جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستوران های اصفهان (۱۵ رستوران برتر)

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی می کنیم. سوالی که با سفر به شهر اصفهان برای مسافرانش پیش می‌آید این است که کدام رستوران غذای بهتری دارد؟ اصفهان شهر بزرگ پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری و طبیعی شهری که نصف جهان معروف است جایی که نمی توان به طور کامل از جاذبه های این شهر دیدن کرد . اصفهان آنجایی است که غم‌ از آدم رخت می‌بندد و آنقدر چیزهای دیدنی در آن هست که فرصتی برای غصه باقی نمی‌گذارد.

می‌توانی در کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌هایش ساعت‌ها راه بروی، در میدان نقش جهانش روی چمن‌ها ولو شوی و کالسکه‌ها را تماشا کنی، در بازارش ساعت‌ها بچرخی، در کافه‌ها و شربتخانه‌هایش گذشت زمان را احساس نکنی و همه اینها وقتی زاینده‌رود پرآب باشد تکمیل می‌شود و شهر بی‌نقصی پیش رویت قرار می‌گیرد. اصفهان شهر بزرگی است و همان اندازه که آدم دلش می‌خواهد جاهای دیدنی اصفهان را ببیند دوست دارد از خوردنی‌هایش هم لذت ببرد. جدا از دوغ و گوش‌فیل و بریانی که مختص اصفهان هستند، دراینجا سعی داشتیم رستورانهایی که از نظر مردم بهتر بودند رو برای شما معرفی کنیم .

کافه رستوران سنتی آزادگان

وارد سرای حاجی میرزا که می شوی احساس می کنی تابلو اشتباه است و به فروشگاه عتیقه جات سرزده‌ای یا وارد موزه‌ای شده‌ای، اما کمی که به محیط و وسایل عادت می‌کنی آن‌ها را بخشی از دکوراسیون کافه رستوران سنتی آزادگان (حاجی میرزا) می‌بینی که صاحبش با ذوق و سلیقه فراوان در طول سال‌ها آن‌ها را جمع‌آوری کرده و می‌گوید که حاضر نیست هیچکدام را حتی برای لحظه‌ای از خودش جدا کند. خالی از لطف نیست بدانید که این قهوه خانه به نام چاه حاج میرزا برای نخستین بار در زمان صفویان ساخته شد و در ابتدا خسته‌خانه نام گرفت زیرا مردم برای رفع خستگی به آنجا می‌آمدند ولی کم‌کم این سرا به سرای طوطی، چایخانه و قهوه خانه تغییر نام داد ولی محلی‌ها همچنان به نام سرای حاجی میرزا می‌شناسندش.

آدرس: میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

تلفن: ۳۲۲۱۱۲۲۵۰۳۱

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

کافه رستوران هرمس

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی اصفهان که خوشمزه‌ترین استیک‌ها را دارد و دکور و فضایش لذت یک غذای خوب را برایتان چندبرابر می‌کند، بدون شک کافه رستوران هرمس (جلفا) است. پیشنهاد می‌شود که در سفرتان به اصفهان، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: خیابان نظر میانی ، کوچه کلیسا وانک ، کوچه میدان جلفا

تلفن: ۳۶۲۹۳۳۴۹۰۳۱

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

کافه رستوران آرک. آ

اگر دوست دارید بعد از بازدید و لذت بردن از کلیسای زیبای وانک، یک وعده خوشمزه یا نوشیدنی‌های تازه در محیطی قشنگ و چشم نواز نوش جان کنین، شک نکنید که کافه رستوران آرک. آ می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. کافه رستوران آرک نه تنها منوی خوب و وسوسه انگیزی دارد بلکه محیط فوق‌العاده‌اش مخصوصا فضای بیرونش، لذت غذا خوردن و استراحت کردن را برایتان چند برابر می‌کند. تنها نکته‌ای که باید هنگام رفتن به اینجا رعایت کنید این است که قبل از رفتن تماس بگیرید و جا رزرو کنید تا بتوانید بدون نگرانی از محیط و غذاها و همین طور نوشیدنی ها استفاده کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

آدرس: محله جلفا،روبروی کلیسای وانک

تلفن: ۳۶۲۹۰۹۲۰۰۳۱

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)
کافه رستوران مس و قالی

در کافه رستوران مس و قالی، در فضایی سنتی و جالب می‌توانید از تک تک لحظه‌هایتان لذت ببرید و خاطره‌ای ماندگار را در ذهنتان حک کنید.

آدرس: خیابان سپاه

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴
%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

کافه رستوران فیروز شربت

کافه رستوران فیروز شربت، کافه نوستالژیک و آنتیکی است که دکوراسیون قدیمی‌اش گرمی عجیبی به این مکان داده، علاوه بر دکور قدیمی، وجود منوهای قدیمی با خوراکی‌های خاص که اسم‌هایشان هم قدیمی و ناشناخته است و گلدان‌هایی که همیشه با گل طبیعی روی میز خودنمایی می‌کنند، جذابیت اینجا را چندین برابر کرده است. بستنی‌های شربت خانه فیروز آنقدر خوشمزه‌اند که پیشنهاد ویژه «شربت خانه فیروز» به حساب می‌آیند.

آدرس: جلفا خیابان حکیم نظامی کوی کلیسای وانک روبروی هتل جلفا

تلفن: ۳۶۲۶۸۰۰۹- ۳۶۲۴۰۰۱۲۰۳۱

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

رستوران شهرزاد

شهرزاد یکی از رستوران های لوکس و قدیمی اصفهان است با تزئینات نقاشی و آئینه کاری‌های سنتی و شیک که در خور نصف جهان است و شلوغی‌اش نشان‌دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهای آن است. در رستوران شهرزاد (اصفهان) که یکی از بهترین رستوران های اصفهان است انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و شما می‌توانید از موسیقی زنده هم در کنار غذایتان لذت ببرید. درضمن اینجا سالادبار و سالن مجزا برای مراسم‌هایتان هم دارد.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی .خیابان عباس آباد

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

رستوران شهرزاد بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

بریانی اعظم

بریانی غذایی فوق‌العاده خوشمزه و معروف اصفهانی‌هاست که خیلی هم طرفدار دارد. اگر گذرتان به اصفهان خورد حتما به بریانی اعظم سر بزنین و تستش کنید. درست است که شلوغ است ولی خیلی سریع غذا رو به شما تحویل می‌دهند. گول کوچک بودن بریونی را هم نخورید چون به طرز وحشتناکی آدم را سیر می‌کند! خیالتان راحت!

آدرس: خیابان کمال اسماعیل،بین سی و سه پل و پل خواجو جنب پمپ بنزین بریانی اعظم

تلفن: ۰۳۱۳۲۱۲۵۷۳۰

بریانی اعظم بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

ساندویچی آرابو

آرابو از بهترین ساندویچی‌های اصفهان است که غیرممکن است کسی از اینجا خرید کند و از کیفیت و طعم بسیار عالی آن شگفت زده نشود. ساندویچی آرابو اصفهان در محله ارامنه اصفهان واقع شده و نزدیک کلیسای وانک است. در اینجا آدم احساس می‌کند که به کشوری اروپایی سفر کرده البته خیلی فضای زیادی ندارد و بیشتر بیرون از خود ساندویچی باید از ساندویچ و برگرهای لذیذ لذت ببرید!

آدرس: خیابان حکیم نظامی، نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، آرابو

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۷۶۳۲۵

فست فود ارمنی بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

رستوران سنتی نقش جهان

سفره‌خانه و رستوران سنتی نقش جهان اصفهان با تلفیقی از معماری سنتی و معماری مدرن ایرانی با محیطی آرامش بخش آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این سفره خانه اوقات فراغت خوشی را همراه با موسیقی اصیل ایرانی به ارمغان آورده است و آماده پذیرایی از میهمانان صاحب ذوق است.

آدرس: جنب مسجد شیخ لطف الله، داخل بازار

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۱۹۰۶۸

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

رستوران ملک سلطان جارچی باشی

عملیات مرمت حمام سنتی ملک سلطان جارچی باشی متعلق به دوره صفویه جهت کاربری رستوران سنتی و تالار پذیرایی و گردشگری از سال ۱۳۸۲ توسط حاج سید احمد افتخاری با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ۳۵۰ میلیون تومان آغاز شد و در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ رسما افتتاح گردید. در حال حاضر این موزه سفره‌خانه تحت عنوان رستوران ملک سلطان جارچی باشی شناخته می‌شود و ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر را به طور همزمان دارد و غذای خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند که بدون شک از آن خوشتان خواهد آمد.

آدرس: خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم یا کوچه باغ قلندرها

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۷۴۱۸

جارچی باشی بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

رستوران مادربزرگ

رستوران مادربزرگ اصفهان با بیش از بیست غذای اصیل و محلی در خدمت شما هموطنان عزیز است. در سفرتان به اصفهان، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس: خیابان سپه، خیابان مسجد حکیم، نرسیده به هتل حکیم

تلفن: ۰۹۱۳۹۰۰۶۰۸۰

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

مجموعه پذیرایی ترنج

زمان ساخت مجموعه تاریخی ترنج مربوط به عهد قاجاریه است و باتوجه به قراین بدست آمده در فرایند بازسازی، به اوایل حکومت ناصرالدین شاه برمی‌گردد. در طی ۴ سال تلاش، مراحل مرمت توسط هنرمندان ایرانی پایان یافت و هم‌اکنون مجموعه پذیرایی ترنج اصفهان دارای فضایی زیبا و دلنشین و نشان از فرهنگ اصیل ایرانی دارد و چهار قسمت رستوران، شربتخانه، عکاسخانه و کافی شاپ را شامل می‌شود . در رستوران ترنج اصفهان متنوع‌ترین خوراک‌های سنتی و فرنگی سرو می‌شود و در شربتخانه انواع دمنوش های گیاهی و سنتی هم خدمتتان ارایه می‌شود، همچنین عکاسخانه که دارای لباس هایی فاخر و زیبا از دروره قاجاریه است خاطره ای فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد.

آدرس: خیابان خاقانی، روبه‌روی شیرینی آندلس، کوچه هووانس، کوچه رامین

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۹۳۷۸۸

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

رستوران خوان گستر جلفا

رستوران خوان گستر یکی از معروف‌ترین و شیک‌ترین رستوران های اصفهان است که فضا و محیطش فوق‌العاده خاص و دکور بسیار عالی و زیبایی دارد، غذاهای این رستوران کیفیت بالایی دارد و منوی متنوعش هر سلیق‌ ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آدرس: خیابان حکیم نظامی،خیابان کلیسا وانک

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۷۸۹۸۹

خوان گستر بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

کافه رستوران قاصدک

محیطی بسیار مدرن و شیک با فضای باز که لذت طعم غذا رادو چندان می‌کند.

آدرس: اصفهان، مرکز شهر

%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

کافه رستواران هوگر

لحظاتی به یاد ماندنی در عمارت تاریخی دهدشتی اصفهان یا کافه رستوران هوگر اصفهان با حرفه‌ای‌ترین آثار هنر کلاسیک در عمارتی به وسعت فرهنگ و هنر نصف جهان که دارای رستواران منحصر به فرد برای لذت بردن از غذاهای سنتی اصفهان و کافی شاپ حرفه ای با استانداردهای بین المللی همچنین شربتخانه ای با شربت‌های خوش‌طعم و فراموش شده ایرانی و دمنوشخانه ای خاص منطبق با طب سنتی و انواع گیاهان دارویی را تجربه خواهید کرد.

آدرس: دروازه دولت – خیابان باب الرحمه- کوچه شماره ۱

تلفن: ۰۹۱۳۴۲۰۸۰۰۴
%name بهترین رستوران های اصفهان (15 رستوران برتر)

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 6 میانگین: 3.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • بیگی

    ته چین درباری توی خانه اصفهان رو بهتون پیشنهاد میکنم امتحان کنین.. هم تهچین دارن هم بریون و هم کباب.. فوق العاده با کیفیت.. تنها ایرادش اینه که جای نشستن نداره و فقط بیرون بره

    ۱۱ تیر, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • سید هادی حسینی

    بریانی اعظم خرید کردیم عید ۴۰۱ هم خیلی گرون فرو شن هم افتضاح بود طعمش متاسفانه اصفهان هیچ نظارتی به رستورانها نیست و ایام تعطیل مردمو سلاخی میکنند

    ۱ فروردین, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • Soltan

    سلام میگم من خودم باغ رستوران دارم وقتی نظراتتون را میخوندم به یک نکته رسیدم اونم اینکه اولا هیچوقت کار غذا حتی با بهترین سیستم نمیتونه همه را راضی نگه داره و یک کار نسبی هستش دوما مهم کیفیت مواد مصرفی هستش اما در کل باید بگم جدای از بعضی همکارام که فقط پول تبلیغ میدن و کم مواد اولیه میگذارن باقی همشون دارن تلاش میکنن که تو این شرایط افتضاح بازار بهترین خدمت را داشته باشن
    با آرزوی بهترینها در سال جدید برای همه دوستان

    ۱ فروردین, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • sadra

    رستوران نیوشا ایتالیایی یکی از بهترین رستوران های اصفهان هست وشهرزاد بهترین غذا و بهترین مکان

    ۱۹ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • مهدى دايى

    بهترين رستوران شهرزاد

    ۲۲ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • رز

    رستوران داریان در سیتی سنتر ،رستوران طنجه خیابان مصلی مجموعه ایران زمین ، رستوران زاگرس کوه صفه ،فست فود بی مزه شیخ صدوق ، فست فود ساباط شریعتی ، فست فود ارابو جلفا ،فست فود سکه طلا خاقانی بهترین ها هستند

    ۱۸ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • ترانه

      واقعا همه رو عالی گفتی دقیقا

      ۲۰ دی, ۱۴۰۰
  • مائده صداقتی

    متاسفانه رستوران جارچی بدترین خاطره ی ما در اصفهان زیبا بود??نحوه ی سرویس دهی، کیفیت بسیار پایین غذا و از همه بدتر نظافت محیط در شرایط کرونا که به بدترین شکل ممکن بود

    ۱۶ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نفیس

    رستوران جارچی باشی افتضاح. غذاهای مونده و سوخته.

    ۲ مرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • ام دانش

    رستوران هاي خوب اصفهان١- مشاهير واقع در درچه كه بخاطر تازه بودن مواد اوليه و دستپخت سرآشپز و موسيقي زنده و ديزاين خيلي عاليه ٢- روبروش توي كوچه رستوران خواجو هستش كه پل خواجو رو بازسازي كرده و هم غذاش خوبه هم محيطش٣- رستوران شب نشين واقع در آتشگاه ٤- رستوران طنجه در خيابان چهارراه فرايبرگ اواسط خيابان مصلا ٥- رستوران شمعداني در خيابان مير ٦- رستوران نيكان در خيابان مير ٧-رستوران ١١٠ در بزرگمهر ٨- رستوران جم نشين و رستوران ابيانه در مرق و مهيار ٩- رستوران زاگرس در كوه صفه ١٠- رستوران شهرزاد در چهارباغ ابتداي عباس آباد ١١- رستوران دنده كباب كرمانشاهي خيابان پرواز نرسيده به سجاد ١٢- رستوران خوان گستر واقع در جلفا ١٣- بهترين بريون اصفهان گلستان خيابان سپه كوچه تلفنخانه است شيك نيست اما غذاش عاليه جاي شيك بخواييد بريوني هتل كوثر

    ۱۳ خرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • Shakhol shikamo

    خداوکیلی فقط و فقط مجموعه اسپرینگ ، هر نوع غذایی که اونجا بخوری ملکه ذهنت میشه ، واقعأ غذاهاش عالیه
    اگه تا حالا نرفتی یه بار برو ، آدرسش جاده مرق ، تقاطع بهارستان

    ۲۵ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • ستیا

    خداوکیلی فقط کافه رستوران پاچیرا
    اصن هر چی اونجا میخوری ناب و جدیدو خوشمزست چه پیتزا چه کباباش چه سالاداش چه نوشیدنی هاش
    پاتوق دوران نامزدیه که هر شب یه چیزیشو تست کنی??

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • شاهین احمدی

    رستوران طنجه در خیابان مصلی از قلم افتاده است. کیفیت غذاها بسیار بالاست. غذاهای مدیترانه ای با طعم و مزه های فوق العاده را در اصفهان تنها در این رستوران میتوانید پیدا کنید.
    از چهارره فرایبورگ وارد مصلی میشوید و نرسیده به خیابان نیکبخت و هایپرمی وارد پارکینگ مجموعه ایران زمین میشوید که رستوران طنجه هم دقیقا درآنجا واقع است. امتحان کنید

    ۲۶ دی, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • محسن

    فقط باغ رستوران جزیره

    ۲۵ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • حمیدرضامظاهری

    سلام عمارت نمکدان همه غذاهاش عالیه مخصوصا ماش پلو آدرسش نقش جهان گذر پشب مطبخ

    ۲۴ مهر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • سمانه مزروعی

    به نظر من هم حاج اسماعیل چلویی هم غذاش عالیه

    ۲۸ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • زهراطالبی

    سلام
    رستوران آرکا بسته شده ودرحال حاضر رستوران سیمون با یک تیم کاملا متفاوت درهمان مکان مشغول بکار کرده اند خواهشمندیم نسبت به تغییر اسم اقدام فرمایید.

    ۴ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • منیره رهنما

    درحال حاضربهتربن رستوران اصفهان رستوران حاج اسماعیل چلویی هستش بی نهایت باکیفیته

    ۷ آبان, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • عباس قاسمی

      افتضاح ترین جا حاج اسماعیل

      ۱ فروردین, ۱۴۰۰
  • محمد

    به نظر من که رستوران VIP خیلی عالیه ، هر غذایی دوست داری با یه ورودی ثابت میخوری و کیفیتش هم خوب بود، رفتید دسرها و خورشت قورمه سبزیش رو حتما امتحان کنید. یه کار خوب که انجام داده برگزاری جشن تولد با دیزاین و کیک هست که من خودم اولین بار اینطوری با اینجا آشنا شدم و واقعا سورپرایز خوبی بود .
    سیتی سنتر سپاهان شهر طبقه همکف ورودی ۸

    ۸ مهر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • اصفهانی

      خیلی مزخرف هم از لحاظ کیفیت هم برخورد پرسنل به علاوه بچه ما یه لقمه از غذاشو نخورد ولی اجازه ندادن غذای دست خورده خودمون برداریم با این همه هزینه از کجا معلوم غذای دست خورده به مردم ندن؟!!!

      ۲۶ خرداد, ۱۴۰۰
  • سید محمد حسینی

    رستوران شاه عباسی خوب بود ما رفتیم.فقط ۲۰ تومن ورودی میگیرن.واقعا این ظلمه.غذاهاشم گرون بود

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    به نظر من بهترنی رستوران اصفهان رستوران ترنج هست و بهترنی بریونی هم بریونی شاد در دروازه دولت و بریونی حاج میرزا یا حج میرزا

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    به نظرم برياني غذا نيست يه جور سبك زندگيه
    بس كه لذيذ و خوشمزه است البته بهترين برياني ها رو رستوران خود بازار خوردم و اعظم
    توي كافه حاج ميرزا جاي خانوادگي هم داره

    ۱۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • ناهیدزمانی

      بهترین بریونی اصفهان بریونی شاد اول خ طالقانیه

      ۱۰ آذر, ۱۴۰۰
  • آرش واعظی

    ما پارسال به رستوران ترنج رفتیم بسیار خوش گذشت و لذت بردیم

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    اصفهان به جز مکان های خاص و زیبا رستوران های بسیار فوق العاده ای هم دارد .

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    شهرزاد از همه بهتر است

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • میثم نوری

      اتفاقا اصلا خوب نیست …همش در حد حرف ..غذاش اوکی نبود

      ۱۴ آبان, ۱۳۹۹
  • سفریتو

    اگر میخواید حس خونه خونتون داشته باشید کافه رستوران سنتی آزادگان من اینو پیشنهاد میکنم

    ۳۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    در رستوران هرمس اصفهان غذای ایتالیایی هم سرو میشود.در کل رستوران شیکیه..رفتید اصفهان حتما یه سری بزنید

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد