جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل سنتی سرای بابا افضل کاشان

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ خرداد ۱۳۹۹

هتل سنتی سرای بابا افضل کاشان در خیابان فاضل نراقی این شهر قرار گرفته؛ خیابانی که از یک سو به بازار کاشان منتهی می‌شود و از سوی دیگر به مسجد آقا بزرگ می‌رسد. این اقامتگاه سنتی، جزو خانه‌های تاریخی شهر شعر و گلاب ایران به شمار می‌رود.هتل سنتی بابا افضل در قلب مرکزی و تاریخی شهر کاشان واقع شده است .

%name هتل سنتی سرای بابا افضل کاشان

هتلی با قدمت قاجاری ۱۲۰ ساله و معماری گودال باغچه به سبک خانه های قدیمی کاشان که این امکان را فراهم می سازد تا مهمانان ضمن قدم زدن در بافت تاریخی با پیاده روی کوتاهی از اماکن توریستی شهر از قبیل: بازار سنتی، مسجد آقابزرگ ،مسجد جامع ،خانه های تاریخی (طباطبایی، بروجردی، عباسیان) و حمام سلطان امیر احمد بازدید نمایند.

این اقامتگاه در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید. اقامتگاه بابا افضل دارای . ۱۵ اتاق‌ آن در سه طبقه،می باشد که به صورت سنتی طراحی شده اند. ۲ باب از اتاق ها در قسمت سرداب، ۸ باب اتاق در دور تا دور حیاط طبقه پایین و بقیه اتاق ها در طبقه بالا و هم سطح با خیابان قرار دارند. همچنین اقامتگاه بابا افضل دارای یک باب اتاق نمک نیز می باشد.

اقامتگاه سنتی بابا افضل، مثل بیشتر خانه‌های به جامانده از گذشته، حیاط و حوض زیبایی دارد، جز حیاط، سرداب و کارگاه شعربافی از دیگر قسمت‌های جذاب خانه به شمار می‌روند. این روزها کارگاه شعربافی اینجا تبدیل به کافه و رستوران شده است. شَعر، نوعی پارچه است که با موی ابریشم بافته می‌شود و خوردن غذا در جایی که پارچه‌های شعربافی شده از دیوارها آویزان است، حتما حس خوبی خواهد داشت.

هتل سنتی سرای بابا افضل4 هتل سنتی سرای بابا افضل کاشان

از جمله امکانات و خدماتی که هتل سنتی سرای بابا افضل برای رفاه گردشگران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( اسپیلیت و گرمایش از کف ) و … اشاره کرد.
لازم به ذکر است چنانچه مسافران عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی رستوران، نوشیدنی و دمنوش های کافی شاپ این هتل زیبا سفارش دهند و میل نمایند.

نحوه دسترسی به هتل سنتی سرای بابا افضل کاشان

آدرس:کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱، بن بست دوم.

هتل سنتی سرای بابا افضل3 هتل سنتی سرای بابا افضل کاشان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد