رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ دی ۱۳۹۳

همکاری شهرداری موجب بهبود خدمات گردشگری شده است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۱-

هم افزایی با شهرداری تهران موجب شکل گیری فصل جدیدی از خدمات گردشگری در تهران شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تهران؛رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان در نشست رایزنان فرهنگی وزارت امور خارجه با بیان این مطلب گفت: سال گذشته با کمک شهرداری توانستیم تورهای تهرانگردی شبانه و ایجاد مسیرهای جدید در حوزه گردشگری پایتخت را رقم بزنیم و به زودی شاهد رونمایی از اتوبوس های تهرانگردی با خدماتی ویژه نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مجموعه بافت تاریخی نفش گاه مسافرین تهران است عنوان کرد: بازگردان حیات شبانه به بافت تاریخی منطقه ۱۲ از دیگر برنامه های ما در توسعه گردشگری شهر تهران خواهد بود.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت که توسعه گردشگری پایتخت از دو منظر تقاضا و عرضه دچار مشکل است.

خسروآبادی افزود: در بسیاری از کشورهای همسایه رشد عرضه در ارائه خدمات گردشگری باعث تحریک سرمایه گذاران برای جذب گردشگران در مقصد شده است.

وی تحریک تقاضا در مقصد، برای سفر گردشگران خارجی به ایران را مهمترین خواسته خود از دستگاه دیپلماسی دانست.

خسرو آبادی سپس علت مسکوت ماندن شب های بافت تاریخی را تعطیلی بازار و ادارات دولتی این محدوده دانست و گفت : خروج ادارت دولتی از این منطقه و ایجاد فضاهای فرهنگی می تواند اولین گام در احیای بافت تاریخی تهران قدیم باشد.

وی سپس از رایزن های فرهنگی درخواست کرد با فراهم کردن مقدمات شرایط صادرات محصولات صنایع دستی به کشورهای مقصد توجه بیشتری به هنرمندان صنایع دستی شود.

86 همکاری شهرداری موجب بهبود خدمات گردشگری شده است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *