رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ بهمن ۱۳۹۹

بازی کانتر استرایک واقعی در باغ نگارستان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مژده به دوستداران و طرفداران بازی‌های کامپیوتری FPS یا همان شوتر اول‌شخص که می توانید یک بازی کانتر استرایک واقعی در باغ نگارستان تهران به‌صورت واقعی و نه در کامپیوتر تجربه کنید .بازی کانتر استرایک در زمان خود یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین گیمرهای ایرانی بوده و شاید شما نیز با این بازی جالب خاطرات فراوانی داشته باشید.بازی کانتر استرایک در زمان خود یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین گیمرهای ایرانی بوده و شاید شما نیز با این بازی جالب، خاطرات فراوانی از دوران نوجوانی و یا حتی جوانی خود داشته باشید. هنوز هم که هنوز است، این بازی در برخی از گیم‌نت‌های سرتاسر کشور، توسط گیمرهای ایرانی بازی شده و طرفداران خاص خود را دارد، اما هر چه قدر هم که از زیبایی و هیجان این در کامپیوتر برایتان بگوییم، هیچ‌کدام جای تجربه واقعی بازی کانتر استرایک را نخواهد داد.

باغ نگارستان، یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های تهران است و سالیانه افراد زیادی اوقات فراغت خود را در این باغ سپری می‌کنند؛ اما این بار هر کس فرصت این را خواهد داشت تا در کنار استفاده از زیبایی‌های تهران و باغ نگارستان، بازی کانتر استرایک را نیز به‌صورت واقعی به همراه خانواده و یا دوستان خود تجربه کند.

بازی کانتر استرایک واقعی در باغ نگارستان تهران

قوانین بازی کانتر استرایک در باغ نگارستان تهران

در این بازی هر نفر جلیقه‌ای را بر تن می‌کند که دارای سه چراغ است و این چراغ‌ها حاکی از جان فرد موردنظر هستند. در این بازی باید هدف شما بیرون کشیدن افراد تیم مقبل از پشت سنگرها و هدف‌گیری آن‌ها با استفاده از سلاح‌هایی باشد که به جلیقه شما متصل است. لازم به ذکر است که در حین انجام بازی باید حواستان به تک‌تیر‌انداز تیم مقابل باشد؛ زیرا اگر شلیک او به شما اصابت کند کل جانتان را خواهد گرفت. هنگام انجام این بازی حواستان را به ال سی دی‌های در نظر گرفته شده نیز جمع کنید، زیرا ممکن است مقدار تیر و جانتان در حال اتمام شدن باشد و همچنین هرلحظه امکان این است که بمب تعبیه‌شده در بازی توسط تیم تروریست فعال شود. در حین انجام بازی شما امکان مکالمه با هم‌تیمی‌های خود، از طریق میکروفون‌های وصل شده به جلیقه‌تان را دارید و اگر موقعیت شما مناسب باشد می‌توانید آن‌ها را در راه رسیدن به بمب، به‌صورت امن و بدون دردسر یاری کنید.

روی‌هم‌رفته تجربه این بازی همانند بازی کانتر استرایک می‌باشد، تنها با این تفاوت که این بار همه‌چیز به‌صورت واقعی بوده و صدای کشته شدن‌های افراد، تعویض خشاب‌ها، شلیک تیرها، سنسورهای اسلحه و غیره به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً واقعی به نظر رسیده و به بازیکن این حس را منتقل کنند که انگار در یک میدان جنگ واقعی کانتر استرایک قرار گرفته‌اند.

بازی کانتر استرایک واقعی در باغ نگارستان تهران

خصوصیات بازی کانتر استرایک در باغ نگارستان

این بازی خلاقانه که دارای تأییدیه ثبت اختراع می‌باشد، همانند هر بازی دیگری دارای خصوصیات و نکاتی است که قبل از تجربه این بازی، باید به آن‌ها توجه کرد. برخی از این خصوصیات در ادامه مطلب برای شما آورده شده است:

-در این بازی امکان بازی هم‌زمان خانم‌ها و آقایان و انجام بازی به‌صورت خانوادگی وجود دارد.

-سکانس‌های بازی‌ها در بازه‌های زمانی ۴۵ دقیقه‌ای و ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه‌ای بوده و قیمت هر سکانس متفاوت است.

-اگر با ماشین شخصی هستید، نگران نباشید؛ زیرا این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی رایگان در باغ نگارستان تهران است.

-تعداد افراد موردنیاز برای هر تیم حداقل ۶ نفر و حداکثر ۱۰ نفر بوده و اگر میزان بازیکنان به حدنصاب نرسد بازی انجام نخواهد گرفت.

-این بازی دردها و کبودی‌های ناشی شده از بازی پینت‌بال را نداشته و کاملاً بی‌خطر است.

– برای انجام این بازی نیازی به تهیه و خرید تیر، ماسک، لباس مخصوص و هزینه‌های متفرقه نیست.

-برای هر تیم یک آموزش ۱۵ دقیقه‌ای قبل از شروع بازی انجام خواهد گرفت.

-مساحت زمین‌بازی کانتر استرایک ۵۰۰ مترمربع می‌باشد.

– این بازی دارای نورپردازی مختص خود بوده و حس و حال هیجانی این بازی را دوچندان خواهد کرد.

-این بازی برای اولین بار در جهان و تنها در تهران انجام می‌پذیرد.

-در باغ نگارستان علاوه بر انجام یک بازی جالب و به‌یادماندنی فرصت این را خواهید داشت که در رستوران‌های باکیفیت این باغ غذای خود را نیز نوش جان کنید.

نحوه دسترسی به باغ نگارستان

برای انجام این بازی رزرو سانس و هماهنگی قبلی به مدت ۲۴ ساعت قبل از سانس موردنظر الزامی می‌باشد. همچنین حضور ۳۰ دقیقه‌ای قبل از شروع سانس‌های بازی جهت آموزش و ثبت‌نام الزامی بوده و اگر برای انجام این کار دیر کنید، زمان موردنظر از سانس رزرو شده شما کم خواهد شد.باید بدانید که زمان سانس‌های این بازی از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب خواهد بود.

آدرس: تهران، فلکه دوم شهران، خیابان کوهسار، ابتدای کن، کوچه دانش، باغ نگارستان، جنب زمین فوتبال

بازی کانتر استرایک واقعی در باغ نگارستان تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *