رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ دی ۱۳۹۸

ارگ جهان نما اصفهان

لینک این مطلب کپی شد!

مجتمع تجاری اداری و فرهنگی ارگ جهان نما اصفهان از مراکز خرید اصفهان است که با متدها واصول خرید و فروش مدرن در خیابان امام حسین به بهره برداری رسیده است.مجتمع عظیم ارگ اصفهان با مساحت زیربنایی ۷۸۰۰۰ متر مربع در بازه حدفاصل چهارباغ عباسی (دروازه دولت) و خیابان های طالقانی و شمس آبادی بنا شده است. این مجتمع از بزرگترین مجتمع های تجاری و تفریحی ایران به حساب می آید که دارای ۳۶۴ واحد تجاری، ۳ سالن سینما، ۴گالری، ۱۲ مرکز صنایع دستی ودفاتر اداری با کاربری های متنوع می باشد. از دیگر امکانات موجود در این مجتمع که موجب شده این مرکز همچون شهری بزرگ دارای تمامی امکانات رفاهی و خدماتی معرفی شود، وجود هتلی مجهز با ۱۵۰ اتاق می باشد.

-جهان-نما-اصفهان2 ارگ جهان نما اصفهان

ارگ جهان نمای اصفهان دارای ۳۶۴ واحد تجاری است که این واحد ها در کاربری های متنوع و متفاوتی مورد استفاده ی افراد مختلف قرار می گیرد. از جمله فروشگاه های موجود در این مجتمع میتوان به انواع بوتیک هایی اشاره کرد که برندها و اجناس گوناگون را به مشتریان متفاوت ارائه می دهند.اولین آبنمای موزیکال اصفهان نیز در این مرکز قرار دارد و توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می کند.

-جهان-نما-اصفهان ارگ جهان نما اصفهان

ارگ عظیم جهان نما اصفهان دارای خدماتی از قبیل پارکینگ اختصاصی، هتل جهت اقامت افرادی که نیاز به فضایی جهت استراحت دارند. رستوران و کافی شاپ در چند واحد با انواع غذاهای سنتی و امروزی، پذیرای مشتریان این مجتمع می باشد. انواع غرفه های صنایع دستی با داشتن صنایع سنتی و اصیل اصفهان، سینما و نمایشگاه از دیگر امکانات این مجتمع بزرگ می باشد. سرویس بهداشتی، خودپرداز و پله برقی نیز از خدمات موجود در مجتمع تجاری و فرهنگی ارگ اصفهان می باشد.نکته قابل توجه درمورد مجتمع این است که اولین نوبانک شهر اصفهان (VTM) نیز در این مرکز به بهره برداری رسیده است.

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان، میدان امام حسین

-جهان-نما-اصفهان1 ارگ جهان نما اصفهان

-جهان-نما-اصفهان3 ارگ جهان نما اصفهان

-جهان-نما-اصفهان4 ارگ جهان نما اصفهان

-جهان-نما-اصفهان5 ارگ جهان نما اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *