جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل سی نور مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱ مرداد ۱۴۰۲

هتل سی نور مشهد در سال ۱۳۹۳ در ۲۲ طبقه و ۳۰۰ واحد و با امکاناتی نظیر مراکز تجاری و اداری, چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر, سالن آمفی تئاتر و همایش, کلوپ ورزشی, سونا و استخر در سه طبقه و کافی شاپ ۲۴ ساعته در فاصله ۱۰۰۰ متری حرم مطهر بنا گردیده است. هتل سی نور فاصله بسیار کمی با بازار رضا, فرودگاه و سایر مراکز دیدنی شهر مشهد دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر مشهد است.

با اقامت در این هتل در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار می‌گیرید. به طوری که با ۱۰ دقیقه رانندگی به حرم می‌رسید. برای خرید هم به بازار رضا، مجتمع تجاری آسمان و بازار هفده شهریور دسترسی بسیار راحتی دارید. برای تفریح و گشت‌و‌گذار هم می‌توانید با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی از پارک کوه‌سنگی و پارک جنگلی طرق دیدن کنید. گفتنی است این هتل چشم‌اندازی زیبا رو به حرم مطهر و نیز شهر مشهد ارائه می‌کند.

هتل سی نور مشهد4 هتل سی نور مشهد

اتاق و سوئیت

این هتل در مجموع ۳۰۰ واحد اقامتی را در دو برج ۲۲ طبقه درون خود جای داده‌است. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. تختخوابهای راحت و استاندارد، سیستم تهویه‌مطبوع، اینترنت، تلویزیون، صندوق‌امانات، فضای نشیمن، یخچال و حمام ازجمله امکانات موجود در همه واحدها است. کسانی که به تنهایی سفر کرده و یا زوج‌ها و گروه‌های دو نفره می‌توانند از اتاق‌های یک و دو‌تخته استفاده کنند. برای خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره هم اتاق‌های سه‌تخته موجود است. اما اگر خواهان اقامتی راحت‌تر با امکانات بیشتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌‌ها که در ظرفیت‌های دو تا چهارنفره ارائه می‌شوند با داشتن فضای بیشتر، مبلمان زیبا، اتاق خواب و نشیمن مجزا اقامتی لوکس‌تر را برای شما عزیزان فراهم می‌کنند.

هتل سی نور مشهد17 هتل سی نور مشهد

رستوران و کافی شاپ

صبح خود را متفاوت‌تر از همیشه با صرف صبحانه در طبقه آخر هتل با چشم‌اندازی زیبا رو به حرم مطهر و شهر شروع کنید. در رستوران «روف گاردن» هتل می‌توانید غذاهای خود را در محیطی با طراحی متفاوت و چشم‌اندازی بی‌نظیر از حرم مطهر نوش‌جان کنید. دیگر رستوران هتل در طبقه ۱۶ و ۱۷ واقع شده که مرتفع‌ترین رستوران‌های شهر به شمار می‌آید. در این رستوران می‌توانید طعم خوش لذیذترین غذاهای ایرانی در کنار بهترین غذاهای فرنگی را به‌همراه تماشای نمایی زیبا از گنبد طلا تجربه کنید. رستوران فست‌فود هتل علاقه‌مندان به این سبک غذا را به صرف انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری دعوت می‌کند.

به‌علاوه یک چایخانه سنتی هم در این هتل موجود است. چیدمان ستنی و فضای دلنشین آن تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف انواع نوشیدنی و خوراک به شما میبخشد. کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری است. در این کافه با نوشیدنی‌های متنوع و دسرهای خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌شود. همچنین اگر مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل سی نور مشهد6 هتل سی نور مشهد

امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد

هتل سی‌نور برای آسایش‌خاطر میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین امکانات را گرد هم آورده‌است. برای مثال اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده باشید می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. اینترنت پرسرعت هم در فضای هتل در دسترس است. از نظر امکانات تفریحی و ورزشی هم این هتل هیچ چیزی کم ندارد. برای علاقه‌مندان به ورزش و سرگرمی‌ سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، فوتبال دستی و پینگ پنگ درنظر گرفته شده‌است.

اما مجموعه آبی هتل با امکاناتی منحصر‌به‌فرد همچون حمام ترکی و مغربی، غار نمک، اتاق ماساژ بانوان و آقایان در کنار استخر، سونا و جکوزی به شما انرژی مضاعف بخشیده و به تجدید قوای جسمی و روحی شما کمک می‌کند. به‌علاوه در این هتل برای کودکان هم امکانات متنوعی تدارک دیده شده، سینمای پنج بعدی و اتاق بازی کودکان لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان دلبند شما رقم می‌زند.
به‌علاوه اگر برای خرید هدیه وسوغات وقت زیادی ندارید می‌توانید از فروشگاه‌های متعدد هتل دیدن کنید.

هتل سی نور مشهد21 هتل سی نور مشهد

سالن همایش

همچنین اگر برای برگزاری جلسات یا سمینارهای خود در شهر مشهد به دنبال مکان مناسبی هستید، هتل سی‌نور را فراموش نکنید. در این هتل یک سالن کنفرانس و یک سالن آمفی‌تئاتر با امکانات کامل صوتی و تصویری آماده برگزاری انواع مراسم، همایش و کنفرانس‌های شما به بهترین نحو ممکن است. به طور خلاصه در این هتل هر آنچه برای یک اقامت آسوده مورد‌نیاز است فراهم شده‌است.

هتل سی نور مشهد18 هتل سی نور مشهد

نحوه دسترسی به هتل سی نور مشهد

آدرس :خراسان رضوی ، شهر مشهد ، انتهای بازار رضا، میدان ۱۷ شهریور، نبش دانش شرقی

هتل سی نور مشهد هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد1 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد2 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد3 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد5 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد7 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد8 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد9 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد10 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد11 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد13 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد14 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد15 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد16 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد19 هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد20 هتل سی نور مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل در حد ۴ ستاره بود. رستوران‌ ها گرم بود. تهویه سرویس خوب نبود و بوی بدی تو اتاق می اومد. اینترنتش هم عملا پولی بود

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل در حد ۴ ستاره بود. رستوران‌ ها گرم بود. تهویه سرویس خوب نبود و بوی بدی تو اتاق می اومد. اینترنتش هم عملا پولی بود

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رضا دهقان

    سلام. صادقانه مطالبی را عرض مینمایم
    کار کنان هتل بسیار مودب بودند فقط هتل به جهت موقیعت مکانی خیلی برای استرحت خوب نیست
    صبحانه، نهار و شام بسیار خوب بود
    در کل امتیاز این هتل ۸۵ از ۱۰۰ خوهد داشت

    ۲۵ فروردین, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد