رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ خرداد ۱۳۹۵

“بازار سفر” آغاز به کار کرد

لینک این مطلب کپی شد!

هشتمین نمایشگاه “بازار سفر” در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، رحیم انور، معاون گردشگری استان تهران که عصر روز گذشته (چهارشنبه ۵ خرداد) این نمایشگاه را در برج میلاد افتتاح کرد، گفت: نمایشگاه بازار سفر هر ساله با مشارکت بخش خصوصی برگزار می‌شود و این اولین نمایشگاه تخصصی گردشگری است که امسال کار خود را شروع کرده است.

وی افزود: ما در حال نزدیک شدن به فصل سفر هستیم و پس از ماه مبارک رمضان، سفرهای هموطنان ما آغاز خواهد شد، بنابراین وجود نمایشگاه بازار سفر نقش بسزایی در معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری ایران خواهد داشت.

«عنبر» ادامه داد: با توجه به اینکه امسال، سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نام گرفته و یکی از مباحث مهم در زمینه فاصله گرفتن از درآمدهای متکی به نفت، صنعت گردشگری است، لذا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند نقش بسزایی در بهبود صنعت گردشگری و به تبع آن اشتغال و سود آوری اقتصادی داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان گردشگری علاوه بر شرکت در نمایشگاه‌های مختلف، در رابطه با تبلیغات جاذبه‌های گردشگری برنامه‌های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده که این برنامه‌ها منتج به معرفی جاذبه‌های مناطق کمتر توسعه یافته کشور خواهد شد.

«عنبر» گفت: در شرایط کنونی که پای گردشگران خارجی بیش از پیش به کشور باز شده، تبلیغات نقشی حیاتی در شریان گردشگری ایران خواهد داشت و برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه سفر، نبض این شریان خواهد بود.

نمایشگاه بازار سفر تا روز جمعه – هفتم خرداد – در برج میلاد برپاست و آژانس‌های مسافرتی محصولات سفر که برای تابستان طراحی شده است را عرضه می‌کنند.

1464249183375_784

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *