جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارس مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۷ آبان ۱۴۰۰

هتل پارس مشهد واقع در غرب مشهد در حاشیه بلوار وکیل آباد در زمینی به مساحت ۵ هکتار واقع شده است. سال ساخت این هتل در سال ۱۳۷۴ آغاز و از سال ۱۳۸۲ بهره برداری از این هتل آغاز شد.لابی این هتل در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد و به یکی از زیباترین لابی های هتل های ایران تبدیل شد.

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره این شهر است. این هتل به دور از شلوغی مرکز شهر و در حاشیه خیابان وکیل آباد قرار گرفته است. ازجمله اماکن گردشگری و مراکز تجاری اطراف هتل می‌توان به پارک وکیل آباد، شهربازی کوهستان، باغ وحش وکیل آباد و مرکز خرید زمرد اشاره کرد. همچنین هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری طرقبه و شاندیز دارد. هم با اینکه هتل از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله داشته اما به دلیل نزدیکی به مترو و‌ ایستگاه اتوبوس برای رفتن به زیارت و رسیدن به دیگر نقاط شهر مشکلی نخواهید داشت. اگر علاوه بر زیارت، قصد تفریح و گشت‌و‌گذار هم دارید اقامت در هتل پارس مشهد را از دست ندهید.

هتل پارس مشهد11 هتل پارس مشهد

اتاق و سوئیت

در این هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها با بهترین امکانات برای میهمانان فراهم شده‌است. همه واحدهای اقامتی از چیدمانی شیک و امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه واحدها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است. اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اما اگر خواهان فضای بیشتر و اقامتی راحت تر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها به صورت یک‌خوابه با ظرفیت‌های دو و سه نفره و همینطور دوخوابه با ظرفیت چهارنفر ارائه می‌شوند.

هتل پارس مشهد7 هتل پارس مشهد

رستوران و کافی شاپ

هتل پارس مشهد با رستوران‌های متنوعی از میهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران «لوتوس» با ارائه انواعی از لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی میزبان میهمانان عزیز است. اگر به غذاهای اصیل ایرانی علاقه دارید می‌توانید به رستوران سنتی هتل مراجعه کنید. برای تنوع هم می‌توانید به فست فود هتل بروید. در این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری با بهترین کیفیت سرو می‌شود. علاوه بر رستوران‌ها هتل یک کافی‌شاپ هم دارد. درمحیط دلنشین این کافه می‌توانید طعم انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، کیک و دسر را تجربه کنید و خاطرات خوشی از اقامت در این هتل به یاد داشته باشید.

امکانات تفریحی

از امکانات منحصربه‌فرد هتل می‌توان به دریاچه مصنوعی آن اشاره کرد. در این دریاچه که دارای فضای سبز زیبایی بوده امکان ماهیگیری و قایق‌سواری برای میهمانان فراهم شده‌است. در محوطه زیبای هتل هم آلاچیق‌هایی قرار داده شده که می‌توانید در آن بنشینید و از معاشرت با هم‌سفرانتان لذت ببرید. امکانات تفریحی و ورزشی دیگری هم در این هتل موجود است. دو زمین تنیس، دو کورت اسکواش، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی و اسپا ازجمله تسهیلاتی است که برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح میهمانان در نظر گرفته شده‌است.همچنین هتل دارای یک مرکز تجاری با فروشگاه‌ها و غرفه‌های متعدد است. میهمانان می‌توانند در این مرکز تجاری بسیاری از نیازهای خرید خود را با صرف کمترین زمان برآورده کنند.‌

هتل پارس مشهد1 هتل پارس مشهد

سالن و تالار

بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای است که به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌ها، ضیافت‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند.لازم به ذکر است در هتل پارس مشهد در همه فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت نیاز می‌توانید از کافی‌نت هتل استفاده کنید. بانک و تاکسی‌سرویس هم از دیگر امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شود.

هتل پارس مشهد5 هتل پارس مشهد

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان خراسان رضوی ، خیابان وکیل آباد، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، هتل پارس مشهد.

هتل پارس مشهد هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد2 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد3 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد4 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد6 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد8 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد9 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد10 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد12 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد13 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد15 هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد16 هتل پارس مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل خوبیه اما قطعا نیازمند بازسازیه مخصوصا تو قسمت سرویس بهداشتی و حموم، در کل خوبه و راستی نت خود سیمکارتم داخل اتاقها خیلی ضعیف بود.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد