رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ بهمن ۱۴۰۱

اقامت استرالیا با سرمایه گذاری امکان پذیر است

اشتراک گذاری

اگر قصد سرمایه گذاری در یک کشور دیگر را دارید، استرالیا به دلایل بسیار زیادی یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. استرالیا یک مقصد محبوب برای کسانی است که به دنبال فرصت‌های سرمایه گذاری هستند که منجر به اقامت دائم و پس از آن شهروندی می‌شود. دریافت اقامت با سرمایه گذاری یکی از مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت است. البته این روش برای افرادی مناسب است که سرمایه نسبتا بالایی دارند.

اقامت استرالیا

برای سرمایه گذاری در استرالیا چندین روش مختلفی وجود دارد، شما با داشتن یک بیزینس در ایران و دارایی با حداقل ارزش ۴ میلیارد تومان و سابقه‌ی ۲ سال فعالیت و مدیریت کسب و کار، می‌توانید درخواست ویزای سرمایه گذاری در استرالیا را بدهید. به طور خلاصه شما با حداقل مبلغ ۲۰۰ هزار دلار استرالیا می‌توانید اقامت کشور استرالیا را دریافت کنید، پس دریافت اقامت استرالیا با سرمایه گذاری امکان پذیر است.

اقامت استرالیا

استرالیا کشوری برای سرمایه گذاران

شما می‌توانید به روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در استرالیا اقدام کنید، مهمترین عامل انتخاب روش شما، مقدار سرمایه شماست. ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا یک ویزای پنج ‌ساله موقت است و شما با دریافت آن می‌توانید وارد استرالیا شده و زندگی کنید. شما می‌بایست در سه سال ابتدایی ورود به استرالیا کسب و کاری را راه اندازی کنید. برای اینکه واجد شرایط درخواست اقامت دائم باشید، باید دو سال از شروع کسب و کار یا بیزنس شما گذشته باشد و حداقل ۲۰۰ هزار دلار استرالیا به بیزنس خود تزریق کرده باشید.

ویزای کارآفرینی (Entrepreneur Stream)

کم هزینه‌ترین ویزای سرمایه گذاری در استرالیا، ویزای استارتاپ یا ویزای کارآفرینی است. اولین قدم شما ثبت EOI است. شما با ثبت درخواست علاقمندی (EOI) خود و تایید آن در یکی از ایالت های استرالیا واجد دریافت ویزا می‌شوید. در کنار ثبت، طرح تجاری شما می‌بایست دارای یک ایده خلاقانه و کارآفرینی باشد که ایالت مقصد در استرالیا را مجاب به تایید کند. این ویزا همچنین نیازمند به دانش زبان انگلیسی معادل ۶ آیلتس دارد.
برای تبدیل این ویزای موقت به دائم به فاکتورهای زیر نیازمند هستید.
• گردش مالی ۳۰۰ هزار دلاری در سال
• ثبت یک نوآوری در استرالیا
• دریافت حمایت مالی جهت توسعه کسب و کار
• راه اندازی شراکت با دانشگاه
• استخدام ۲ نفر از شهروندان استرالیا یا افراد دارای اقامت دائم استرالیا
• فروش یک سرمایه¬گذاری کارآفرینی به مبلغ حداقل ۲ میلیون دلار

فاکتورهای مکمل

• دریافت جوایز رسمی
• دریافت گواهی موفقیت از دولت
• افتتاح یک کسب و کار دیگر
• همکاری با در کسب و کار دیگر
• تلفیق فعالیت ها در حوزه های دیگر
• تقویت سرمایه اجتماعی

نوآوری تجاری (Business Innovation Stream)

الزامات این ویزا شامل ارائه مدارک مربوط به موفقیت تجاری در یک کسب و کار برای چندین سال است که شما حداقل ۳۰٪ گردش مالی حداقل ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار دلار در سال را در اختیار داشته باشید، همچنین داشتن سرمایه تجاری و شخصی معادل ۸۰۰ هزار دلار، حداقل دانش زبان متوسط (حداقل آیلتس ۴.۵) و سن کمتر از ۵۵ سال. هزینه این ویزا ۶۲۷۰ دلار برای متقاضی اصلی است و برای دریافت آن باید حداقل ۶۵ امتیاز در جدول امتیازات استرالیا کسب کنید.
برای ارتقای ویزای نوآوری تجاری موقت(۱۸۸) به دائم(۸۸۸) می‌بایست گردش مالی سال منتهی به در خواست متقاضی مبلغ ۳۰۰ هزار دلار باشد، همچنین ارزش تجاری ۲۰۰ هزار دلاری و یا دارایی خالص ۶۰۰ هزار دلاری نیز در اختیار متقاضی باشد.

ویزای سرمایه گذاری (Investor Stream)

این ویزا با حداقل دارایی ۱.۵ میلیون دلار سرمایه مناسب افرادی است که علاقمند به حضور فعال در تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا هستند. شرایط این ویزا مانند شرایط ویزای نوآوری تجاری است با این تفاوت که میزان سرمایه متقاضی باید ۲.۲۵ میلیون دلار و سابقه مدیریتی به مدت ۳ سال است.
برای تبدیل ویزای سرمایه گذاری موقت به دائم، می‌بایست ۲ سال منتهی به درخواست برای ویزای دائم خود را در استرالیا سپری کرده باشند.

اقامت استرالیا

ویزای سرمایه گذاری کلان (Significant Investor Stream)

حداقل میزان سرمایه گذاری در این روش ۵ میلیون دلار است و فرد متقاضی می‌بایست شرایط خاصی را رعایت کند. افراد به مدت ۴ سال باید در استرالیا زندگی کرده و سرمایه گذاری خود را در استرالیا نگه دارند. در این ویزا ارائه سابقه مدیریتی و تجاری الزامی نیست.
افراد دارای ویزای موقت این روش، با پابرجا بودن nomination و سرمایه آنها در استرالیا واجد شرایط دریافت ویزای دائم این روش هستند.

جمع بندی
در این مطلب به طور اجمالی نحوه و شرایط سرمایه گذاری در کشور استرالیا را بیان کردم. اما یقینا سوال‌های بی جواب زیادی در ذهن شما نقش بسته. اما نگران نباشید شما تنها نیستید و لازم نیست بابت دریافت جواب‌های خود هزینه‌ای پرداخت کنید. کافی است به سایت یونیک ویزا وارد شوید و شرایط دقیق سرمایه گذاری در استرالیا مطالعه کنید، همچنین با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا به صورت کاملا مجانی شرایط خود را بسنجید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *