جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

باشگاههای بیلیارد خانوادگی در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۳۹۹

یکی از تفریحاتی که امروزه طرفداران زیادی دارد بیلیارد است اکثر باشگاههای بیلیارد مخصوص آقایان است . امادر این مطلب ما به معرفی باشگاههای بیلیارد خانوادگی در تهران پرداخته ایم تا اگر خواستید با خانواده از این ورزش تفریحی لذت ببرید به این باشگاهها مراجعه کنید .باشگاه های خانوادگی بیلیارد تهران با فضایی لوکس و تجهیزات کاملا حرفه ای در خدمت دوستدارن ورزش تفریحی بیلیارد هستند و طرفداران بیشماری دارند.

شاید کمتر کسی پایتخت کشورمان را به عنوان یک مقصد گردشگری بشناسد. در واقع تهران در ذهن بسیاری یک کلانشهر پیچیده با ساختمان هایی مرتفع و ازدحامی از جمعیت است. اما این ذهنیت در مورد پایتخت زیبای ایران اشتباه است چرا که این شهر علاوه بر اینکه مرکز تصمیمات سیاسی و قطب صنعتی کشور است، شهری تاریخی با چندین آثار و اماکن گردشگری نیز محسوب می گردد. تهران، پایتخت و بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است. این شهر چنان وسیع شده است که باید در لیست کلان‌شهرهای بزرگ جهان قرار بگیرد و اگر به‌خوبی در میان مردم شناخته شود، به‌راحتی می‌تواند در جذب توریست نقش بسزایی داشته باشد.

لاله 1 باشگاههای بیلیارد خانوادگی در تهران

بهتر است کمی در مورد بازی بیلیارد صحبت کنیم. این بازی برخلاف بازی‌های توپی دیگر، تعداد توپ زیادی دارد. در زمان‌های قدیم بیلیارد به‌عنوان ورزش طبقه مرفه حساب می‌شده، ولی در چند سال اخیر این ورزش در ایران به‌صورت همگانی در هر رده سنی انجام می‌گیرد، حتی خبرهای المپیکی شدن این رشته نیز به گوش می‌رسد. برای آشنایی و شناختن سالن‌های بیلیارد در شهر تهران با ما همراه باشید تا نزدیک‌ترین باشگاه را به محل اقامت خود بشناسید و در تعطیلات تابستانی سرگرم شوید.ممکن است در ابتدا بیلیارد به‌عنوان یک بازی سرگرم‌کننده تلقی شود، اما وقتی وارد این حرفه شدید دلتان می‌خواهد تا مرحله مسابقات نیز پیش بروید. پس بهتر است به فکر انتخاب یک باشگاه خوب باشید تا بعدها استفاده مطلوب نیز داشته باشید. پس در همین ابتدا در نظر داشته باشید که بازی سرگرم‌کننده بیلیارد می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور مسیر زندگی‌تان را عوض کند. همچنین شناخت محیط امن برای جوانان و خانواده‌ها خیلی مهم است تا هم از این ورزش لذت ببرید و هم ساعات خوش بگذرانید.

تاریخچه بیلیارد

بازی بیلیارد در ابتدا توسط پادشاهان، افراد عادی، بانوان، آقایان به‌طور یکسان انجام می‌شده است. در قرن پانزدهم این بازی برای مدتی در اروپای شمالی در گجویای فرانسه بر روی زمینی مثل چمن همانند بازی گوی و حلقه انجام‌شده و پس از مدتی به مکان‌های سربسته بر روی میزی با پارچه سبزرنگ انتقال یافت. توپ‌ها نیز به‌جای اینکه با چوب‌هایی مانند چماق ضربه زده شود، با چوب‌های نازک هل داده شدند. در ابتدا بازی با توپ بر روی میز شش حفره‌ای و یک حلقه شبیه به حلقه بازی کروکت و یک چوب عمود به‌عنوان سپر انجام می‌شد. که در قرن هجدهم به‌تدریج حلقه و سپر حذف شدند و فقط حفره‌ها و توپ‌ها باقی ماندند. همان‌طور که گفتیم قبل از سال ۱۸۰۰ نیز این بازی به‌عنوان بازی اعیان زادگان شناخته می‌شد، طوری که شکسپیر در کتابش به بازی بیلیارد اشاره‌کرده است.

میز بیلیارد

در ابتدا میزها دارای دیواره‌های عمود و پهنی بود تا از افتادن توپ‌ها جلوگیری کنند. کم‌کم از سال ۱۸۰۰ تجهیزات بیلیارد در انگلستان توسعه پیدا کرد. در سال ۱۸۲۹ چوب بیلیارد دوتکه بود و حدوداً سال ۱۸۲۵ سطح میزها از تخته‌سنگ ساخته می‌شد که در سال ۱۸۴۵ از آن برای ساخت گوشه‌های میز بیلیارد استفاده کردند و از سال ۱۸۵۰ میز بیلیارد به شکل صحیح امروزی خود درآمد.کلمه بیلیارد نیز از کلمه بیلارت فرانسوی گرفته‌شده که به معنی یک نوع چوب سفت و محکم است و هم‌چنین کلمه بایل نیز نوعی توپ است.

میز بیلیارد باشگاههای بیلیارد خانوادگی در تهران

مجموعه بیلیارد توپ چو

مجموعه بیلیارد توپ چو اولین مجموعه بیلیارد گرید A ایرانی با فضایی لوکس و تجهیزات کاملا حرفه ای است. این مجموعه شامل سالن بیلیارد، اتاق گیم و وی آی پی روم است. امکان برگزاری دوره های آموزشی اسنوکر و ایت بال برای تمام مقاطع سنی بالای ۵ سال در سطوح مقدماتی تا حرفه ای زیر نظر قهرمانان این رشته وجود دارد.

آدرس: تهرانسر، بلوار لاله، انتهای خیابان قباد جنوبی، تقاطع خیابان گیتی نما، مجتمع تجاری رویال، طبقه دوم

%name باشگاههای بیلیارد خانوادگی در تهران

باشگاه بیلیارد لاله تهران

این باشگاه سالن بیلیارد دنج و کوچک با فضای صمیمی و خاصی است. پس گزینه خوبی برای تفریح کردن کنار دوستانتون دوستان و خانواده است.

آدرس: نارمک، خیابان آیت، خیابان آقایی غربی، بین خیابان چمن و جانبازان، پلاک ۲/۲۱۶

لاله 2 باشگاههای بیلیارد خانوادگی در تهران

چهل‌ستون

آدرس: خیابان جمهوری، استانبول، روبروی سینما برلیان، پاساژ گوهر، طبقه زیرزمین

پیشکسوتان

آدرس: مجیدیه شمالی، سه‌راه پیاله، خیابان ذاکری، نبش کوچه بوستان، پلاک ۲۲

پولاد

آدرس: خیابان وحدت اسلامی، ایستگاه فرهنگ، کوی طبرستان، پلاک ۶

پل

آدرس: پل تجریش، نبش خیابان ولی‌عصر، ساختمان لیستر، طبقه دوم

پرستو

آدرس: خیابان ستارخان، نبش ۲۴متری خسرو، روبروی ایستگاه دفتر، پلاک ۷۹۸

پالیز اندیشه ساعی

آدرس: خیابان نامجو، ایستگاه مسجد، کوی فرهت، پلاک ۱۵، واحد ۷

هانی

آدرس: خیابان ستارخان، نرسیده به پل ستارخان، پلاک ۳۷۵

مینوکر

آدرس: خیابان گاندی، کوی هفتم، پلاک ۱۸ ، طبقه دوم، واحد ۴

کویر

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان فردوسی جنوبی، پاساژ مرکزی، پلاک ۴۳۷

غزل

آدرس: خیابان جنت‌آباد، بین خیابان نهم و دهم، ساختمان برج سفید، پلاک ۳/۵۱

عصر طلایی

آدرس: خیابان ولی‌عصر، چهارراه جمهوری، کوی فلاح زادگان، پلاک ۳۵/۱

شهاب

آدرس: خیابان جمهوری، چهارراه سی تیر (قوام‌السلطنه)

سپید

آدرس: بالاتر از میدان ولی‌عصر، کوی پرویز روشن، پلاک ۳

سفیر سبز

آدرس: سید جمال‌الدین اسدآبادی، نبش خیابان فراهانی پور، پلاک ۲۵

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد