جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آندیا سیر آریا

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
نام مدیر: مهرداد قاضی زاده
مجوز: ب
شماره مجوز: 5225536540
موبایل: 22053073
فکس: 22059439
ایمیل: info@andiaseir.ir
سایت: www.andiaseir.ir
آندیا سیر آریا
استان تهران, تهران
آدرس: تهران - جردن(آفریقا) - ناهید شرقی - پلاک 26 -طبقه دوم -واحد 6

آژانس آندیا سیـر آریا (با مسئولیت محدود) و به شماره ثبت ۴۴۱۲۷ در زمینه خدمات مسافرتی و گردشگری و فروش بلیط و سایر حوزه های مرتبط فعالیت می نماید. از عمده ترین فعالیت های این شرکت در سال های گذشته برگزاری مستمر تورهای توریستی هنگ کنگ و ماکائو بوده است که بازدید از زیباترین مناطق آسیا تصویر بسیار مسرت بخشی را در ذهن بازدیدکنندگان به جا گذاشته است ، بطوریکه تعدادی از مسافرین برای چندمین بار سفر به این کشورها را تجربه کرده اند.

این شرکت بعنوان تنها آژانس در ایران با اخذ مجوز از توسعه تجارت هنگ کنگ (HKTDC) توانسته است با برگزای تور نمایشگاهی هنگ کنگ و اعزام بسیاری از متخصصین، تجار، بازرگانان به نمایشگاه های تخصصی هنگ کنگ، سهم بسزایی در توسعه روابط اقتصادی مابین دو کشور ایجاد کند مضافا اینکه از ویژگی های منحصر بفرد نمایشگاههای هنگ کنگ، پرداخت سوبسید نقدی به بازدید کنندگان بابت بازدید از نمایشگاه می باشد و این مهم ضمن اینکه توانمندی سازمان توسعه تجارت هنگ کنگ TDC را نشان می دهد جذابیتی نیز برای مسافران بیزینسی ایجاد می کند که وجوهی را بصورت نقدی در پایان نمایشگاه از نماینده این شرکت دریافت می کنند.

از هدف گذاری های دیگر این شرکت کشور تایوان بوده است زیرا کشور تایوان تولید کننده بسیاری از اقلام مهم در صنعت مخابرات، الکترونیک، پوشاک، ابزار دقیق و تجهیزات پزشکی در دنیا می باشد. و ما توانسته ایم با همکاری سازمان توسعه تجارت تایوان (TAITRA) متخصصین و کارشناسان بسیاری را برای بازدید از نمایشگاه های تخصصی تایوان که در شهرهای مختلف این کشور برگزار می شود در قالب تورهای نمایشگاهی تایوان اعزام نمائیم و بازرگانان و کسبه ایرانی در سالهای اخیر تقریبا در بیش از ۱۵ آیتم نمایشگاههای این کشور ثبت نام کرده و اعزام شده اند.

برگزاری مستمر تورهای مستمر توریستی کانادا و اخذ ویزای مولتی این کشور نیز از مهمترین فعالیتهای این آژانس بوده است بطوریکه بسیاری از واجدین شرایط توانسته اند از طریق کارشناسان این شرکت صاحب ویزا در تایپهای مختلف شوند و مضافا اینکه در قالب تورهای مستمر بازدید از تورنتو، مونترال، کبک، اوتاوا، نیاگارا و ونکوور را تجربه کرده اند که خاطرات بیادماندنی را در ذهن بازدیدکنندگان حک کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *