رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ دی ۱۳۹۳

اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۱- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور از ساحل بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به همراه رئیس سازمان امور اراضی کشور برای بررسی ظرفیت‌های سواحل جنوب کشور طس سه روز به استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر سفر کردند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر نیز معاون رئیس جمهور با ظرفیت‌های ساحلی بوشهر آشنا شد و امیدواریم این سفر زمینه ایجاد دهکده گردشگری ساحلی در بوشهر را فراهم کند.

استاندار بوشهر با اشاره به موقعیت استان بوشهر در نوار ساحلی جنوب کشور گفت: استان بوشهر بیشترین مرز دریایی را با خلیج‌فارس دارد و این زمینه خوبی برای ایجاد دهکده گردشگری ساحلی در استان بوشهر خواهد بود.

سالاری گفت: استان بوشهر با داشتن مرز دریایی و سواحل بکر، موقعیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری دارد لذا ما باید زیرساخت‌های توسعه گردشگری در بوشهر را فراهم کنیم.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در بوشهر، در مسیر بلوار امام علی(ع) که ورودی شهر بوشهر نیز محسوب می‌شود، امکان خوبی برای ایجاد دهکده گردشگری فراهم است و با توجه به اختصاص ۳۰ هکتار اراضی ساحلی در بوشهر برای ایجاد دهکده ساحلی، امیدواریم این مهم عملی شود.

استاندار بوشهر گفت: برای توسعه گردشگری در استان بوشهر ۲۰۰ هکتار اراضی ساحلی مرکز استان را برای طرح‌های گردشگری در نظر گرفتیم که ۳۰ هکتار آن مختص گردشگری ساحلی خواهد بود و به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بوشهر نیز ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

94 اعتبار 150 میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *