رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ شهریور ۱۴۰۱

اقتصادی ترین ویلاهای کردان

اشتراک گذاری

در اطراف تهران کلی مناطق بکر و دوست داشتنی برای یک آخر هفته یا تعطیلاتی خاطره انگیز هست اما بین تمامی آن ها، بیشتر تهرانی ها تمایل دارند اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند. بخار عدم وجود مسیرهای کوهستانی و خطرناک، حضور انواع و اقسام ویلاها برای قشرها و سلیقه های مختلف و پتانسیل خوب گردشگری این منطقه، کردان به صرفه ترین و بهترین مقصد برای پایتخت نشین ها محسوب می شود. در ادامه با هم ببینیم بازار اجاره ویلا در کردان چگونه است و چرا مردم تا این اندازه به کردان علاقه دارند.

ویلاهای کردان

کردان، بهترین مقصد برای رزرو ویلا

در گذشته های دور، کردان فقط یک روستای ییلاقی بوده و طبیعتی دلنشین داشت. مردم کم کم شروع کردند آخر هفته ها و اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند و به دنبال اقامتگاهی بودند تا چند روزی در این روستاب بکر اقامت داشته باشند برای همین، تقاضای بالا برای اجاره ویلا در کردان باعث شد کلی ساخت و ساز در این منطقه صورت بگیرد تا پاسخگوی گردشگران باشد و امروزه در کوچه پس کوچه های کردان تا دلتان بخواهد ویلا و اقامتگاه هست و بسیاری از آن ها هم به صورت روزانه اجاره داده می شوند. اینکه میگوییم کردان روستایی برای همه، منظور تنوع بالای اقامتگاه در این منطقه می باشد. برخی فقط یک جای خواب ارزان قیمت میخواهند و برایشان مهم نیست اقامتگاه از چه امکاناتی برخوردار است و در کجای کردان قرار دارد همینکه در منطقه کردان قرار داشته باشد کافی است. از سوی دیگر، برخی ویلایی لوکس با کلی امکانات و سرگرمی مثل ویلاهای لاکچری لواسان میخواهند و باز هم برایشان در کردان کلی ویلای لوکس ارائه شده.

اجاره ویلا استخردار در کردان، چالش بزرگ گردشگران

امروزه همه کردان را با ویلاهای استخردارش میشناسند و به ندرت پیش می آید افرادی که به فکر اجاره ویلا در کردان هستند، ویلایی بدون استخر بخواهند. کردان چون بین جوانان خیلی محبوب تر است و جوانان هم به دنبال اجاره ویلا استخردار در کردان، میبینیم روز به روز تعداد ویلاهایی که مجهز به استخر هستند در این منطقه افزایش پیدا می کند. ویلاهای استخردار کردان کلاً چند مدل هستند یا استخری روباز دارند که فصل تابستان خوراکشان است، یا استخری سرپوشیده تا در روزهای سرد زمستان با آبگرم و محیطی گرم و دوست داشتنی، شما را از سرمای سوزناک منطقه در امان نگه دارد ویلا استخری چهارفصل یعنی استخر اقامتگاه دارای سقفی متحرک است و شما حتی در سردترین روزهای زمستان هم می توانید استخر را روباز کنید تا از سرمای سوزناک منطقه لذت ببرید.

بطور کلی، در فصل تابستان یا دقیق تر، از اواسط بهار تا اوایل پاییز، بهترین زمان برای اجاره ویلا استخردار در کردان است بخصوص اجاره ویلا استخر روباز در کردان چون در هوایی دلنشین و زیر آفتابی سوزان، استخر آبسرد صفای دیگری دارد. از سوی مقابل، با شروع شدن فصل سرما یعنی از اواسط پاییز تا اواسط بهار، چنان سرما و سوزی بر منطقه حاکم می شود بخصوص شب ها که بدون چند لایه لباس و کاپشن نمی توان برای چند دقیقه از ویلا خارج شد. این روزهای سرد هم بهترین زمان برای اجاره ویلا استخر سرپوشیده آبگرم در کردان محسوب می شود. ولی یک نکته مهم را در نظر بگیرید که ویلاهای استخر روباز در فصل تابستان و استخر سرپوشیده در زمستان بخاطر اینکه تقاضای زیادی برای رزروشان هست، جزء گران ترین اقامتگاه های کردان هستند.

ویلاهای کردان

ویلاهای ارزان قیمت کردان

در برخی از مناطق اطراف تهران، اینکه اقامتگاه در چه موقعیتی قرار داشته باشد تاثیر مستقیمی روی قیمت اجاره روزانه آن می گذارد اما در کردان این موضوع کمرنگ تر بوده و جایش را امکانات ویلا گرفته. وجود یا عدم وجود استخر بیشترین تاثیر را روی قیمت اجاره ویلا در کردان می گذارد و بعد از آن، امکاناتی که اقامتگاه دارد از ظرفیت، سرگرمی ها، فضای سبز و غیره. برخی هم هستند تمایل به اجاره ویلا لوکس در کردان دارند و برای آن ها، ویلاهای لاکچری و کم نظیری در این منطقه هست و همینکه نام لوکس برای آن ها قرار داده شده آن ها را نسبت به سایر ویلاهای کردان متفاوت کرده و بین ویلاهای لوکس کردان، تعداد طبقات، اتاق های مستر و متراژ تاثیر قابل توجهی روی قیمت میگذارند.

ویلاهای کردان

باباسفر تنها راه اجاره ویلا ارزان در کردان

امروزه کردان به جایی تبدیل شده تا یک آخر هفته می رسد یا تعطیلاتی چند روزه در پیش رو قرار دارد، اکثر تهرانی ها و کرجی ها به فکر این هستند که یک ویلای خوب در این منطقه رزرو کرده و از این تعطیلات خاطره های خوشی را بسازند. از این رو، راه های مختلفی برای اجاره ویلا در کردان هست و بسیاری از مردم هم در این ماراتن اجاره ویلا از بقیه عقب می مانند و نمی توانند آن اقامتگاهی که مدنظرشان است را رزرو کنند. سایت باباسفر یک پلتفرم اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران است و بطور تخصصی روی روستای کردان کار می کند تا با ارائه بهترین اقامتگاه ها با قیمت هایی بی نظیر، تجربه متفاوتی را از اجاره ویلا در کردان ارائه دهد. تمام ویلاهایی که در سایت باباسف برای روستای کردان قرار داده شه همگی امکاناتی که دارند، قیمتشان برای روزهای وسط هفته و تعطیلات درج شده و شما تنها با سه کلیک به راحتی ویلای خود را می توانید رزرو کنید.

اما برای اینکه تجربه خوبی از اجاره ویلا در کردان از سایت باباسفر داشته باشید و بتوانید زمان قابل توجهی را هم برای رزرو ویلا در کردان صرفه جویی کنید، در سایت باباسفر شما این امکان را دارید با درج امکانات مورد نیاز و بودجه در نظر گرفته شده در کنار تاریخ ورود و خروج، بهترین ویلاها را مشاهد کرده و هرکدام را که میخواستید رزرو کنید. البته هرجا هم با چالشی روبرو شدید می توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته باباسفر برخوردار شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *