، رستوران، کافه و سایر مکان‌های تفریحی تهران مثل پارک ملت و پارک ساعی دسترسی داشته باشید.
سبک معماری فضای خارجی، داخلی هتل و دکوراسیون آن به گونه ای است که در یک نگاه لوکس و لاکچری بودن را برای بیننده تداعی می کند. این هتل در سال ۱۳۵۱ توسط معمار امریکایی ولتون بکت ساخته شد. یکی از شعبه های هتل های زنجیره ای شرایتون بود که اولین هتل شرایتون در ماساچوست امریکا در سال ۱۹۳۷ تاسیس گردید . هتل هما همواره با معماری بی نظیر و منحصر به فردش مورد توجه همگان قرار گرفت. بعد از انقلاب اسلامی ملی شد و در اختیار دولت (سازمان هواپیمایی اسلامی) قرار گرفت. زیر مجموعه هتل های هما گردید که البته در سال ۱۳۹۱ از زیر نظر سازمان هواپیمایی نیز خارج گردید.

هتل هما تهران

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، میدان ونک ، خیابان شهید خدامی ، هتل هما تهران ، هتل هما
تلفن :۰۲۱۸۸۷۷۰۳۷۴

هتل هما تهران

امکانات رفاهی هتل هما تهران

عمومی:فروشگاه و غرفه / دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/اتاق عقد / آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی / سالن صبحانه خوری .
جلسه و همايش: سالن همایش .
خارج از هتل : فضای سبز .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی /استخر /زمین تنیس /سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی / ماساژ .
خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی /دستگاه واکس کفش/صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /پرینتر /آژانس مسافرتی/ خدمات باربری.

هتل هما تهران

هتل لاله یکی از بهترین هتل های تهران

هتل لاله تهران، در قلب شهر تهران و در کنار پارک بزرگ لاله با هوایی بسیار مطبوع و نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگراه ها، دارای چشم اندازی بسیاز زیبا از سلسله جبال البرز و دماوند و نیز پهنه ی پایتخت می باشد. هتل ۵ ستاره بین المللی لاله تهران، دارای سیزده طبقه بوده و در مجموع دارای ۳۸۰ باب اتاق دبل، توئین و کانکت؛ و انواع سوئیت های معمولی، رویال و امپرال با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی و ارتباطی است، همچنین مجهز به سالن های مجلل برگزاری همایش ها و مراسم مختلف با ظرفیت های متفاوت است.

خیابان‌های ولیعصر، بلوار کشاورز و انقلاب که از خیابانهای مهم شهر تهران هستند فاصله چندانی از هتل ندارند. همینطور به دلیل نزدیکی به ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی ازجمله مترو، اتوبوس و تاکسی خیلی راحت می‌توانید به هر نقطه از شهر که می‌خواهید بروید.
با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی‌های خوب، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل هم بهره‌مند شوید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل لاله تهران

نحوه دسترسی

آدرس : شهر تهران ، خیابان فاطمی ، جنب خیابان حجاب ، هتل لاله .

بهترین هتل های تهران

امکانات رفاهی هتل لاله تهران

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / رستوران سنتی .
جلسه و همايش: سالن همایش / سالن اجتماعات / اتاق میهمانی و جلسات کاری / سالن چند منظوره .
خارج از هتل : فضای سبز .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی .
خاص هتل : ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای فضای سبز/ نمای خیابان .
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی /مسلط به زبان آلمانی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/دستگاه واکس کفش/ نهار در اتاق /تبدیل ارز /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /پرینتر .

هتل لاله تهران

هتل پرشین پلازا از بهترین هتل های تهران

هتل پرشین پلازا تهران، هتلی ۵ ستاره که یکی از لوکس‌ترین هتل های تهران به شمار می‌رود و در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است.این هتل با ویژگی‌های خاصی که دارد جزء هتل‌هایی است که اقامت در آن تجربه‌ای به یاد ماندنی خواهد بود. هتل پرشین پلازا در خیابان سهروردی شمالی تهران و در نزدیکی هتل ونوس پایتخت قرار دارد. با چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران در آینده‌ای نه چندان دور به انتخاب اول بسیاری از افراد، شرکت‌ها و نهادها تبدیل می‌شود. هتل پرشین پلازا نمونه‌ای نادر از ساختمان‌هایی است که با طراحی شکیل، قاعده‌مند و پویا نگاه هر بیننده‌ای را در شهر تهران به سوی خود جلب می‌کند.

نمای باشکوه و بی‌نظیر این هتل آن چنان بینندگان را کنجکاو می‌سازد که حس بازدید در آن‌ها دوچندان می‌شود. با دارا بودن حیاط مرکزی مدرن توانسته ارتباط بصری پویایی را با محیط خارج و داخل فراهم کند. همچنین تعادل همگون و زیبایی از تلفیق معماری ایرانی و مدرن دنیای امروز را در خود جلوه‌گر باشد. قدم به داخل هتل که می‌گذارید با لابی زیبایش رو به رو می‌شوید که گچ‌بری‌های طلایی رنگ و تزیینات چشم‌نوازش در هر گوشه آن خودنمایی می‌کنند. کادر حرفه‌ای هتل با لبخند پذیرای میهمانان هستند و به خوبی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

هتل پرشین پلازا تهران

نحوه دسترسی

آدرس : شهر تهران– سهروردی شمالی – پایین تر از خیابان بهشتی – خیابان میرزای زینالی شرقی

هتل پرشین پلازا تهران

امکانات هتل پرشین پلازا تهران

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ آرایشگاه مردانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فضای باز/ رستوران روف گاردن/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش:سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ /فوتبال دستی/ بیلیارد.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر/ نمای کوه /نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی /مسلط به زبان ترکی استانبولی.
سرگرمی: اتاق بازی.
خدمات :روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز /خدمات تور/ اتاق چمدان /فتوکپی /آژانس مسافرتی/ ترانسفر با هزینه/ خدمات باربری /پرینتر /صرافی.

هتل پرشین پلازا تهران

هتل نووتل فرودگاه امام از بهترین هتل های تهران

هتل‌ها در کنار ستاره‌های خود، ویژگی‌های دیگری دارند که آن‌ها از یکدیگر متمایز می‌کند. هتل‌های فرودگاهی یکی از این وجوه تمایز است. هتل‌هایی که فاصله کمی با فرودگاه‌ها دارند و معمولا از شهر بسیار دور هستند اما کیفیت خدمات ارائه شده در اینجا مانند سایر هتل‌های ۵ ستاره است. این هتل یکی از جدیدترین هتل‌ها در فهرست بهترین هتل‌ های ۵ ستاره تهران است.هتل‌های فرودگاهی با هدف متفاوتی نسبت به سایر انواع هتل‌ها احداث می‌شوند. به همین دلیل هم معمولا نحوه اقامت در آن‌ها متفاوت خواهد بود.
هتل ۵ ستاره با امکانات رفاهی کامل برای اقامت ساعتی طراحی شده و مسافران آن معمولا کسانی هستند که بین ساعت‌های پرواز آن‌ها چند ساعتی زمان خالی وجود دارد و ترجیح می‌دهند، این زمان را برای استراحت در یک هتل شیک سپری کنند. خلبانان و سایر خدمه پرواز هم از دیگر کسانی هستند که معمولا در این هتل‌ها اقامت دارند.
اگر بخواهیم یکی از معروف ترین هتل های ۵ ستاره تهران از نوع فرودگاهی را معرفی کنیم، بدون شک نام هتل نووتل در اول لیست قرار می‌گیرد. هتلی که یکی از بهترین‌ هتل‌های بین المللی تهران است و نام جدید خود یعنی هتل رکسان هم شناخته می‌شود.

بهترین هتل های تهران

نحوه دسترسی

آدرس :کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

هتل نووتل تهران

امکانات هتل نووتل یا رکسان

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ بانک /آرایشگاه مردانه / آرایشگاه زنانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / رستوران فضای باز/ چایخانه سنتی/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش:سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری ..
ورزشی و تفريحی: استخر/ اسپا/ سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی.
خاص هتل:ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای دشت.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان آلمانی/ مسلط به زبان انگلیسی .
سرگرمی: اتاق بازی.
خدمات :روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز /خدمات تور/ اتاق چمدان /فتوکپی /آژانس مسافرتی/ ترانسفر بدرقه رایگان /پرینتر /صرافی.

هتل نووتل تهران

 

آیا تهران هتل های ارزان هم دارد؟

بله تهران در کنار هتل های لوکس و گران هتل های ارزان و باکیفیت مناسب هم دارد.

بهترین هتل های پنج ستاره تهران کدامند؟

 هتل اسپیناس پالاس، هتل ویستریا، هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال، هتل لاله و…

نخستین هتل فرودگاهی ایران کجاست؟

هتل نووتل یا رکسان تهران که پنج ستاره می باشد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *