جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مهر ۱۳۹۹

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن ، بکی دیگر از اقامتگاههای سنتی این شهر تاریخی می باشد .قدم که بر پله‌های سنگی و ترک خورده بازار پانخل بگذارید، هیاهوی فروشندگان و عطر بی‌نظیر سبزیجات و بوی معطر نان تو را با خود به قلمروی احساسی ناب می‌کشاند.چشم دل که بگشایی خود را در کوچه و پس کوچه‌های خاطره خواهی یافت.در میان خانه‌هایی که با سرانگشتان هنر بر دیواره آنها عشق روزگاران کهن حک شده و دست زمان رنگی از کهنگی بر چهره این دیواره‌ها کشیده است.محله درب باغ، محله‌ای که از امواج سرگیجه آور این تمدن پرشتاب می‌توان به معماری سنتی آن پناه برد تا لحظه‌ها را به آرامش دوران کودکی گره زند.محله‌ای که بوی کاهگل و عطر ترمه و گلاب در میان هلهله بازی کودکانش در هم تنیده است.

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

در این میان خانه‌ای که خشت به خشت آن مهربانی و سادگی است، در انتظار نگاه روشن شماست؛ کاشانه‌ای پر از نور حضور و صفای باطنی شما مهربانان، اینجا کاشانه روشن است.اقامتگاه سنتی کاشانه روشن کاشان خانه ای با قدمت ۱۲۰ سال است که پیشینه آن به دوران پهلوی باز می گردد.کاشانه روشن در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در شهر کاشان افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان فاضل نراقی قرار گرفته از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله بازار سنتی، حمام و باغ فین، خانه بروجردی ها، خانه طباطبایی ها، سلطان امیر احمد، مسجد آقا بزرگ اشاره نمود. این اقامتگاه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

اقامتگاه کاشانه روشن دارای ۹ باب اتاق است که اتاق ها در طبقات همکف و زیرزمین پراکنده شده اند. فضای سنتی محوطه و اتاق ها، حس دلنشین زندگی در ایام گذشته را تداعی می کند.همه اتاق‌های اقامتگاه دارای مینی‌بار، چای‌ساز و گاوصندوق است و با توجه به معمری سنتی اقامنتگاه و لزوم رعایت آرامش مهمانان مقیم، تلویزیون داخل صبحانه‌خوری اقامتگاه قرار دارد. همچنین با توجه به ساختار اقامتگاه و ایجاد حس همدلی میان کارکنان و مهمانان گرامی، سیستم تلفن داخل اتاق‌ها گذاشته نشده است.در طول اقامت می‌توانید همه نیازهای خود را به کارکنان پذیرش در میان گذاشته تا به نحو احسن به شما عزیزان خدمت‌رسانی شود.

%name اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

برای تهیه غذا می‌توانید بعد از دیدن منو، ۴۸ ساعت قبل از حضور، وعده غذایی و نوع غذای خود را سفارش می‌دهید.اقامتگاه سنتی کاشانه روشن این آمادگی را دارد تا در صورت تمایل و درخواست شما بزرگواران، انواع تورهای داخل و خارج شهری را با کادر تورگردانی مجرب و آموزش دیده برگزار کند. در صورت تمایل می‌توانید نوع تور و زمان برگزاری آن را با کارکنان پذیرش هماهنگ کنید.

از جمله امکانات و خدماتی که این اقامتگاه برای مسافرین عزیز فراهم کرده است می توان به سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت، راهنمای گردشگر ( با هماهنگی قبلی با مسئولین اقامتگاه )، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است باتوجه به قرار گیری اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی، پارکینگ اختصاصی وجود ندارد و مسافرین عزیز می توانند از پارگینگ های عمومی در مجاورت اقامتگاه در فاصله حداکثر ۵۰۰ متر استفاده نمایند و همچنین امکان آشپزی برای مسافرین محترم فراهم نمی باشد.

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن 2 اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

جاهای دیدنی اطراف هتل

 

از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان به زیارتگاه امامزاده عبدالله بن موسی جعفر (ع)، آرامگاه شاه عباس اول صفوی، باغ فین کاشان، تپه تاریخی سیلک، خانه تاریخی حاج سید جعفر طباطبایی نطنزی، خانه بروجردی ها، خانه عادل کاشان، خانه عباسیان، خانه عامری ها، خانه صفا، خانه تاریخی حسینی و بنی کاظمی، خانه آل یاسین، خانه تاج، سرای تاریخی سازور، خانه تاریخی قرآن، مسجد جامع کاشان، بازار سنتی کاشان مربوط به دوره صفوی، حمام تاریخی سلطان امیر محمد، آتشکده ی چهار طاقی نیاسر، مسجد آقابزرگ، شهر زیر زمینی نوش آباد، قلعه جلالی و حصار سلجوقی اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن 3 اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

قوانین هتل

ساعت تحویل دادن: ۱۴
ساعت تحویل گرفتن: ۱۲
پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.
هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان، بین ۲ تا ۸ سال نیم‌بها و بالای ۸ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن 4 اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

نحوه دسترسی به اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

آدرس :کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱ (محله درب باغ)، بن بست حرم.

اقامتگاه سنتی کاشانه روشن 5 اقامتگاه سنتی کاشانه روشن

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *