جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ اسفند ۱۴۰۰

شهر تبریز به عنوان یکی از پایتخت‌های گردشگری ایران همواره مورد توجه ایرانگردان ایرانی و خارجی بوده است. تبریز در شمال غربی ایران و در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و از نظر جغرافیایی، آب و هوای بسیار دلپذیری دارد. این شهر در طول تاریخ همواره مورد توجه سلسله‌های حکفرما در ایران قرار می‌گرفته، به طوری که نام تبریز به عنوان اولین پایتخت صفویان در دیباچه این دودمان ثبت شده است.
اگر قصد سفر به شهر تبریز را دارید، حتما لیستی از جاهای دیدنی آن، شامل بازار بزرگ تبریز، مسجد جامع کبود، کاخ شهرداری، پارک ائل گلی، موزه قاجار، جنگل ارسباران و روستای صخره‌ای کندوان تهیه و از تمامی آن موارد بازدید کنید.

هتل تبریز آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

تبریز علاوه بر این که شهری زیبا و تاریخی به حساب می‌آید، امروزه به عنوان یکی از قطب های صنعتی ایران سهم بزرگی در گردش چرخ صنعتی کشورمان دارد. برندهای بزرگی مانند شیرین عسل، تراکتورسازی، کبریت توکلی، کارخانه آیدین، کارخانه باراکا و ده‌ها نامِ آشنای دیگر پای صنعتگران متعددی را به این شهر باز می‌کند.

با توجه به پتانسیل بالای شهر تبریز در جذب گردشگر، هتل های تبریز جزء بهترین اماکن اقامتی ایران به حساب می‌‌آیند. در ادامه تصمیم داریم شما را با ۶ مورد از بهترین هتل‌های تبریز از نظر مسافران سفرانه آشنا کنیم:

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ایل گلی آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

اقامتی لوکس در یک ساختمان ۱۷ طبقه با نمای شیشه‌ای در خوش‌ آب‌وهواترین منطقه تبریز را در هتل پارس ائل گلی تبریز تجربه کنید.
در این هتل، ۱۷۹ باب اتاق و سوئیت با چشم اندازهای رو به کوه و پارک طراحی ‌شده‌اند. با اقامت در هتل پارس ائل گلی تبریز علاوه بر امکانات استاندارد در واحدهای اقامتی شما به سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد هم در داخل هتل دسترسی دارید که اوقات فراغت شما را در تبریز به زیباترین شکل ممکن رقم می‌زنند.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

هتل لاله پارک تبریز هتلی مجلل با استانداردهای هتل‌های زنجیره‌ای کایا ترکیه است. این هتل ۵ ستاره همواره توانسته به بهترین شکل ممکن رضایت خاطر مهمانان خود را بدست بیاورد. هتل لاله پارک تبریز دارای ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت است که تمامی آنها طراحی لوکس و مدرنی دارند. کافی‌شاپ و رستوران هتل لاله پارک تبریز کیفیت بالایی دارند که حتی رضایت خاطر مهمانان غیر مقیم هتل را نیز جلب می‌کنند.
لابی بسیار زیبای هتل لاله پارک تبریز با طراحی خاص و مدرن خود و نوای دل‌انگیز و زنده پیانو یکی از بهترین مکان‌ها برای هماهنگ کردن قرارهای ملاقات مهم و گپ و گفت و صرف یک فنجان نوشیدنی در کنار دوستان و همکاران است.

هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

هتل بین المللی شهریار تبریز هتلی ۵ ستاره و لوکس در تبریز است که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. این هتل از نظر جغرافیایی در ابتدای جاده ائل گلی تبریز واقع شده که هم به جاذبه‌های گردشگری تبریز از جمله پارک ائل گلی تبریز نزدیک است و هم از آب و هوای مطلوب بهره‌مند است.
هتل شهریار دارای ۲۰۰ واحد اقامتی در قالب یک ساختمان ۱۰ طبقه است. واحدهای این هتل به صورت اتاق های یک الی سه تخته و سوئیت های دیپلمات و پرزیدنتال هستند.
امکانات بی‌نظیر هتل بین‌المللی شهریار در تالارهای پذیرایی لوکس، امکانات و خدمات ورزشی مجهز و رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع آن خلاصه می‌شوند.

هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

تجربه بی‌نظیر اقامت در یک هتل صخره‌ای آن‌هم با تمامی امکانات مدرن در کنار هم به راحتی از ذهن و خاطر کسی پاک نمی‌شود. اقامت در هتل لاله کندوان این تجربه را برای شما فراهم می‌کند. هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز اقامتگاهی ۵ ستاره در دهکده توریستی کندوان است که به صورت ۴۰ اتاق و سوئیت در دل کوه تراشیده شده‌اند. اگر تمایل دارید در دل کوه در واحدی مجلل به همراه آشپزخانه، جکوزی و تخت‌خوابی نرم و گرم اقامت داشته باشید، حتما یکی از واحدهای سوئیت هتل لاله کندوان را رزرو کنید.
از نکات متمایز هتل لاله کندوان آب لوله کشی آن است که از گواراترین آب معدنی‌های اطراف هتل تأمین می‌شود. رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس از جمله بی‌نظیرترین امکانات هتل منحصر به فرد لاله کندوان هستند.

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

فرقی ندارد که به قصد تفریح و یا به هدف یک سفر کاری به تبریز می‌روید. رزرو هتل پتروشیمی تبریز در هر دو صورت برگ برنده‌ای برای شما خواهد بود. این هتل هم نزدیک مراکز صنعتی شهر است و هم دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارد. در هتل پتروشیمی تبریز ۲۶ واحد اقامتی به صورت اتاق دو تخته (دبل و توئین) و هم چندین سوئیت معمولی و ویال وجود دارند.
هتل پتروشیمی تبریز با برخورداری از امکاناتی نظیر رستوران‌های مدرن و سنتی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، امکانات ورزشی و استخر، میزهای بیلیارد و پرسنل مجرب و خوش برخود توانسته رضایت خاطر مهمانان زیادی را بدست ‌آورد.

هتل آپارتمان بهبود تبریز

بهبود آشنایی با بهترین هتل های شهر تبریز از نظر مسافران سفرانه

رزرو هتل آپارتمان بیشتر مورد استقبال افرادی است که به صورت گروهی و خانوادگی به تبریز سفر می‌کنند. اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید، رزرو هتل آپارتمان بهبود تبریز را در لیست برنامه‌های خودتان قرار بدهید. این هتل آپارتمان ۴ ستاره در مرکز شهر تبریز واقع شده و از سال ۱۳۹۳ مشغول به فعالیت است.
هتل آپارتمان بهبود تبریز دارای ۲۴ باب اتاق در یک ساختمان ۶ طبقه است و دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی شهر از جمله مسجد کبود، ارگ تبریز، مقبره الشعرا، موزه قاجار دارد. در این هتل بسته به تعداد نفرات همراهتان، می‌توانید سوئیتی ۱ الی چهار نفره را رزرو کنید.
در این مطلب شما را با ۶ مورد از بهترین هتل های تبریز از نگاه مسافران سفرانه آشنا کردیم. بسته به اینکه هدفتان از سفر به این شهر چیست و چه میزان بودجه در نظر گرفته‌اید، بهترین هتل تبریز را به راحتی رزرو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *