رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ اسفند ۱۳۹۸

اسکله جفره بوشهر

اشتراک گذاری

یکی از بهترین گزینه های تفریحی در بوشهر، گشت و گذار در سواحل این شهر است. اسکله جفره که در سواحل شمال غربی این شهر واقع شده، هم فرصت تماشای چشم انداز خلیج فارس را برای گردشگران فراهم می کند و هم مکان خوبی برای خرید ماهی تازه به شمار می رود. در این اسکله، به تماشای ماهیگیرانی بنشینید که با باری از تازه ترین آبزیان به ساحل می آیند و از آن ها ماهی تازه خریداری کنید.
همچنین در این اسکله فرصت تماشای غروب و طلوع خورشید هم برای تان مهیا خواهد بود و در بسیاری از فصول سال، می توانید از هیاهویی که مرغان دریایی در اسکله به راه می اندازند لذت ببرید.

اسکله جفره بوشهر

صیادی یکی از مشاغل بسیار مهم در استان بوشهر است که این استان به عنوان یکی از قطب‌های صید و صیادی در فصول مختلف سال در بخش صید ماهی و میگو و دیگر آبزیان در سطح کشور شناخته می‌شود.صیادان یکی از پرتلاش‌ترین و زحمت‌کش‌ترین اقشار هستند که رزق و روزی خود را با مشقت‌های بسیار زیادی کسب کرده و همواره نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
یکی دیگر از مشکلات صیادان مربوط به وضعیت اسکله‌ها می‌شود که برخی از اسکله‌های بوشهر از جمله اسکله جفره با نواقص و مشکلاتی روبرو است که پاسخگوی نیازهای صیادان این منطقه نیست.

اسکله جفره بوشهر اسکله جفره بوشهر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *