جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آمادگی لوفت‌هانزا برای ساخت و اجرای پروژه‌های فرودگاهی در ایران

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اسفند ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۱۲/۲۳- هری هومیستر مدیرگروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا از آمادگی لوفت‌هانزا برای ساخت و اجرای پروژه‌های فرودگاهی در ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، هومیستر، مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا با بیان اینکه این نخستین سفر وی به ایران است گفت: ایران شریک تجاری بسیار خوب و یک کشور متمدن با تاریخ بیش از هزار ساله است و قرارگرفتن در مرکز یک منطقه مهم از ویژگی‌های این کشور محسوب می‌شود.

مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا گفت: باید اعلام کنم من صرفا مسئول لوفت‌هانزا نیستم بلکه مسئول سایر شرکت‌های وابسته به گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا مانند زوریخ، ژنو و تمام هم‌پیمانان خود نیز هستم و تمام مقاصد این مجموعه به بیش از ۳۰۰ مقصد می‌رسد.

وی ادامه داد: گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا با ۳۰۰ مقصد، ۱۲۰ هزار کارمند، ۱۸ هوایپمای باری و ۶۲۴ فروند هواپیمای مسافری از نوع توربو پراب تا ایرباس پهن‌پیکرA۳۸۰ (پهن پیکرترین هواپیمای مسافری جهان) در حال فعالیت است.

مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا افزود: ما در نظر داریم همکاری‌های هوایی خود را با شرکا و مشتریان خود افزایش و خدمات لازم را به صورت یک بسته کامل ارائه دهیم چراکه هدف ۷۰ درصد مسافران سفرهای گردشگری و دیدار با دوستان و بستگان است و ۳۰ درصد بقیه مسافران تجاری هستند.

هری هومیستر افزود: لازم می‌دانم که به این نکته اساسی اشاره کنم که تمایل داریم به عنوان شریک ایران فعالیت کنیم تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو طرف بیش از پیش توسعه یابد. تخصص ما فعالیت در بازار اروپا و به ویژه بازار آلمان است. نکته دوم در خصوص تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری است که تمایل داریم ظرفیت‌های داخلی ایران برای توسعه خدمات را شناسایی کنیم و از آنها مطلع شویم؛ من اعتقاد دارم از جانب ما امکان این کار وجود دارد. نکته سوم و اساسی دیگر این است که از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های محلی و تجاری در توسعه خدمات استفاده شود.

هری هومیستر اظهار کرد: در پایان باید اعلام کنم پویایی بازار ایران از نقاط قوت این کشور است که باید اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنیم تا بدانیم به عنوان دو شریک تعامل ما به چه صورت خواهد بود و در همکاری‌های مشترک چگونه فعالیت خواهیم کرد.

وی با یادآوری سابقه همکاری لوفت‌هانزا با ایران گفت: نشست ما نقطه شروع مجدد همکاری‌های دو طرف است. ما باید بررسی کنیم تا ببینیم خدمات ‌تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری به چه صورتی می‌تواند در ایران ارائه شود. آیا برای استفاده خود ایرلاین‌ها است یا اینکه تمایل برای ورود به سطح جهانی نیز وجود دارد؟ ما تمایل داریم دیدگاه‌های خود را در این زمینه به اشتراک بگذاریم.

مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا افزود: مسئله توسعه زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت بسیار اهمیت دارد زیرا لوفت‌هانزا شرکتی است که خدمات با کیفیتی را ارائه می‌کند و در ایران بحث کیفیت با توجه به رقابتی که برای ورود به بازار وجود دارد مسئله مهمی است.

790 آمادگی لوفت‌هانزا برای ساخت و اجرای پروژه‌های فرودگاهی در ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *