جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ بهمن ۱۳۹۸

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمنددر خانه ای با قدمت حدودی ۳۰۰۰ سال دارای حال و هوای متفاوت و منحصر به فردی است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه بومگردی به صورت چند اتاق دستکند در دل کوه است که به دلیل حفظ ساختار سنتی و قدیمی، تنها امکانات اولیه برای اقامت را داراست. به همین دلیل اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی، حمام، تخت، تلویزیون و یخچال هستند و سرویس خواب مهمانان گرامی به صورت کف خواب می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت عمومی اطراف اقامتگاه تعبیه شده است. اقامتگاه خانه سنگی میمند تلاش کرده تا با در نظر گرفتن اصول توسعه پایدار و گردشگری خلاق, تجربه ایی ناب از اقامت در یک روستای ثبت جهانی را برای میهمانان فراهم آورد.

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

همچنین به دلیل ساختار سنگی که اتاق ها در این اقامتگاه بومگردی دارند، فاقد پنجره نیز هستند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند ساختار روستا به گونه ای است که بر روی کوه قرار گرفته و دارای مسیری شیبدار و پلکانی می باشد. لازم به ذکر است این اقامتگاه در روستای میمند و در فاصله ۳۸ کیلومتری شهربابک که از شهرستان های استان کرمان می باشد، واقع شده است.

استفاده از صنایع دستی روستا در دکوراسیون داخلی اتاق ها و تلفیق ان با وسایل راحتی امروزی یکی از بهترین گزینه های اقامت را پیش روی شما میگذارد. استفاده از کادر آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی موجبات راحتی هر چه بیشتر میهمانان را فراهم آورده. مجموعه اقامتگاه خانه سنگی, تلاش کرده تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود, نسبت به احیاء ادب و رسوم از یاد رفته منطقه اقدام نماید و با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم, موجبات مهاجرت معکوس مردم محلی به روستا را فراهم آورد.

%name اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

نحوه دسترسی به اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

آدرس: کرمان – ۳۸ کیلومتری شهربابک – روستای صخره ای میمند

 

 

%name اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

%name اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند4 اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *