جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد تهران

تاریخ بروزرسانی :
۷ خرداد ۱۳۹۸

آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد تهران با ۱۰ مورد افکت حرکتی و ۲۶۰ نازل در محوطه فضای باز برج میلاد تهران قرار دارد.آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد می تواند ۱۰ افکت حرکتی را به صورت همزمان اجرا کند؛ قطر هر کدام از نازل های آبنما نیز ۲ سانتیمتر است.آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد دارای یک فواره تک زن است که آب را تا ارتفاع ۱۰ متر فواره می کند.آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد در مدت زمان ۴۰ روز با هزینه ۱۷۰ میلیون تومان در محوطه فضای باز برج میلاد تهران ساخته شده و هم اکنون در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.
برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره ایست که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌شمار می‌آید. برخی بر این باورند که این برج روی سامانه گسل شهرک غرب ساخته شده‌است.
نحوه دسترسی
مسیر خودروی شخصی
راه های دسترسی به برج میلاد تهران عبارتند از تهران، بزرگراه شهید حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج میلاد تهران. همچنین میتوانید از بزرگراه شهید همت شرق، خروجی شیخ فضل اله جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد تهران به این محل بروید.
تلفن تماس : ۸۵۸۵
آدرس : اتوبان حکیم – بعد از اتوبان شهید چمران – تونل اختصاصی برج میلاد – محوطه باز برج میلاد تهران

آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد تهران آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد تهران
آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد تهران آبنمای موزیکال مجموعه برج میلاد تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *